Czy ktoś ma dane jaki jest średni LF na połączeniach WAW-KRK?
Czy ktoś ma dane jaki jest średni LF na połączeniach WAW-KRK?
Zawsze gdy lecę wypełnienie 90-95% (kilka razy w m-cu)
Może się ktoś w końcu po 3 latach zorientował, że nie da się paxów z wszystkich przylotów Amerykańskich, zmieścić do lo 3905, tym bardziej, że doszło jeszcze EWR
Myślę, że wartym odnotowania jest fakt, że na wczorajszo-dzisiejszej rotacji LO3911/3910 do/z KRK leciał SP-LLE.
ostatnio leciałem też 737-800 zapakowanym pod korek
B737 to faktycznie standard w Krakowie ale nie na nocowaniu. Śledzę ostatnie kilka miesięcy Flightradar i o ile Embraer w nocy w Rzeszowie to coraz częstszy widok, o tyle coś innego niż Dash a tym bardziej B737 na nocowaniu w KRK to spora ciekawostka.
A to bardzo ciekawe, na długo tak? W wakacje też tak to będzie wyglądało?
Przecież B734 mają kierunki na ktore latają rozkladowo, np. KRK
Rezerwowałem już jakiś czas temu bilet na trasie WAW-KRK porannym LO3903(?), od kilku miesięcy na tą datę jak i na kilka innych wpisane są B734. To jednak chyba oznacza że wykonują one jakieś rozkładowe rotacje.
Zawsze, kiedy ktoś postulował takie rozwiązanie ("samolocik w rezerwie") sypały się gromy, że nikt tak nie robi, samolot ma stale latać i zarabiać, żadna linia sobie na coś takiego nie pozwala, itp., itd.
Jak wyżej.
To jak w końcu - można tak, czy nie można
Adam
Jakiś samolot w rezerwie zawsze być musi, a jeśli na rezerwę wsadzamy samolot, którego ilościowo jest najmniej a jak się zepsuje coś innego to w 85% przypadków pokryje w pełni potrzeby zastępowanego rejsu, dodatkowo jest znany z awaryjności w codziennym użytkowaniu, które punktualności by nie poprawiło, to myślę, że to bardzo rozsądna decyzja. Może nie wszystkie 3 w rezerwie, bo jeden może śmiało latać i jak patrzę w system, to tak jest. W poniedziałek B734 oraz B738 na ZRH. Zauważyłem ostatnio coraz większe maszyny na ZRH. Jest aż tak dobrze?
Zakładki