Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree76Likes

Wątek: DEL i MIA od marca 2019 ?

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie DEL i MIA od marca 2019 ?


    Polecamy

    Jakieś takie słuchy chodzą....
    Ktoś ma jkaies informacje na ten temat ?

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Allesandra Zobacz posta
    Jakieś takie słuchy chodzą....
    Ktoś ma jkaies informacje na ten temat ?
    Chodzą, że MIA ma konkurenta w postaci PVG.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Słuchy chodzą, że nic z tego nie wyjdzie...

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Słuchy chodzą, że nic z tego nie wyjdzie...
    Z MIA,DEL czy PVG?

  5. #5
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Z MIA,DEL czy PVG?
    Wszystkiego


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Ja tam jednak licze ze cos z nowych long-holów się w 2019 pojawi chociaz by DEL

  7. #7

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Kraków Ruczaj / Rzeszów Śródmieście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Wszystkiego


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    to co w sezonie zimowym będą robiły drimki? 2-3 nonstop będą pasły się na płytach? I co z 2019, kiedy dojdą kolejne 4x789?

    Czy może jakieś inne destynacje, niż te wymienione przez poprzednika wchodzą w grę i tego tyczyła się Twoja odpowiedź?
    Allesandra likes this.

  8. #8
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Niech najpierw zapanuja nad obecna siatka bo narazie im sie wszystko rozpada. Co z tego ze dojda nowe dreamki za rok jak dopiero bo dostawie tych nowych sztuk bedzie odpowiedzia liczba do obslugi OBECNEJ siatki wiec co tu mowic o nowych kierunkach....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Myślę,że samolotów dlugodystansowych w 2019 będzie na tyle wystarczająco że można będzie spokojnie uruchomić ze 2 nowe połączenia
    Allesandra likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Tylko czy miejsce NS na Okęciu będzie...

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Godziny wylotów do DEL będą zapewne podobnie do SIN więc już wmiare pustawo

  12. #12
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Niech najpierw zapanuja nad obecna siatka bo narazie im sie wszystko rozpada. Co z tego ze dojda nowe dreamki za rok jak dopiero bo dostawie tych nowych sztuk bedzie odpowiedzia liczba do obslugi OBECNEJ siatki wiec co tu mowic o nowych kierunkach....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Nie brakuje 787 a sprawnych 787

  13. #13

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Pytanie czy nadal będą takie możliwości nowych połączeń jak np. Tokio, Seul i Singapur zaczną latać codziennie.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Myślę,że samolotów dlugodystansowych w 2019 będzie na tyle wystarczająco że można będzie spokojnie uruchomić ze 2 nowe połączenia
    oczywiście , że tak !
    jestem pewna, że jakieś kolejne zaraz ogłoszą...PVG też fajne

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Po co komu to DEL? Jeżeli jest popyt na takie połączenie niech Air India np je otwiera ma więcej samolotów od LO. To samo z MIA. Jakoś nie słyszę żeby któraś z amerykanskich linii paliła się z takim połączeniem. Samo otwieranie dla otwierania połączenia żeby tylko pokazać że LO gdzieś lata jest bez sensu.

  16. #16
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Czyli lepiej nic nie otwierać? Na NYC też np. Delta się nie rzuca, nie widać UA do ORD a AC dopiero w zeszłym roku zaczęła latać do WAW i to sezonowo. Wszystko wyciąć w pień?
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  17. #17

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Czyli lepiej nic nie otwierać? Na NYC też np. Delta się nie rzuca, nie widać UA do ORD a AC dopiero w zeszłym roku zaczęła latać do WAW i to sezonowo. Wszystko wyciąć w pień?
    Bo jeżeli miałoby być to połączenie point to point to nie ma na nie popytu. Chyba że jako połączenie hubowe czyli na zasadzie podbierania pasażerów LH lub AY że zamiast przez FRA czy HEL polecą przez warszawę no to wtedy może i tak. Oczywiście tutaj tylko drugi czynnik wchodzi w grę. Nie jestem przekonany że akurat to miałoby być DEL a nie np coś w chinach jak ktoś dobrze zauważył np PVG. PVG oprócz PEK powinno być podstawą w ofercie każdej chcącej się liczyć linii lotniczej czy lotniska.

  18. #18
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Godziny wylotów do DEL będą zapewne podobnie do SIN więc już wmiare pustawo
    Nie do końca.
    Z uwagi na możliwe liczne tranzyty Indie <-> Am. Płn. + Europa Zachodnia, żeby to idealnie działało rokład musiałby być zgrany z TATL
    Pytanie w jakiego klienta będzie celować LOT, jeśli w ogóle otworzy takie połączenie.

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Po co komu to DEL? Jeżeli jest popyt na takie połączenie niech Air India np je otwiera ma więcej samolotów od LO. To samo z MIA. Jakoś nie słyszę żeby któraś z amerykanskich linii paliła się z takim połączeniem. Samo otwieranie dla otwierania połączenia żeby tylko pokazać że LO gdzieś lata jest bez sensu.
    to zamknijmy też ORD i JFK...bo żadna linia z ameryki nie otwiera tych kierunków, a LOT niechcący ma fule cały rok
    Sebek Peterson likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Pytanie w jakiego klienta będzie celować LOT, jeśli w ogóle otworzy takie połączenie.
    Wydaje mi się, że chociaż częściowo w hinduskich Brytyjczyków. Tak przy okazji połączenia z LCY. W pobliskich centrach finansowych Canary Wharf i London City pełno takich pracuje. I generalnie LOT musiałby otworzyć więcej innych połączeń do Wielkiej Brytanii, np. do Manchesteru.
    Polacy też będą latać, osobiście chcę się wybrać w Himalaje, ale realia są takie, że całego samolotu nie wypełnią.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •