Blogoslawienstwem dla Lotu było by teraz nałożenie na Areofłot zakazu lotów do USA w związku z drugą częścią sankcji po próbie otrucia Skripala. wtedy trzeba by puszczać MAXy na SVO żeby to wszystko ogarnąć :-)
Ale jak milioner a jeszcze z rodzina to juz moze sie kalkulowac private jet.
Wracajac do skali regularnych operacji lotniczych tu trzeba wypełnic 64 miejsca w C w kazdym tygodniu + 84 w Y+. Pytanie czy taki ruch jest + jaki jest potencjał zeby o ten ruch zawalczyc (i skad)
Blogoslawienstwem dla Lotu było by teraz nałożenie na Areofłot zakazu lotów do USA w związku z drugą częścią sankcji po próbie otrucia Skripala. wtedy trzeba by puszczać MAXy na SVO żeby to wszystko ogarnąć :-)
Miami ma ogromne fale sezonowe jezeli chodzi o popyt. Jak sie zalapiesz na krawedz fali, jak to jest wlasnie w Czerwcu to przejmuje pojecie "directionality" i w jedna strone linia przewozi pustkowia a w druga kosi max kase. Sztuka jest jak pokryc koszta tego marnego lotu i zarobic jeszcze cos ekstra.Leciałem w czerwcu 2016 Air France z CDG do MIA. W jedną stronę 777 jak miał 30% LF to był max, natomiast w drodze powrotnej było pewnie z 90% LF.
Więc trasa jest dość specyficzna, choć sporo naszych mieszka na Florydzie ponad 0,5 mln (to tyle co w Kalifornii).
Na mikro-skali tak samo jest w Las Vegas co tydzien. Samoloty sa zapchne do LAS w piatek wieczorem a puste z LAS. Vice-versa w Niedziele.
--
MIA bedzie kosilo kase, pisalem o tym juz wiele lat temu. Lud Polszy ktory tutaj jezdzi i mieszka ma duzo wiecej kasy niz w tradycjonalnych rynkach ORD/NYC/YYZ. Sam jestem zywym przykladem. Oczywiscie na polnocy jest tego ludu 10x wiecej ale przy pomocy dobrych transferow w WAW oraz zapelnienia nawet w mniejszym % O&D ten rynek ma dobra szanse na sukces. Ja bym odpalil less-than-daily na lato i podniosl o 1-2x tygodniowo w 2 polowie grudnia i ciagnal tak az do prawie konca kwietnia.
Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 29-08-2018 o 22:45
Ahahha ahahha ahahhaa udało Ci się to - oplułem monitor i obudziłem sąsiadów Muszę to podsunąć marszałkowi Ortylowi - myślę, że pociągi towarowe z Jasionki do WAW zacznie puszczać jak tory zrobią Ale ja nie do cargo piję, ale myślę podobnie jak Piotrek:
O to, to, to... Z racji tego, że mam mnóstwo znajomych z podstawówki, szkoły średniej w USA (w końcu Galicja) i że za gówniarza moim marzeniem było wyjechać do Stanów (byłem 8 dni, wyleczyłem się) to śledziłem Dziennik Związkowy i tego typu media i wiem, że Polacy, którzy dorobili się, mieli prosperujące biznesy w Chicago czy Nowym Jorku na starość kupują domy i przeprowadzają się na Florydę. Ale oni dalej, może nieco rzadziej, latają do Polski. Ale nie liczą się z kasą tak bardzo i na dodatek jest ich całkiem sporo. Świetny ruch ze strony LOT!
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
O ile Polonia na Florydzie nie jest skupiona w 1 metropoli jakto w NY, Illinois oraz Ontario. 1/3 jest rozrzucona w okolicach TPA (Clearwater), 1/3 siedzi w okolicach MIA (Bardziej precyzyjnie w miastach na polnoc od FLL czyli Pompano/Boynton/Deerfield/Del Ray oraz West Palm Beach) a reszta jest w takich miejscach jak MCO, RSW i nawet EYW.
Bylby to problem gdyby drogi byly slabe ale na szczescie nie sa..
I po MIA:
– Nie mogę potwierdzić takiej wiadomości – mówi Adrian z Kubicki, rzecznik prasowy PLL LOT. –_Miami jest w naszych planach, ale na razie nie ma żadnych konkretów,_a na pewno nie można mówić o czerwcu przyszłego roku – skwitował krótko.
Tapnięte..
Курица не птица, Польша не заграница.
To nie zart tylko slownictwo z okolic Jackowa i Green Point ktore odroznia stara za ZSRR i mlodsza 1991+ fale emigracji.
A sam problem tkwi w engliszu i kultura PC ktora walnela bana z normalnego slowa, Polaka. W takim wypadku nic nie zostaje tylko uzywanie innych drakonskich slow do ktorych i tak lepiej sie przytulic bo 90pct lotow z MIA bedzie wypelnionych czytelnikami gazety o tej samej nazwie
Sent from my SM-G960U using Tapatalk
No i jest i MIA
1.06 w systemie. Bilety od 2800 zł. 788
pięknie!
loty od 01.06.2019r.
poniedziałki, środy, piątki i soboty /do Miami/
Wylatuje 12.05, wraca 12.15 nie ma szans na rotację 24h.
Musiałby być w parze z krótszym połączeniem np LO41/42. Albo DEL może jednak będzie?
Kolejne połączenie żeby siatka połączeń leżała i kwiczała w lecie. Nikomu toto niepotrzebne ale jest żeby wszystkim pokazać tego misia.
Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.
Ostatnio edytowane przez STYRO ; 04-09-2018 o 21:53
O co Wam chodzi, przecież na przyszły sezon będzie więcej maszyn. Muszą mieć co robić, a do tego czasu raczej ogarną problemy z silnikami.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Raczej totalnym abnegatem mając do dyspozycji jeżeli dobrze liczę w przyszłym sezonie 11 samolotów otwierać taka liczbę kierunków na styk, przy wypadnięciu jednego samolotu siatka zaczyna się nie dopinać przy dwóch już leży i trzeba odwoływać kolejne loty. Patrz casus lata tego roku i sympiące się silniki kolejnych 787. Jakie jest uzasadanienie dla otwarcia tego kierunku?
Zakładki