Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 45 z 45
Like Tree84Likes

Wątek: TATL do Am. Płd - dlaczego nie?

  1. #41
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    Kolejny filmik z Arlindo. Chciałbym kiedyś odwiedzić to miasteczko.

    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  2. #42
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Do Australii by sie przydały bezpośrednie loty. Polska na pewno lepiej leży niż Londyn. A widać ze jest popyt. Inaczej by nie eksperymentowali w tym zakresie.

  3. #43
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Do Australii by sie przydały bezpośrednie loty.
    W jakim sensie "by się przydały"?
    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Polska na pewno lepiej leży niż Londyn. A widać ze jest popyt. Inaczej by nie eksperymentowali w tym zakresie.
    Ale ten popyt jest bardziej tam gdzie eksperymentują - w Londynie właśnie. Jeszcze lepiej od WAW leżą m.in. DXB, DOH, czy SIN którędy teraz można polecieć z Europy z jednym stopem. WAW w tym kontekście byłaby mniej atrakcyjnym stopem, a ruchu z/do samej Warszawy do Australii raczej nie ma tyle by takie loty były rentowne. Do tego jest to trasa powyżej zasięgu 787.
    stefann and sprajt2 like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  4. #44

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Do Australii by sie przydały bezpośrednie loty. Polska na pewno lepiej leży niż Londyn. A widać ze jest popyt. Inaczej by nie eksperymentowali w tym zakresie.
    To jest ponad 8400nm. Pogranicze wszystkich obecnych ULR. Tak naprawdę biorąc pod uwagę wiatr i ew. rerouting pewnie koło 8900-9000nm still air range. Nie ma u nas dużej ilości rynku premium gotowego do zapłacenia takich kwot, w stosunku do lotów one stop. Nie wspominając o konieczności redukcji dostępności miejsc. Jak dla mnie - raczej mało opłacalny biznes, skoro są wątpliwości, czy oprócz LHR ruszać FRA i CDG bodaj (o FRA się wspomina, o CDG z pamięci więc bez gwarancji że to jest trzecie brane pod uwagę lotnisko).

    Pozdrawiam, Adam
    stefann, frik and sprajt2 like this.

  5. #45
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    W jakim sensie "by się przydały"?
    No jak to w jakim? Fajnie by było jakby były. Można by wtedy mówić, że my mamy, a inni (np Lufthansa) nie mają!
    stefann, frik, Chandler and 10 others like this.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •