Strona 17 z 41 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 815
Like Tree1357Likes

Wątek: Co z tymi odwołaniami i opóźnieniami ?

  1. #321
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Poważnie - Gime - chcesz na forum tylko klientów "w krawacie"? LOT może do woli udawać szatniarza z Misia - ale dlaczego my też?

    Piotr
    Tylko ten klient w krawacie najszybciej się denerwuje, bo najwięcej lata. Znam już co najmniej 2 firmy, gdzie sugeruje się latanie LOT tylko, jeśli nie ma innej opcji. Ze względu na odwołania! Lepiej lecieć z przesiadką, ale mieć większe szanse na dolot danego dnia.



    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
    Pedroo likes this.

  2. #322

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    najszybciej się denerwuje
    i najwięcej wie jak walczyć o swoje...

  3. #323
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Gime, klienci nie traktują lotu jako hobby. Traktują to jak Ty jazdę pociągiem lub autobusem. Jak przewoźnik daje d... To zmieniasz przewoznika, tak to działa.Jak mam urlop od 10 do 17 sierpnia to nie polecę lotem, bo szkoda mi urlopu marnowac ma lotniska.
    Pedroo, M, megaloman and 3 others like this.

  4. #324

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    Z czym przeginam? Dlaczego ja mam Ci zwracać czas?
    W ostatnie wakacje straciłem całą dobę bo nie doleciałem do Warszawy na transfer.
    Ale zdaję sobie sprawę, że w każdej linii mogłoby mi się to przytrafić.
    Wkurzyłem się, dostałem voucher na jedzenie, 1200 euro odszkodowania i tyle.
    Nie będę ukrywał, że to się zdarzyło, że mi się nie podobało, ale też nie będę chodził na lewo i prawo i pluł jadem jaka to dziadowska linia bo akurat ja nie poleciałem.
    Krytykować należy, ale trzymając się rozsądnych argumentów.
    Czy ten zakaz krytyki bez rozsądnych argumentów dotyczy tylko LOT czy wszystkich linii lotniczych no i kto będzie oceniał czy argumenty są rozsądne.
    A tak na powarzenie to dlaczego nie krytykować, przecież opinie i emocje to ważne składniki budujące markę, a właśnie większość krytyki bez podania "rozsądnych" argumentów oparta jest na emocjach, ponieważ komuś jakiś element usługi/produktu nie odpowiada. Lot powinien rozważyć czy ten element jest ważny w jego usługach, jak wpływa na sprzedaż/cenę – dlaczego mamy mu zabierać to źródło informacji.
    Mam nadzieję, że zarząd Lot podejmując decyzję np. w kwestii kryzysu z flotą samolotów – i o odwoływaniu lotów w ostatniej chwili wziął również pod uwagę możliwość niezadowolenia klientów i jednak zdecydował, że widzi większe korzyści w takim rozwiązaniu. Dlatego powinien również uwzględnić możliwość wystąpienia krytyki. Opinia o LOT oparta jest w większości na pojedynczych opiniach klientów i nie widzę powodu zabraniania komuś krytykowania, że jego lot został odwołany i jemu to nie pasuje (nawet pomimo odszkodowania – pewnie dotarcie o czasie do celu były dla tej osoby bardziej cenne). Dla Ciebie opóźnienie nie było dużym problemem i cieszyłeś się z odszkodowania. Mając takie opinie LOT powinien zdecydować co jest ważne w jego usługach, kogo uważa za potencjalnych klientów, ile to kosztuje i ile może na tym zarobić.
    pascall likes this.

  5. #325

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Spóźnienia to jedno, a ceny to drugie. Kupowałem z synem bilety przez pewien portal. Lot w październiku do NY i z powrotem dla 4 osób. Najtańszy przelot przez Kijów, potem jeszcze FRA, LHR itp. i dopiero po kilkunastu połączeniach pojawia się LOT. Jedyny plus to oczywiście lot bez przesiadki, ale różnica 4T w porównaniu z najtańszym. Różnica w czasie niewielka.

  6. #326

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Bywa.

  7. #327

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    Prawda jest taka, że temat jest do zamknięcia, bo lipiec zaczął wyglądać bardzo dobrze...
    Rafal likes this.

  8. #328

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Dzisiaj jeden ale niestety gruby.

  9. #329
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Dzisiaj jeden ale niestety gruby.
    B738 reg. SP-LRE utknął wczoraj w ORD i LO2 do WAW został odwołany oraz co za tym idzie, dzisiejszy LO1 do ORD też odwołany.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  10. #330

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    B738 reg. SP-LRE utknął wczoraj w ORD i LO2 do WAW został odwołany oraz co za tym idzie, dzisiejszy LO1 do ORD też odwołany


    zaraz pismaki zaczną nadawać, że LOT to już totalny rozkład, że nawet na wąskim kadłubie wozi pasażerów do USA
    PeK, pasazernagape, Rafal and 3 others like this.

  11. #331
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Jak mam urlop od 10 do 17 sierpnia to nie polecę lotem, bo szkoda mi urlopu marnowac ma lotniska.
    Zawsze możesz wybrać czarter i trafić na Ryanair Sun

  12. #332
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Gime, klienci nie traktują lotu jako hobby. Traktują to jak Ty jazdę pociągiem lub autobusem. Jak przewoźnik daje d... To zmieniasz przewoznika, tak to działa.Jak mam urlop od 10 do 17 sierpnia to nie polecę lotem, bo szkoda mi urlopu marnowac ma lotniska.
    Kolego, powinieneś chyba zacząć brać coś na uspokojenie bo długo nie pożyjesz tak nakręcony.
    Ja tam też nie jestem jakimś szczególnym fanem naszego narodowego przewoźnika, na long-haul nie latam z nim nigdy bo najzwyczajniej w świecie nie odpowiada mi produkt oferowany w Economy na 787. Ale nie będę na LOT wieszał psów dla zasady i nakręcony pluł jadem.
    Jutro lecę na wakacje do Nicei i miałem do wyboru LOT bądź WIZZ. Cena na korzyść W6, ale pomimo wszystkich wad LOT i tak lecę właśnie z nim. Bo po pierwsze jak się coś przydarzy to LO na pewno zapewni mi hotel czy przebukuje na inne połączenie, a w wypadku W6 życzę powodzenia w dochodzeniu swych praw na lotnisku. Pomimo Twoich teorii produkt pokładowy oferowany przez LO na short haul jednak trochę odbiega na plus od FR czy W6. Że o flocie nie wspomnę, bo wolę lecieć EMB w układzie 2x2 niż sardynkowozami 737 czy A320.
    Tak więc wyluzuj trochę bo oczywiście LO ma problem, ale porównywanie go do FR czy W6 jest najzwyczajniej niestosowne.
    2 tygodnie temu leciałem Brussels Airlines, spróbuj też jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda low cost udający normalnego przewoźnika.
    Nawet zasmarkanej szklanki wody nie ma, a kupienie czegoś do jedzenia jest w ogóle niewykonalne bo latają z pustymi wózkami i mają to głęboko w d...
    Rafal, konrad777, Symbian and 2 others like this.





  13. #333
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ty chyba coś za dużo wziąłeś na pobudzenie, bo coś tu nadinterpretujesz.

    To jest chyba prawo konsumenta wybierać sobie produkt? Jeśli dziennie LOT odwoływal regularnie dużą część lotów, a jeszcze większa była opóźniona, to skoro sobie z tego zdaję sprawę, to wybiore przewoźnika, który wypada lepiej pod tym względem.

  14. #334

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    LH gratuluje dołączenia do grona ich klientów. Z ewentualnymi reklamacjami ich dotyczącymi prosze pisac na Berdyczów
    Danke für Ihre Verständnis
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  15. #335
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    zaraz pismaki zaczną nadawać, że LOT to już totalny rozkład, że nawet na wąskim kadłubie wozi pasażerów do USA
    Czujnie uprzedziłeś i "pismaki" nie dały się zwieść - https://fakty.interia.pl/polska/news...ra,nId,2611670 . Ciekawy jest ostatni akapit - to kolejny tekst uzupełniony o info o prawach pasażerów i jak mediom wejdzie w rutynę, to może kosztować.

    Piotr

  16. #336

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Ciekawy jest ostatni akapit - to kolejny tekst uzupełniony o info o prawach pasażerów i jak mediom wejdzie w rutynę, to może kosztować.
    Też to zauważyłem - większość "popularnych" artykułów się takimi wzmiankami kończy.

    Adam

  17. #337

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Czujnie uprzedziłeś i "pismaki" nie dały się zwieść -
    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    https://fakty.interia.pl/polska/news...ra,nId,2611670 . Ciekawy jest ostatni akapit - to kolejny tekst uzupełniony o info o prawach pasażerów i jak mediom wejdzie w rutynę, to może kosztować.

    Piotr
    Problem w tym, że pasażer powinien być poinformowany przez linię lotniczą o jego prawach. Ani mnie, ani nikomu z moich znajomych lub rodzinie taka informacja nigdy nie została podana przez żadną linię lotniczą. W momencie zapytania o odszkodowanie, czy to wynikające z EU261/2004 czy z konwencji Montrealskiej, zazwyczaj słyszę, że trzeba się skontaktować pisemnie z linią. Już samo nierespektowanie art. 14 EU261 powinno być karane przez ULC (Artykul 14ą
    Obowiązek informowania pasażerów o przyslugujących
    im prawach
    1. Obslugujący przewoźnik lotniczy dba o to, aby w punk- cie odpraw pasażerów byla umieszczona w miejscu widocz- nym dla pasażerów czytelna informacja zawierająca nastę- pujący tekst: „Jeżeli odmówiono Państwu przyjęcia na poklad lub Państwa lot zostal odwolany lub opóźniony o co najmniej dwie godziny, możecie Państwo poprosić obslugę na stanowi- sku odpraw lub w punkcie przyjęć pasażerów na poklad samo- lotu o tekst określający przyslugujące Państwu prawa, w szczególności w odniesieniu do odszkodowania i należnej Państwu pomocy”.
    2. Obslugujący przewoźnik lotniczy, który odmawia przyję- cia na poklad lub odwoluje lot wręcza każdemu pasażerowi, którego to dotyczy pisemną informację o przepisach na temat odszkodowania i pomocy zgodnie z niniejszym rozporządze- niem. Wręcza również odpowiednią informację każdemu pasażerowi dotkniętemu opóźnieniem o co najmniej dwie godziny. Pasażer otrzymuje również pisemną informację o spo- sobach skontaktowania się z wyznaczonym organem krajo- wym, o którym mowa w art. 16.
    3. W przypadku osób niewidomych i niedowidzących, postanowienia niniejszego artykulu wykonuje są za pomocą innych odpowiednich środków.)





  18. #338

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Nie wiem jak w LO ale np w FR mail z informacją o prawach wynikających z odwołania rejsu przyszedł do mnie zaraz po informacji o odwołaniu. Zatem na pewno są linie, które to robią.

  19. #339

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Frufru Zobacz posta
    Problem w tym, że pasażer powinien być poinformowany przez linię lotniczą o jego prawach. Ani mnie, ani nikomu z moich znajomych lub rodzinie taka informacja nigdy nie została podana przez żadną linię lotniczą.
    Zaczynam odnosić wrażenie, że te linie (o których mowa) może na wyrost mają certyfikat AOC. Na wyrost, bo jak widać, nawet tak banalna kwestia przerasta ich jak obowiązek poinformowania o prawach w przypadku opóźnienia . A co dopiero mówić o bardziej skomplikowanych procedurach i obowiązkach czy to operacyjnych, czy z dziedziny zarządzania ciągłą zdatnością...

  20. #340

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Gaszpar Zobacz posta
    Nie wiem jak w LO ale np w FR mail z informacją o prawach wynikających z odwołania rejsu przyszedł do mnie zaraz po informacji o odwołaniu. Zatem na pewno są linie, które to robią.
    Gdy FR nie wpuścił na pokład mojego 13 letniego syna to nic nie wręczyli ani nie powiedzieli. Jedyną radą było żebym kupił bilet na nastepny dzień.
    Oczywiście reklamacji na uznają, muszę pisać do belgijskiego ULC.


    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Strona 17 z 41 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •