Ciekawe czy będzie to samo dostępne w IFE co na rejsach własnych i czy zdecydują się również na sprzedaż biletów w formule mix jak to było wcześniej.
Za Aeronews.pl | Centrum podniebnych uniesieŠ- promocje lotnicze, tanie bilety lotnicze, podróşe, informacje rynku lotniczego, l
"PLL LOT oraz Rainbow Tours podpisały umowę na obsługę rejsów czarterowych z Warszawy - między innymi do Bangkoku czy na Sri Lankę! Przewoźnik podjął strategiczną decyzję o wznowieniu obsługi czarterów w sezonie zimowym.
Tajlandia to niejedyny egzotyczny kierunek, gdzie będzie można spotykać maszyny polskiego przewoźnika. Czarterem "pod dobrymi skrzydłami" polecimy także do Colobo na Sri Lance, Cancun w Meksyku czy do kubańskiego Varadero!
Rejsy do stolicy Tajlandii realizowane będą raz w tygodniu. Na Kubę, Sri Lankę i do Meksyku - raz na dwa tygodnie.
Rejsy realizowane będą Boeingiem 787 DREAMLINER! - Chcemy naszym pasażerom i partnerom biznesowym zaoferować najlepszy produkt, jaki mamy - powiedział na trwającej właśnie konferencji prasowej Sebastian Mikosz, prezes polskiego przewoźnika."
Ciekawe czy będzie to samo dostępne w IFE co na rejsach własnych i czy zdecydują się również na sprzedaż biletów w formule mix jak to było wcześniej.
to jeszcze ze źródła przedstawionego powyżej:
Każdy z podróżnych będzie mógł podnieść klasę swojej podróży. I tak - za miejsce na pokładzie 787 w klasie Premium Club dopłata wyniesie 990 zł za rejs w obie strony. Za przywilej przelotu w klasie biznes dopłacić będzie trzeba 1599 zł za dwie strony.
LOT nie planuje własnej sprzedaży biletów na tych kierunkach. Jednak będzie można nabyć "sam bilet" porzez biuro Rainbow Tours - same przeloty w dwie strony powinny kształtować się na poziomie 3-3,5 tys. złotych za rejs w obie strony.[/QUOTE]
szkoda, że do Brazylii nic nie ma, zwłaszcza do Rio
KUBA juz w systemie Rainbow Tours S.A. - SprzedaĹź biletĂłw lotniczych
najtanszy bilet jest 4 stycznia za 4071 (mozliwość uograde do Y+ za 500 do C za 800 w jedną stronę - jest możliwość wybory czyli leciec tam w Y a wracać w Y+ lub C)
ALL INCLUSIVE za 5894,
z airBerlin na 2 tygodnie za 2395 (~15h), różnica tylko taka, że AB lata we wtorki (lot bezpośredni z Berlina (12/8,5 h) jest 2 razy droższy - 4507)
Na chwilę obecną widzę że wprowadzono tylko loty do BKK:
04NOV13 – 17MAR14
LO 6519 WAW 1500-0640+ BKK 1------
LO 6520 BKK 0930-1440 WAW -2-----
NO MEAL - bez posiłku
Z zapowiedzie wynika że to nie jest to bardzo intensywny program lotów. Raz na tydzień do BKK i co dwa tygodnie do CUN, CMB i VRA. Więc, jakby dwa-trzy loty na tydzień.
Gdyby nie trzy godzinny postój w Bangkoku, rotacje możnaby hipotetycznie spiąć z rotacją LO45/46 do Toronto która ma najdłuższą przerwę między przylotem/wylotem w Warszawie.
Pytanie operacyjne, jak to wygląda od strony załóg?
z opisu lotu na Kube:
PRZELOT
Komfortowy samolot Dreamliner PLL LOT (rejs non stop) z możliwością wyboru klasy podróży. W klasie ekonomicznej catering płatny dodatkowo w usłudze Sky Bar. W klasie Premium Club i Biznes Elite w cenę wliczone bogate menu w tym napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz zwiększony limit bagażowy 2 x 20 kg. We wszystkich klasach indywidualny system rozrywki pokładowej z osobnym monitorem przed każdym fotelem. Więcej informacji na stronach wstępnych katalogu w sekcji Komfort Dalekich Podróży. W przypadku niemożliwości wykonania rejsu samolotem Dreamliner, PLL LOT zapewni inny samolot o podobnym standardzie (rejs non stop).
A no zonglujesz, niektorzy piloci LOT pewnie uznaja to za swietna okazje do spedzanie czasu na ladnych plazach no bo jak przylecisz do takiego CUN to ta sama zaloga nie moze pilotowac z powrotem wiec albo maja przymusowe pare dni na super plazach, ewentualnie przerzucisz ich do niedalekiego VRA aby tam pobrali nastepny samolot LOTu. Nawet taki maly LOT ma pewnie komputerowy system do takiego scheduling zarowno maszyn jak i zalog.
W a poprzednich zimach samoloty się pasły a raty trzeba było płacić, odkryli 'amerykę w konserwach'.
Wiele lat temu pisałem i nie tylko ja.
w katalogu rainbow --> Rainbow Tours - Egzotyka 2013/2014 na stronie 13 są wymienione wszystkie terminy lotów jak i ceny
szczerze mówiąc to ceny nie są za bardzo atrakcyjne, skoro w czerwcu na 2 tygodnie (termin losowy) do BKK można polecieć SU za 2638 lub OS/LH za 2239 jak ktos zbiera mile a czas przelotu to 13-14h (bezpośredni to ~10h)
porównując te same daty to 4-12 XI to lot bezpośredni 4130, z przesiadką finem 2700 (12/15h)
chyba, że to ich taktyka, żeby więcej wycieczek sprzedać a nie samych lotów, wycieczka wraz z przelotem w grudniu to od 4547 a sam bilet 4000
^^ No ale przecież to oczywiste. To jest biuro podróży, zarabia na życie organizowaniem wycieczek, a nie przelotów czarterowych...
A co do atrakcyjności - nieco inne spojrzenie: ok sam bilet 4000. Ale jak dopłacisz 1600 za C - masz 5600... vs ile w LH albo SU ?
W C oferta jest bezkonkurencyjna absolutnie - powinni się pozycjonować zdecydowanie powyżej Condora z taką ofertą.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Skoro biletów nie będzie w GDSach, to takie zagospodarowanie 787 wygląda raczej na zysk bez ryzyka. Jestem ciekawy zwłaszcza Bangkoku, może - jeżeli będzie wola dalszej współpracy - doczekamy się lotów częściej w mixie lub po prostu jako regularne połączenie z z góry wykupioną pulą przez touroperatora.
Zakładki