Strona 4 z 17 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 325
Like Tree378Likes

Wątek: London City (LCY) by LOT

  1. #61

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Coś mi się wydaje, że jeśli LCY wypali to LOT otworzy inne kierunki na wyspach w przyszłym roku. Może nawet i inne lotniska w LONdku. Potencjał jest. LOT lata 3 razy do LHR i będzie 2 do LCY, o FR i W6 nawet nie wypomnę. Dla porównania Lufa z samego LHR ma 12 razy do FRA i 8 do MUC, do tego 4 LCY FRA.

    @egon.olsen
    Niestety LOT też musi popracować nad reklamą, bo sporo osób z tych wrażliwych na cenę z niewiedzy czy głupoty przepłaca. Przykład na jutro: FRanca droższa od LOTu, ale i tak sporo ludzi nawet nie wejdzie na stronę LO, tylko wybierze FR, bo to "tanie linie lotnicze". 16JUN2018 WMI-STN od 672PLN, LO WAW-LHR od 477PLN.
    Not Real likes this.

  2. #62
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Samoloty przystosowane do "steep approach" przychodza w grudniu a loty zaczynaja sie od 7 stycznia. Dobrze zrozumialem?
    Ciekawe jak LOT rozwiaze sprawe szkolenia pilotow bo steep approach w polaczeniu z krotkim pasem i to jeszcze w zimie... z jednej strony zazdroszcze fajnego lotniska, a z drugiej troche wspolczuje bo bedzie sie mozna zwlaszcza na poczatku "kupic"...
    Jak jeszcze istnial Eurolot i w planie byly loty do LCY, trening mial wygladac w taki sposob, ze w bazie danych mialo powstac podejscie LNAV/VNAV do pasa 33, z sciezka podejscia 5,5 stopnia. Dodatkowo przy pasie 33 mialby zostac rozlozone "plachty(?)" wizualizujace dlugosc pasa w LCY.
    Zawsze obserwujac ladowanie EMB, podziwialem jak sa one "dociagniete", na duzym pitchu, z dlugim trzymanie przedniego kolka w gorze. Raj dla pasazera ale w LCY to nie zadziala... Trzymam kciuki i z niecierpliwoscia czekam na pierwszy lot. Sa tam jakies kamery lotniskowe?

  3. #63

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Do szkolenia pilotów będzie można wykorzystać RDO. Nikomu to nie powinno przeszkadzać i pas rozmiarami zbliżony do LCY choć i tak 500 metrów dłuższy. Tak poważnie to zawsze byłem przekonany, że tego typu rzeczy ćwiczy się na symulatorze.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  4. #64
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Tu chodzi o polaczenie stromej sciezki z krotkim pasem. Flare robi sie na innej wysokosci niz normalnie. Zrobisz za pozno to masz hard landing, za wczesnieto przelecisz strefe przyziemienia, ktora jest krotka. Margines jest maly. Co do cwiczenia ladowan na symulatorze to chyba jeszcze nie miales przyjemnosci bo bys tak nie mowil

  5. #65

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Tak się cieszyłem z LCY ale jakkolwiek nie patrzę na bilety, to takich cen w LO nie widziałem. Na kwiecień, w piątek rano tylko C, po południu 612 zł, powrót w Niedzielę i w tygodniu wieczorem 1034 zł!! W tym samych czasie na LHR 164 zł + 267 zł. Czekam na SzŚ albo najmilszy poniedziałek. :/

  6. #66

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    SzŚ na LCY? Podejrzewam, że nie sądzę...
    Sebek Peterson, pascall and lew3k like this.

  7. #67

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Zastanawia mnie tylko na jak ich kierunku ch polecą pozostałe 3 maszyny
    Stawiam na BUD-LCY.
    kaspric, macx and Sebek Peterson like this.

  8. #68
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    ^^ OSL, GVA, VCE. Znajdzie się kilka.

  9. #69

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Zastanawia mnie tylko na jak ich kierunku ch polecą pozostałe 3 maszyny
    Mogą polecieć wszędzie tam, gdzie obecnie latają inne Embraery. Fakt, że nowe E190 są przystosowane do lądowania na lotnisku LCY nie wyklucza ich z innych tras.
    Stoarn likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  10. #70

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    LCY to bardzo doby ruch ze strony LOT. LCY pozwala dotrzeć do samego City dużo szybciej niż obecnie z LHR (ruch budowlany dodaje nowe wieżowce do krajobrazu Londynu). To się pewnie zmieni na plus LHR po wybudowaniu nowej szybkiej kolejki Crossrail (Elizabeth line) pod koniec 2019, ale moim zdaniem i tak LCY ma bardzo ciekawy rynek.

    Na dotarcie z LHR do City potrzeba rano min 1,5h od wylądowania samolotu. Na Canary Wharf trzeba dodać jeszcze 20 min. Teraz na Canary trafimy w 40-50 min a do City w 1h. Na Canary Wharf budowa biurowców a także luksusowych apartamentowców idzie pełną parą. To także ruch pod tych, co nie tylko tam pracują, ale tam już mieszkają i będą niedługo mieszkać, a chcieliby polecieć gdzieś do CEE albo do Azji. Nowe hotele na Canary Wharf mają bardzo dobrą relację standardu do ceny jak na Londyn. Jubilee line w 20 min pozwala dotrzeć do wszystkich atrakcji turystycznych Londynu, więc to połączenie jest także atrakcyjne dla turystów.

    Samo LCY to bardzo ciekawe lotnisko dla pilotów, pasażerów i spoterów. Przypomina Ś.P. Kai Tak w Hong Kongu.
    emircoo, Ztof, WuMike and 3 others like this.

  11. #71
    TWM
    TWM jest nieaktywny
    Awatar TWM

    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    E190 już w systemie.
    kaspric likes this.

  12. #72
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Stawiam na BUD-LCY.
    Gratuluję!
    Ztof likes this.
    pozdrawiam

    jtf2



  13. #73

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ciekawostki statystyczne:
    - po Brexicie, LOT będzie trzecią linią z UE pod względem oferowania na City (po Cityjet i KLM)
    - LOT będzie trzecią linią z Europy kontynentalnej pod względem oferowania na City (po Swiss i KLM)
    - LOT będzie oferował z City 1 lot dziennie więcej niż Lufthansa :P
    kaspric, jtf2, Rafal and 1 others like this.

  14. #74

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    - LOT będzie oferował z City 1 lot dziennie więcej niż Lufthansa :P
    Kompleks LH mocny, nie?

    Do BUD, calkowicie p2p.

  15. #75
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ my w końcu przy byle sukcesie dostajemy zupełnie irracjonalnego obłędu i mani wielkości, co nie?

    A poważnie to już takie drobne uszczypliwości są miarą kompleksu?

  16. #76

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie, tylko dosyć mam usadzania LOTu i Polski daleko od koryta i uzasadniania tego wydumanymi ideologiami ŕ la Witek Z i jego puszki z mięsem.

    Na szczęście te czasy już mijają, chociaż jak kandydat poważny na Prezydenta Warszawy chce żebym do Berlina musiał jeździć do najbliższego większego portu, to moze warto jednak takie małe szczególiki podkreślać. Nie mogę się doczekać miesiąca gdy wreszcie obsluzymy więcej pax niż te badziewne baraki na Teglu




    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  17. #77

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Nie, tylko dosyć mam usadzania LOTu i Polski daleko od koryta i uzasadniania tego wydumanymi ideologiami ŕ la Witek Z i jego puszki z mięsem.
    Czy Ty nie dostrzegasz z jak wielkim ryzykiem wiąże się ta ostatnia szybka ekspansja LO?

    Co z tego że LO ma więcej lotów do LCY od LH, czy że WAW obsłuży więcej z TXL? Czy to zmniejsza to ryzyko? A może takie ściganie się właśnie napędza wyobraźnię niektórych i nie potrzebnie zwiększa ryzyko.
    olekorlo and AdamT like this.

  18. #78

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na szczęście te czasy już mijają, chociaż jak kandydat poważny na Prezydenta Warszawy chce żebym do Berlina musiał jeździć do najbliższego większego portu, to moze warto jednak takie małe szczególiki podkreślać. Nie mogę się doczekać miesiąca gdy wreszcie obsluzymy więcej pax niż te badziewne baraki na Teglu
    Maj Warszawa - 16 tysięcy operacji lotniczych. Tegel - 15,5 tys. Jak podliczą pax to możesz się zdziwić.

  19. #79
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Nie, tylko dosyć mam usadzania LOTu i Polski daleko od koryta i uzasadniania tego wydumanymi ideologiami ŕ la Witek Z i jego puszki z mięsem.
    Dopóki kapitalizacja LOTu będzie na poziomie kilku E190, dopóty będziesz "miał dosyć". Realiów nie zagadasz.

    Piotr

  20. #80
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Czy Ty nie dostrzegasz z jak wielkim ryzykiem wiąże się ta ostatnia szybka ekspansja LO?

    Co z tego że LO ma więcej lotów do LCY od LH, czy że WAW obsłuży więcej z TXL? Czy to zmniejsza to ryzyko? A może takie ściganie się właśnie napędza wyobraźnię niektórych i nie potrzebnie zwiększa ryzyko.
    Zgadzam się z Tobą i przypominam sobie taką jedną linię co też tak szybko rosła.
    Sky Europe się nazywała.
    marcoos, Diego, olekorlo and 1 others like this.





Strona 4 z 17 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •