Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 33 z 33
Like Tree19Likes

Wątek: MAN by LOT

  1. #21
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Widziałem
    Jednak skoro zamykane trasy są zamykane to znaczy, że przewoźnik widzi lepszy z nich użytek na innej trasie. Z resztą, co tu się wypowiadać o przyczynach zamknięć. Pośrednie, bezpośrednie, każdy znajdzie sobie swoją

  2. #22
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Przpypomnę że rozkład wygląda na ułożony pod longahule i kierunki byłego ZSRR. A tam low costy konkurencją nie są.

  3. #23
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Przpypomnę że rozkład wygląda na ułożony pod longahule i kierunki byłego ZSRR. A tam low costy konkurencją nie są.
    Bo, rzeczywiscie tak duzy ruch z MAN do bylego ZSRR... Jesli chodzi o przesiadki to zakladam Azje, do SIN bezposrednio lata Singapore, do Pekinu Hainan Tokio czy Seoul ok ale mysle, ze ruch znikomy a i wielka konkurencja. Tam, jak i z BHX, LO moglby powalczyc cenami na lotch np do Delhi, o ktorym sa plotki. BHX, MAN itd to wielkie skupiska osob z Iraku, Pakistanu i wlasnie Indii.

  4. #24
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    A dlaczego zamykają zLUZ? Bazy przypadkiem nie zamykają i nie mają jak latac?
    Tak baze zamykaja, a zamykaja bo... brak popytu

  5. #25

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Ten wieczorny pod SIN.
    DEL nie został jeszcze ogłoszony, ale żeby w ogóle zebrać pasażerów do DEL to MAN mógłby się przydać. Nie ma bezpośrednich lotów do Indii z MAN, a wiadomo, że w Anglii mieszka sporo hindusów.

  6. #26

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Bo, rzeczywiscie tak duzy ruch z MAN do bylego ZSRR... Jesli chodzi o przesiadki to zakladam Azje, do SIN bezposrednio lata Singapore, do Pekinu Hainan Tokio czy Seoul ok ale mysle, ze ruch znikomy a i wielka konkurencja. Tam, jak i z BHX, LO moglby powalczyc cenami na lotch np do Delhi, o ktorym sa plotki. BHX, MAN itd to wielkie skupiska osob z Iraku, Pakistanu i wlasnie Indii.
    Już widzę jak straż graniczna robi odprawę 300 ciapatych

  7. #27

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Też mi to przemknęło przez myśl, Polska ma złą opinię na ten temat. Trudno jest pogodzić rozwój ruchu tranzytowego, wizje o wielkim CPL z najbardziej restrykcyjną polityką graniczną. Nawet jako obywatel Polski 10 x bardziej lubię pokazywać swoje dokumenty przedstawicielom w Londynie niż naszej nadgorliwej straży granicznej.

  8. #28

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Tak baze zamykaja, a zamykaja bo... brak popytu
    Tak, tak, dorabiaj sobie ideologie do własnych potrzeb. To teraz mamy że loty do UK się ogólnie nie opłacają, szczególnie dla LOT, a konsekwencją tego było zamknięcie bazy w LUZ. I nie ważne że mimo wszystko 4 trasy zostają, w tym jedna do... UK Pominę fakt, że akurat zostało wprost powiedziane że trasy DSA-LUZ i LPL-LUZ to były najpopularniejsze trasy w siatce z LUZ, ale nie ma operacyjnych możliwości kontynuowania bez bazy.

  9. #29
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    -Jest ze 100 innych bardziej przyszlosciowych kierunkow, ktore LO powinien otwierac zeby stac sie ta 'najlepsza linia w Europie wschodniej'
    Tzn, według Ciebie LO ma rozwijać siatkę wożącą pasażerów z Europy Wschodniej 1 do Europy Wschodniej 2?


  10. #30
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Też mi to przemknęło przez myśl, Polska ma złą opinię na ten temat. Trudno jest pogodzić rozwój ruchu tranzytowego, wizje o wielkim CPL z najbardziej restrykcyjną polityką graniczną. Nawet jako obywatel Polski 10 x bardziej lubię pokazywać swoje dokumenty przedstawicielom w Londynie niż naszej nadgorliwej straży granicznej.
    Ale o jakiej kontroli mowa na trasie NON EU - NON EU ?
    Sebek Peterson likes this.

  11. #31
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Ten wieczorny pod SIN.
    Jakie znowu pod SIN? To wylot SIN jest ustawiony pod falę przylotów z zachodu. A kierunek musi się wpasować w falę aby mógł łapać sensowny ruch transferowy. Więc "planowany" rozkład MAN jedyne co robi to się wpasowuje w falę i pochłania 1 sztukę E95 na cały dzień.

  12. #32
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    ^^Lokalne nocowanko np w TXL jeżeli jest odpowiedni popyt się "wciśnie"
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  13. #33

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Już widzę jak straż graniczna robi odprawę 300 ciapatych




    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Janecki and krzemyk like this.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •