Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 33
Like Tree19Likes

Wątek: MAN by LOT

  1. #1
    Awatar maftiej

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    England

    Domyślnie MAN by LOT


    Polecamy

    Wygląda na to że LOT wraca do Manchesteru, prawdopodobnie od 25 Marca 2018.

    Rozkład następujący:

    LOT287 WAW 0745 MAN 0950
    LOT288 MAN 1040 WAW 1405

    LOT289 WAW 1500 MAN 1700
    LOT290 MAN 1750 WAW 2135


    Loty obsługiwane będą E195.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    rozkład dosc specyficzny, bo glownie pod dlugi dystans - zakładam ze TATL raczej mniej wiec zostale NRT, Pekin, SIN I Seul. Plus troche portów wschodnich (pierwszy lot oraz po drugim TBS, EVN I inne w ostatniej nocnej fali( sie załapie I jednodniówka z WAW do MAN. Pytanie jaki ruch tranzytowy stamtad bedzie, bo wyspy sa jednak gigantycznie obstawione przez LCC
    maftiej likes this.

  3. #3
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maftiej Zobacz posta
    Wygląda na to że LOT wraca do Manchesteru, prawdopodobnie od 25 Marca 2018.

    Rozkład następujący:

    LOT287 WAW 0745 MAN 0950
    LOT288 MAN 1040 WAW 1405

    LOT289 WAW 1500 MAN 1700
    LOT290 MAN 1750 WAW 2135


    Loty obsługiwane będą E195.
    Gdzie zrodlo?
    Rafal, olekorlo and STYRO like this.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    2 loty dziennie? Uhuhu!

  5. #5
    Awatar maftiej

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    England

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Gdzie zrodlo?
    Źródło prywatne z lotniska w Manchesterze
    Na razie nic w sieci nie ma na ten temat - wiem tylko że LOT zwrócił się do nich o dwa sloty na rozpoczęcie lotów w marcu.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Spoko, sloty jeszcze nie przesądzają.

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Każda linia ma "w szufladzie" spore ilości slotów, one jeszcze kompletnie niczego nie oznaczają.

  8. #8
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    LOT zgłaszał wiele próśb o sloty na WAW, sporo z tych kierunków nie lata a były głośniejsze niż MAN

  9. #9
    Awatar maftiej

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    England

    Domyślnie

    Zgadza się, jaśniepaństwa - dlatego "prawdopodobnie" i "wygląda na to".

    Pożyjemy, zobaczymy.
    Not Real likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Jest nadal szansa na BHX

  11. #11
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    MAN też pojawił się w wyszukiwarce na lot.com

  12. #12
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Zaden MAN, BHX ani tym podobne nie wystartuja z WAW by LO. Nie chce wymieniac powodow, bo to forum lotnicze wiec pewnie i tak je znacie, ale nie ma szans. Tak pierwsze lepsze powody:
    -Brexit (W6 i FR juz anuluja sporo tras z wysp)
    -Dominacja LCC i BA, wiec ruch VFR znikomy, transferowy tak samo
    -Jest ze 100 innych bardziej przyszlosciowych kierunkow, ktore LO powinien otwierac zeby stac sie ta 'najlepsza linia w Europie wschodniej'

  13. #13
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Ad1. Pamiętaj że po Brexicie to właśnie LO bedzie po stronie polskiej uprzywilejowany i bedzie mógł latać o ile dobrze pamietam oprócz LHR/LGW właśnie do MAN.
    Ad2. Wszystko zależy od tego co bedzie PO brexicie.
    Sebek Peterson likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Zaden MAN, BHX ani tym podobne nie wystartuja z WAW by LO. Nie chce wymieniac powodow, bo to forum lotnicze wiec pewnie i tak je znacie, ale nie ma szans. Tak pierwsze lepsze powody:
    -Brexit (W6 i FR juz anuluja sporo tras z wysp)
    -Dominacja LCC i BA, wiec ruch VFR znikomy, transferowy tak samo
    Czyli low costy masowo przestaja latac na wyspy ale jednoczesnie na nich dominuja i dominowac beda?

    Nie wiem czy MAN czy BHX ma sens, ale jesli juz, to zdecydowanie lepszy bylby EDI gdzie podczas 3-dniowego pobytu slyszalem wielu Polakow, widzialem pare polskich sklepow a nawet polski sklep wedkarski o_O

  15. #15
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    ^^ po czym wnosisz, że „zdecydowanie lepszy”? Polskie sklepy i polska mowa są obecne w każdym mieście w UK...
    frik, mcxmcx, Marek. and 2 others like this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  16. #16

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Not Real Zobacz posta
    Czyli low costy masowo przestaja latac na wyspy ale jednoczesnie na nich dominuja i dominowac beda?

    Nie wiem czy MAN czy BHX ma sens, ale jesli juz, to zdecydowanie lepszy bylby EDI gdzie podczas 3-dniowego pobytu slyszalem wielu Polakow, widzialem pare polskich sklepow a nawet polski sklep wedkarski o_O

    Skoro uważasz, że EDI ma sens bo słyszałeś tam Polaków i widziałeś parę polskich sklepów to odwiedź BHX lub sprawdź ilu tam jest Polaków zanim zaczniesz się wypowiadać.

    *Birmingham to drugie największe miasto w UK.

  17. #17
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    EDI to jednak stolica Szkocji, wiec mysle, ze to juz wystarczajacy argument aby byl wyzej na liscie potencjalnych kierunkow. Tak samo np DUB, ktory za 3 tygodnie wychodzi z rozkladu Aer Lingusa, i WAW zostanie bez takiego polaczenia co jest IMHO nie do zaakceptowania. Poza tym EDI to jednak nie porownywalnie bogatrze miasto niz taki Birmingham czy Manchester! LCC ostatnio zamykaja polaczenia do UK i tego nikt nie moze zaprzeczyc: z LUZ do Doncaster, Liverpool; z WAW, SZZ i Gdanska pare kierunkow w Szkocji i Anglii to tak pierwsze co wpadly mi do glowy!

    Przedewszystkim, nie mozna wybierac nowych kierunkow w UK na podstawie Poloni tam znajdujacej sie bo to klientela LCC, wiec LO tego nie wykorzysta i bedzie mial trudno.
    Not Real likes this.

  18. #18
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Zamykają bo się nie opłaca latać po sensownych cenach. Nagle magicznie nie zacznie się opłacać latać LO

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    A dlaczego zamykają zLUZ? Bazy przypadkiem nie zamykają i nie mają jak latac?

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Zamykają bo się nie opłaca latać po sensownych cenach.
    Widziałeś taryfy w sezonie z WAW i WMI na najróżniejsze wygwizdowa w UK?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •