Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 203
Like Tree275Likes

Wątek: CHINY by LO - informacje

  1. #41

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    Nie, to poprawne posługiwanie się językiem. Zacna umiejętność, niestety w zaniku.
    Na razie turyści to masa, niepoliczalne. Czyli ilość.

    Jak ich LOT przewiezie to będzie to liczba .
    maciass likes this.

  2. #42

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sede10g Zobacz posta
    Według poniższego artykułu masa odpowiada za niecałe 40% zużycia paliwa dla 737. W przypadku 787 może być nieco inaczej
    https://leehamnews.com/2014/11/04/fu...rmance-part-1/
    Powierzchnia skrzydeł i przekrój są takie same dla -9 i -10, więc nie będzie dodatkowych oporów powietrza.
    Przy 7,6% większej masie 787-10 zużyje 3% więcej paliwa
    Zacytowany artykuł nie pozwala na wyciągnięcie takich wniosków. Ten "drag to lift" 40% dotyczy konkretnej konfiguracji samolotu. W artykule piszą jak korzystnie większa rozpiętość skrzydeł wpływa na poprawę "drag due to lift", a 787-10 ma tę samą rozpiętość, przy większej masie, więc współczynnik "drag due to lift" ulegnie pogorszeniu. Nie możesz założyć, że przyrost masy samolotu na tych samych skrzydłach spowoduje zwiększenie zużycia paliwa tylko o 40% z tego przyrostu, bo to nieprawda.

    W przypadku 787-9 w porównaniu do 787-8, zużycie paliwa jest większe o tyle samo, co przyrost masy (odpowiednio o 8% i 8% ).
    Zysk jest w przeliczeniu na pasażera, bo większa kabina umożliwia wygospodarowanie o 18-20% więcej miejsc.

  3. #43
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Po raz kolejny napiszę, ze wyliczanki są typowo akademickie, bo wystarczy mieć lub nie mieć zainstalowanej „na dachu” anteny wifi i zużycie paliwa (a co za tym idzie koszty) rosną lub spadają. Dla 737 to jest ok. 4% paliwa więcej. Dla 787 mniej, ale gdy walka idzie każdy %... A tak w ogóle to jak wprowadzimy płatny bagaż główny to hoho, ale zyski będą..
    Uwielbiam wyliczanki które maja na siłę uzasadnić czyjąś tezę.

  4. #44

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    Mnie w tych wyliczankach brakuje jednego - obniżanie cen na trasach żeby przyciągnąć pasażerów potrzebnych do zapełnienia samolotu się nie opłaca - bo przecież konkurencja nie będzie spać potulnie i patrzeć, jak LOT odbiera im pasażerów. Konkurencja również zareaguje, co obniży zdolność LOTu do przyciągnięcia tych dodatkowych paxów.

  5. #45

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Konkurencja to uważa, że ceny są za niskie.
    \https://businessinsider.com.pl/firmy...-tania/cr40e3w

  6. #46
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Konkurencja to uważa, że ceny są za niskie.
    \https://businessinsider.com.pl/firmy...-tania/cr40e3w
    Oj świerzbią łapki, żeby to komitet centralny przy zielonym stoliku ustalał kto co może a czego nie może A gdzie pastwo jako nocny stróż? Gdzie wolny rynek?
    mcxmcx and Stoarn like this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    Oj świerzbią łapki, żeby to komitet centralny przy zielonym stoliku ustalał kto co może a czego nie może A gdzie pastwo jako nocny stróż? Gdzie wolny rynek?
    Wolny rynek... Lufcia dziesiątki lat na umowach dwustronnych wykluczających wolny rynek jechała, i nadal jedzie Na braku wolnego rynku zbudowała swą potęgę, a teraz kazania innym o wolnym rynku robi. Zupełnie jak polska postkomuna...
    konrad777, arturn, popo78 and 5 others like this.

  8. #48
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Dzisiaj Czesi a może w przyszłości nasi?

    "Źródło branżowe potwierdziło Reutersowi, że Republika Czeska wycofała zezwolenia na loty dla rosyjskich przewoźników po tym, jak Moskwa odmówiła przedłużenia zgody na loty nad Syberią linii CSA, która lata dalekodystansowo z Pragi do Seulu."

    https://www.rynek-lotniczy.pl/mobile...ikow-6313.html

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    PKPfan and Optymista like this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  9. #49
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Chyba z tego wiecej Lot mialby do stracenia niz zyskania. Nie wiem co by Ciebie w tym mialo tak ucieszyc.

  10. #50

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Chyba z tego wiecej Lot mialby do stracenia niz zyskania. Nie wiem co by Ciebie w tym mialo tak ucieszyc.
    Obie strony mają wiele do stracenia ale Rosja jednak bardziej. Jak sobie wyobrażasz loty np SU na zachód z pominięciem Polski?

  11. #51

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Biorąc pod uwagę blokadę nad terytorium Ukrainy, w zasadzie wszystko co na południe od Londynu wymagałoby jakieś formy objazdu.

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Rosja jest w zdecydowanie gorszej sytuacji. Zakaz nad Ukrainą, jeśli dojdą Czechy i pozwolili by sobie na dalszą wojenkę i machanie ruską szabelką dojdzie np. Polska czy jakiś jeszcze inny kraj i SU będzie latał do Hiszpanii, Włoch czy Austrii przez Niemcy. W brew pozorom to pewnie jakaś ich gra aby więcej money ugrać.

  13. #53
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Biorąc pod uwagę blokadę nad terytorium Ukrainy, w zasadzie wszystko co na południe od Londynu wymagałoby jakieś formy objazdu.
    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Rosja jest w zdecydowanie gorszej sytuacji. Zakaz nad Ukrainą, jeśli dojdą Czechy i pozwolili by sobie na dalszą wojenkę i machanie ruską szabelką dojdzie np. Polska czy jakiś jeszcze inny kraj i SU będzie latał do Hiszpanii, Włoch czy Austrii przez Niemcy.
    Geograficznie to aż tak źle nie wygląda.

    VIE, FCO rzeczywiście słabo. Objeżdżając Ukrainę od wschodu jeszcze dalej niż Polskę od zachodu.
    Ale już MXP czy NCE z Moskwy robione nad Bornholmem i Niemcami to tylko 12% dalej niż po ortodromie nad Polską. Wszystko bardziej na S/SW (cała Hiszpania, Tunezja) to jeszcze mniejsza różnica.

    Ale mnie najbardziej dziwi, że Czesi w ogóle się postawili.
    For every solution there is a problem.

  14. #54
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

  15. #55

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Ale mnie najbardziej dziwi, że Czesi w ogóle się postawili.
    Właśnie mnie też to zdziwiło, zwłaszcza patrząc jak duży jest ruch między Rosją a Czechami.

  16. #56

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Postawili się, bo mają dużą kartę przetargową. O wiele więcej jest połączeń różnych Rosyjskich linii do Pragi, niż lotów CSA nad Syberią.
    Swoją drogą, jestem ciekawy czy są różnice w płatnościach za przeloty nad Syberią w porównaniu do LOT.

  17. #57

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Dyplomacja level Rosjanie.

    Jeżeli chodzi o prawa do przelotów LOT na Syberią to przypominam że magicznie od 2015 nie ma z tym problemu.

  18. #58

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Dyplomacja level Rosjanie.

    Jeżeli chodzi o prawa do przelotów LOT na Syberią to przypominam że magicznie od 2015 nie ma z tym problemu.
    Ale gdy zmieni się w PL władza z pro-Rosyjskiej na pro-Europejską, to wtedy problem może wrócić.
    mcxmcx and Ztof like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  19. #59

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Myślę że Putin doskonale wie że to nie ma znaczenia czy u nas rządzi ktoś na T czy na K.

  20. #60

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Ale gdy zmieni się w PL władza z pro-Rosyjskiej na pro-Europejską, to wtedy problem może wrócić.
    Dla Aeroflotu z prawami do przelotu nad Polską? patrz post #50.

Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •