Przpypomnę że rozkład wygląda na ułożony pod longahule i kierunki byłego ZSRR. A tam low costy konkurencją nie są.
Przpypomnę że rozkład wygląda na ułożony pod longahule i kierunki byłego ZSRR. A tam low costy konkurencją nie są.
Bo, rzeczywiscie tak duzy ruch z MAN do bylego ZSRR... Jesli chodzi o przesiadki to zakladam Azje, do SIN bezposrednio lata Singapore, do Pekinu Hainan Tokio czy Seoul ok ale mysle, ze ruch znikomy a i wielka konkurencja. Tam, jak i z BHX, LO moglby powalczyc cenami na lotch np do Delhi, o ktorym sa plotki. BHX, MAN itd to wielkie skupiska osob z Iraku, Pakistanu i wlasnie Indii.
Ten wieczorny pod SIN.
DEL nie został jeszcze ogłoszony, ale żeby w ogóle zebrać pasażerów do DEL to MAN mógłby się przydać. Nie ma bezpośrednich lotów do Indii z MAN, a wiadomo, że w Anglii mieszka sporo hindusów.
Też mi to przemknęło przez myśl, Polska ma złą opinię na ten temat. Trudno jest pogodzić rozwój ruchu tranzytowego, wizje o wielkim CPL z najbardziej restrykcyjną polityką graniczną. Nawet jako obywatel Polski 10 x bardziej lubię pokazywać swoje dokumenty przedstawicielom w Londynie niż naszej nadgorliwej straży granicznej.
Tak, tak, dorabiaj sobie ideologie do własnych potrzeb. To teraz mamy że loty do UK się ogólnie nie opłacają, szczególnie dla LOT, a konsekwencją tego było zamknięcie bazy w LUZ. I nie ważne że mimo wszystko 4 trasy zostają, w tym jedna do... UK Pominę fakt, że akurat zostało wprost powiedziane że trasy DSA-LUZ i LPL-LUZ to były najpopularniejsze trasy w siatce z LUZ, ale nie ma operacyjnych możliwości kontynuowania bez bazy.
^^Lokalne nocowanko np w TXL jeżeli jest odpowiedni popyt się "wciśnie"
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Zakładki