Samoloty przystosowane do "steep approach" przychodza w grudniu a loty zaczynaja sie od 7 stycznia. Dobrze zrozumialem?
Ciekawe jak LOT rozwiaze sprawe szkolenia pilotow bo steep approach w polaczeniu z krotkim pasem i to jeszcze w zimie... z jednej strony zazdroszcze fajnego lotniska, a z drugiej troche wspolczuje bo bedzie sie mozna zwlaszcza na poczatku "kupic"...
Jak jeszcze istnial Eurolot i w planie byly loty do LCY, trening mial wygladac w taki sposob, ze w bazie danych mialo powstac podejscie LNAV/VNAV do pasa 33, z sciezka podejscia 5,5 stopnia. Dodatkowo przy pasie 33 mialby zostac rozlozone "plachty(?)" wizualizujace dlugosc pasa w LCY.
Zawsze obserwujac ladowanie EMB, podziwialem jak sa one "dociagniete", na duzym pitchu, z dlugim trzymanie przedniego kolka w gorze. Raj dla pasazera ale w LCY to nie zadziala... Trzymam kciuki i z niecierpliwoscia czekam na pierwszy lot. Sa tam jakies kamery lotniskowe?
Zakładki