Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 65
Like Tree120Likes

Wątek: Pasażer - widmo z Gdańska do Krakowa - jak to możliwe?

  1. #21

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Miał zrobić cokolwiek innego niż „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi”
    dlaczego ma sobie sam organizować transport skoro jego organizację powierzył LO?
    Byłeś trochę szybszy

    Adam
    Katowiczanin and GoldenDave like this.

  2. #22
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta
    Może powinni w LO utworzyć specjalną komórkę do takich sytuacji, z szerokimi uprawnieniami, do której każdy konsultant mógłby w awaryjnej sytuacji paxa odesłać.
    W firmie która twierdzi, że możne dowolnie przestawiać harmonogram dnia klienta w zakresie +/- 5 godzin?

  3. #23
    Awatar GoldenDave

    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Gdynia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Czytaj ze zrozumieniem

    czytam ze zrozumieniem i widzę nawet, że nie ja jeden;

  4. #24
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta

    Może powinni w LO utworzyć specjalną komórkę do takich sytuacji, z szerokimi uprawnieniami, do której każdy konsultant mógłby w awaryjnej sytuacji paxa odesłać.

    Adam
    Ewentualnie " mamy Pana numer telefonu. Wyjaśnimy sprawę i oddzwonimy za 30 minut"

    Idąc dalej można mieć trip np. WAW-PEK-WAW i dowiedzieć się na lotnisku w Pekinie. "Przepraszam, ale Pan tu przecież nie przyleciał"
    GoldenDave likes this.

  5. #25

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    A ja będę upierał się, że według tej relacji LOT nie poległ. Życie zawsze niesie w sobie pierwiastek niepewności i ryzyka, którego nie da się wyeliminować. Skaner nie zadziałał- pasażer miał w następstwie tego pecha. I nie ma systemów, które byłyby w 100% niezawodne.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  6. #26

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    I nie ma systemów, które byłyby w 100% niezawodne.
    I pasażer ma ponosić odpowiedzialność za to w postaci skasowania kolejnego odcinka? Zauważ, że to była krajówka. Problem był, choć do ogarnięcia. Mógł być większy gdyby np. nie miał pieniędzy na zakup kolejnego biletu.
    A teraz pomyśl co by było, gdyby to był jakiś daleki lot i mocno ograniczone możliwości logistyczne lub finansowe?
    GoldenDave likes this.

  7. #27
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    A ja będę upierał się, że według tej relacji LOT nie poległ. Życie zawsze niesie w sobie pierwiastek niepewności i ryzyka, którego nie da się wyeliminować. Skaner nie zadziałał- pasażer miał w następstwie tego pecha. I nie ma systemów, które byłyby w 100% niezawodne.
    "It's not the crime, it's the cover up."
    Różnica wizerunkowa nie jest nie tylko w ilości popełnianych błędów, ale również w sposobie ich naprawiania.
    Stoarn, GoldenDave and 12wit like this.


  8. #28
    Awatar Rocko Silento

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Between EPMI & EPSC

    Domyślnie

    Daleko szukać, Grecy pomieszali pasażerów do Poznania i Pragi. Na szczęście było za mało miejsc...


  9. #29

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    To była trasa Gdańsk -Kraków a co będzie jak stanie się to na trasie europejskiej? To osoby bez karty kredytowej lub środków na zakup biletu LOTu wybierać nie powinny? Bo LOT wtedy pokaże środkowy palec i powie, Pan tu nie leciał i radź sobie sam i taki twór już tyle razy był dotowany?
    michastrain and GoldenDave like this.

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    A ja będę upierał się, że według tej relacji LOT nie poległ. Życie zawsze niesie w sobie pierwiastek niepewności i ryzyka, którego nie da się wyeliminować. Skaner nie zadziałał- pasażer miał w następstwie tego pecha. I nie ma systemów, które byłyby w 100% niezawodne.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Pasażera nie ma to obowiązku obchodzić, dlatego należy się 250 euro.

    LOT poległ, bo być może miał pecha. To LOT miał pecha, LOT będzie płacił.

    A poza tym, idiotyczne jest dalsze utrzymywanie no-show rule, już samo to jest chore i sprzeczne z logiką, wszelkie tego następstwa też są oczywiście chore i sprzeczne z logiką.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  11. #31

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Na moje 5 lotów z GDN 2 razy agentki na bramce odrywały końcówki kart pokładowych (wcześniej weryfikując nazwisko z karty z wydrukowaną listą PAXów), a następnie zabierały to co zostało w celu wprowadzenia do systemu (to akurat wiem, bo obserwowałem bramkę obok lot odlatujący przed moim). Myślę, że w takiej sytuacji jest duże ryzyko, iż np. jedna karta wypadnie, zagubi się i nie zostanie "wklepana" do systemu.
    PS. Ja miałem wydruk A4, więc nic nie odrywano tylko na wydruku listy pasażerów oznaczono mnie długopisem

  12. #32

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Czytaliście w ogóle ten tekst? Ten Pan nawet nie dojechał na Balice. Został zbyty na infolinii i uznał, że nie będzie ryzykować i pojedzie pociągiem. Jakby dojechał na lotnisko to sama jego obecność byłaby dowodem, że jakoś do Krakowa dojechał.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Not Real likes this.

  13. #33

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    I co by mu to dało skoro bilet i tak miał anulowany? Miał jeszcze tracić czas i jechać na lotnisko nie wiadomo po co? Do Krakowa można dostać się wieloma innymi drogami niz tylko LOTem.

  14. #34

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Czytaliście w ogóle ten tekst? Ten Pan nawet nie dojechał na Balice. Został zbyty na infolinii i uznał, że nie będzie ryzykować i pojedzie pociągiem. Jakby dojechał na lotnisko to sama jego obecność byłaby dowodem, że jakoś do Krakowa dojechał.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Sorry, ale nie da się czytać tych Twoich desperackich prób wytłumaczenia winy LO.

    Nie wiem o której miał lot powrotny i o której był ostatni pociag do Trójmiasta, ale uważam że pasażer postapił racjonalnie nie ryzykujac jazdy na lotnisko.

    Równie dobrze na lotnisku mógł usłyszeć od LO że przybyl do Krakowa na innym bilecie lub pociagiem.

  15. #35

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Czytaliście w ogóle ten tekst? Ten Pan nawet nie dojechał na Balice. Został zbyty na infolinii i uznał, że nie będzie ryzykować i pojedzie pociągiem. Jakby dojechał na lotnisko to sama jego obecność byłaby dowodem, że jakoś do Krakowa dojechał.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
    Pozostaje mieć nadzieję, że nie zajmujesz się zawodowo obsługą klienta.
    Pasażer nie chciał ryzykować "bycia zbytym" jak to określiłeś na lotnisku. Najważniejsze było dla Paxa wrócić na czas do Gdańska.
    Pasażer wykupił bilet na przelot z punktu A do punktu B i powrót i tego oczekiwał od linii lotniczej. Skoro na infolinii powiedziano mu, że "Pan z nami" nie leciał to nie bardzo wiem dlaczego pasażer miałby jeszcze ryzykować podobną sytuację na lotnisku i tracić swój czas.
    Pasażer racjonalnie założył, że w LO "prawa ręka wie co robi lewa" i skoro na infolinii dostał informację, że nie poleci to taką samą informację dostanie na lotnisku. Jak by się pojawił na lotnisku to obstawiam, że dla LO nadal nie było by to przekonywującym dowodem. Mógł przecież dojechać pociągiem Gdańsk-Kraków po to aby "spróbować naciągnąć LO" na podróż Kraków- Gdańsk

  16. #36

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez a_fan Zobacz posta
    "spróbować naciągnąć LO"
    Wiem co masz na myśli, ale to w co napisałeś w całości odzwierciedla bezsens noshow-rule.
    Stoarn, 12wit and malgond like this.

  17. #37

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemo-19 Zobacz posta
    Wiem co masz na myśli, ale to w co napisałeś w całości odzwierciedla bezsens noshow-rule.
    Mi już nie chodzi o sens czy nie noshow-rule. Bardziej chodzi mi o podejście linii do PAxa. Mam czasami wrażenie, niektóre linie traktują wszystkich pasażerów, którzy maja jakis nie standardowy kłopot jako potencjalnych podejrzanych i naciągaczy.

  18. #38

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Nie jest moją intencją bronienie LOTu. Uważam jedynie, że nie ma systemów doskonałych i zawsze może wydarzyć się coś nieprzewidzianego. Pan Marcin miał naprawdę dużego pecha, nie jadąc na lotnisko postąpił racjonalnie wnioskując, że sprawę załatwi po powrocie. Nie potrafię natomiast mieć pretensji do konsultanta, że powiedział to, co znalazł w systemie. Z mojej strony koniec.
    Pozdrawiam

  19. #39
    Awatar GoldenDave

    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Gdynia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Z mojej strony koniec.

    uff.
    przemo-19 and Pedroo like this.

  20. #40

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez emircoo Zobacz posta
    Nie jest moją intencją bronienie LOTu. Uważam jedynie, że nie ma systemów doskonałych i zawsze może wydarzyć się coś nieprzewidzianego. Pan Marcin miał naprawdę dużego pecha, nie jadąc na lotnisko postąpił racjonalnie wnioskując, że sprawę załatwi po powrocie. Nie potrafię natomiast mieć pretensji do konsultanta, że powiedział to, co znalazł w systemie. Z mojej strony koniec.
    Pozdrawiam
    Nikt nie ma pretensji do konsultanta, pretensje sa do LO który ma dziurawy system/procedury i braki w "customer service".

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •