Strona 26 z 41 PierwszyPierwszy ... 16 24 25 26 27 28 36 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 501 do 520 z 815
Like Tree1357Likes

Wątek: Co z tymi odwołaniami i opóźnieniami ?

  1. #501

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Narzekasz na angielski? To polataj trochę więcej chińskimi, japońskimi, koreańskimi, tajwańskimi, tureckimi i wieloma innymi liniami. I tak - wiele z nich jest całkiem zasłużenie w absolutnej czołówce światowej, jeśli chodzi o produkt i obsługę na swoich pokładach. Znajomość angielskiego to nie wszystko - oczywiście, że CC powinny się szkolić i starać, ale osobiście wolę lecieć japońskimi liniami z załogą słabo mówiącą po angielsku, ale z ich produktem pokładowym, niż British Airways
    Katarczycy sobie z tym poradzili i np. w chwili obecnej prowadzona jest rekrutacja na stanowisko QR17885 - Voice and Accent Trainer - English | Qatar Airways | Doha
    GoldenDave likes this.

  2. #502

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GoldenDave Zobacz posta
    jak pamiętam, Żerań chciał kupić VW, zwalniając 1000 wykwalifikowanych pracowników w Warszawie; nie odpowiadało to rządowi SLD-UP; potem wzięli Skodę..
    Legenda. Żerania nikt nie chciał tknąć poza Koreą.
    mcxmcx, myszygon and kzet69 like this.

  3. #503
    Awatar vivere

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    Jeśli właśnie kasują NRT, ICN itp, to wygląda jakby załogi w ostatniej chwili odmawiały przystąpienia do pracy. Tzn że przychodzą i np na lotnisku komunikują że jednak pracować nie będą???
    Nie wiem jak piloci, tzn ci z 787 finansowo raczej nie narzekają, ale jak szef pokładu się rozmyśli to rejs trzeba odwołać. Być może tutaj jest powód cncld w ostatniej chwili?

    Szkoda LOTu, szkoda pasażerów których związkowcy wystawiają do wiatru

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Nie wiem czy to prawda ale jeśli tak to wykrakałeś

    lukaszjb likes this.
    vivere militare est

  4. #504

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Jeśli to prawda to kompromitacja pracodawcy (powtarzam, jeśli to prawda, bo obecnie jest dużo sprzecznych informacji).
    Tak swoją drogą, to teraz Prezes przed lotem musi rozmawiać z kapitanem?!
    lukas63, martineho and kzet69 like this.

  5. #505
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Co za slon w skladzie porcelany z tego prezesa... Teraz kazdy z kim porozmawia przed lotem moze legalnie odmowic wykonania resju powolujac sie na Ustawe Prawo Lotnicze i aktualna sytuacje w firmie. Jako powod wystarczy podac, ze rozmowa wplynela na stan emocjonalny i osoba nie moze skupic sie na bezpiecznym wykonaniu resju.
    JeV, mcxmcx, jordanj and 10 others like this.

  6. #506

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    39 lotów już...

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  7. #507

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jutro będzie miał kilkadziesiąt zwolnień od psychologów. Każdy normalny psycholog bez zająknięcia wystawi kwity w tej sytuacji. Zastraszanie i wymuszanie ma krótkie rączki. Co gorsza to praktycznie pogrzebało szanse na nowe kadry bo kto by chciał pracować u wariata który przed lotem zastrasza pilotów. Pomysł z wymianą tych LOTowych pilotów na umowach o prace na sieroty po Small Planet był sam w sobie absurdalny gdy oni maja certy na A320 a po tej akcji nawet jak maja na Boeingi to kto by chciał pracować z wariatem

  8. #508
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Tak swoją drogą, to teraz Prezes przed lotem musi rozmawiać z kapitanem?!
    W Tornoto akurat 10 stopni i chmury. Pilot pewnie chciał polecieć do Miami (27 stopni i słońce), wszak to pilot decyduje w LOT dokąd lata. Prezes próbował go namówić, żeby jednak obrał kierunek Toronto. A tutaj afera się kręci

  9. #509
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GoldenDave Zobacz posta
    jak pamiętam, Żerań chciał kupić VW, zwalniając 1000 wykwalifikowanych pracowników w Warszawie; nie odpowiadało to rządowi SLD-UP;
    potem wzięli Skodę..
    Skąd Wy takie pierdolamento wyciagacie?

  10. #510
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    W Tornoto akurat 10 stopni i chmury. Pilot pewnie chciał polecieć do Miami (27 stopni i słońce), wszak to pilot decyduje w LOT dokąd lata. Prezes próbował go namówić, żeby jednak obrał kierunek Toronto. A tutaj afera się kręci
    Qrka a nie mogliby tych latadełek wynająć tym "przedsiębiorstwom"? Niech sobie firmy pilockie z firmami steward(ess)owymi założą spółkę z o.o., wynajma od Lotu samolot i niech decyduja gdzie i za ile latają. Kto nie lata ten siedzi w Żuku na Żwirkach i sprzedaje bilety albo jeździe do Biedry po katering.

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
    martineho likes this.

  11. #511

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Jestem ręcyma i nogami za swobodą podwykonawców! Dziś w GetJet dla LO nie dość, że były soki to jeszcze każdy dostał dobrą kanapę!
    gracz1 and Itts like this.

  12. #512

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Narzekasz na angielski? To polataj trochę więcej chińskimi, japońskimi, koreańskimi, tajwańskimi, tureckimi i wieloma innymi liniami. I tak - wiele z nich jest całkiem zasłużenie w absolutnej czołówce światowej, jeśli chodzi o produkt i obsługę na swoich pokładach. Znajomość angielskiego to nie wszystko - oczywiście, że CC powinny się szkolić i starać, ale osobiście wolę lecieć japońskimi liniami z załogą słabo mówiącą po angielsku, ale z ich produktem pokładowym, niż British Airways
    Nie wiem, latałem wiele europejskimi i niestety nasze wypadały najgorzej (no może w ukraińskich było jeszcze gorzej )
    Jakby moja praca polegała na podawaniu komunikatów w EN i kontakcie z klientami EN to na pewno przez tyle lat osiągnąłbym duży wyższy poziom niż to co słyszałem na pokładzie. Oczywiście piszę tylko o starszej załodze. Młoda zazwyczaj wymiatała pod tym względem. Widać chęć pracy i nauki.

    Fakt faktem, że jakbym miał takiego szefa nad sobą to już chyba dawno bym rzucił papierami i się przeniósł gdzie indziej
    martineho likes this.

  13. #513

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Skąd Wy takie pierdolamento wyciagacie?
    Wybór Daewoo nie był złym pomysłem WTEDY w 1995 roku. Ba fabryka przecież działa i produkowała dziesiątki tys aut rocznie.
    WTEDY nikt nie mógł przewidzieć upadku Daewoo. A sukces koreanczyków mógł być duży wystarczy popatrzeć na dzisiejsza pozycję Kia/Hyundai.

    A wracając do LOT to szans na rozmowy już nie ma. Teraz to już jest Total War.
    GoldenDave likes this.

  14. #514

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    W Tornoto akurat 10 stopni i chmury. Pilot pewnie chciał polecieć do Miami (27 stopni i słońce), wszak to pilot decyduje w LOT dokąd lata. Prezes próbował go namówić, żeby jednak obrał kierunek Toronto. A tutaj afera się kręci
    Czy w związku z załamaniem pogody w Polsce i tęsknotą Polaków za jakże niedawnym, pięknym latem firma "Pilot" chciała samodzielnie zdecydować o wcześniejszej inauguracji lotów do MIA?
    gracz1 likes this.

  15. #515

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    A ktoś zna pełną ofertę VW na przejecie FSO?

  16. #516
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ja znam. Była taka sama jak ukradniecie przez Francuzów beskida itp. Czyli tylko w polskich głowach
    KTW, martineho and frik like this.

  17. #517

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Czy w związku z załamaniem pogody w Polsce i tęsknotą Polaków za jakże niedawnym, pięknym latem firma "Pilot" chciała samodzielnie zdecydować o wcześniejszej inauguracji lotów do MIA?
    Prezes przecież mówił, że na B2B sami sobie ustalają gdzie lecą.

  18. #518

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jak odwołujemy wszystkie główne kierunki wieczorne czyli Paryż, Amsterdam, Londyn , Frankfurt i Moskwe do tego krajówki i kilka lokalnych to nie jest dobrze. ACMI jest fajne ale jak pada dalekodystansówka to w sumie całe to latanie do hubu nie ma najmniejszego sensu. Nie zależnie od dalszych losów LOT dostał cios.

    Czy ja dobrze widze ze jutro odwołane przyloty z Seul, Tokyo, Toronto, Nowy Jork i Chicago ?
    martineho likes this.

  19. #519

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    @mcxmcx To nie prezes tylko rzecznik czy jakie stanowisko gość zajmuje. Generalnie rzecz biorąc to wypowiedzi tego pana pogrążają LOT gdyż on de facto przyznaje, że ci którzy przychodzą do pracy to nie podwykonawcy tylko pracownicy np. LOT ma 3000 pracowników albo w LOT pracuje blisko 1000 pilotów. Pilotów to w LOT pracuje chyba 300, a reszta to podwykonawcy.
    PeK, gracz1, pasazernagape and 2 others like this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  20. #520

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Skoro nie odleciały dzisiaj (79, 97, 45, 17 i 9) to owszem, jutro nie będą przylatywać z powrotem...

    Tokio, Seul, Toronto, Newark, a może Chicago? Samolot jeszcze nie odleciał a już wrócił

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    pasazernagape and airbus340 like this.

Strona 26 z 41 PierwszyPierwszy ... 16 24 25 26 27 28 36 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •