Raczej wylecial opoziony z WAW kolowal nad Londynem bo na pewno slotu nie bylo wolnego.
Czekam sobie na LHR na LO282 do WAW ktory jest opozniony, i ogladam na flightradar24 co sie stalo z LO281 ktory przylatuje opozniony - wyglada ze kolowal przez 105 minut w WAW. Cos specjalnego sie zdarzylo ?
I przy okazji - czy LO nigdy nie informuje mailem/smsem o opoznieniach? Bo wiekszosc operatorow pisze mala/smsa jak sa opoznienia.
Dzieki.
Heathrow wczoraj i dziś operuje powyżej swojej standardowej przepustowości z powodu zamknięcia lotniska w Gatwick - do tego silny/porywisty wiatr nie pomaga.
Patrzę na https://www.flightradar24.com/data/f...lo281#1ef09309
i od 7:15 do 9:01 samolot jest na ziemi w WAW, i powoli się przemieszcza - o to mi chodziło
czy to błąd flightradar24 ?
Odladzanie i sloty.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Dzięki egon - nie pomyślałem o najprostszym rozwiązaniu.
Przy okazji krótki rant na LO/WAW. LO282 przyleciał opóźniony, zaparkował przy rękawie, po 10 minutach nas wypuścili - okazało się że do autobusów. Dedykowanego autobusu dla C nie było, a z racji tego jak autobusy były ustawione i jak podjechały do wejścia C wylądowała na końcu kolejki.
Czy moglibyśmy ten wątek zamienić w ogólne miejsce do pytania o przyczyny opoźnień lub inne ciekawe sytuacje z rejsami LO? Interesuje mnie chociażby dzisiejszy LO3828 GDN-WAW, który od 3 godzin ma bliżej niesprecyzowane problemy techniczne... Ewentualne odszkodowanie to jedno, ale zwykła, ludzka ciekawość nie daje spokoju
Podobno przegląd się przedłużył bo niby czekali na jakieś części czy narzędzia z Warszawy. Ale to informacja z gate'u, a tam chyba też do końca nie wiedzieli o co chodzi. Najpierw był opóźniony na 6:30, potem 7:10, ostatecznie o 8 przebukowałem się na jutro bo ostatnie informacje mówiły o prawdopodobnym odlocie o 8:45. Z tego co widzę na stronie lotniska to gate jest już zamknięty, więc pewnie w końcu poleci.
Zakładki