DUB wypada z rozkładu 26oct-04dec20
DUB wypada z rozkładu 26oct-04dec20
W piątek (23 października) LOT wykonał pierwszy rejs cargo na trasie EWR-LWO (SP-LSF, LO7995). Według zalinkowanego artykułu ma być to cotygodniowe, regularne połączenie (póki co tylko cargo).
Wzorem Lwowa, może by tak J942 zaprzęgło jednego drimka stacjonującego w RZE do obsługi Cargo Majami?
(https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...sE4tvUBo9Bmxao)
Fajne te Chiny, takie niezbyt konsekwentne. W lutym byli oburzeni, że linie do nich nie chcą latać, a teraz sami je banują. Oczekiwania ambasadora chińskiego z lutego: https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...anem-7806.html
Typowa mentalność Kalego. Jak oni eksportowali wirusa w świat to było Ok. Gdy sytuacja się odwróciła i wirus wraca tam skąd przyszedł to jest be.
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście, że działają logicznie. Mniejsza z tym, czy mają zakażenia czy nie. Zamykają się przed nami bo mają taki widocznie interes. Jeszcze w styczniu, kiedy oni budowali szpitale polowe, byłem przez niektórych tutaj nieomal linczowany, za to, że pisałem, że UE i USA powinny wstrzymać loty do Chin + kwarantanna dla swoich powracających obywateli. Wtedy to było takie niemoralne, takie złe i to nie tylko wg chińskiego ambasadora, ale pewnej części kretynów w Europie. A prawda dziś jest taka, że za te tysiące zgonów w Europie, za straty gospodarcze, praktyczny upadek lotnictwa i ogólnie cały ten syf związany i zwany COVID w Europie, odpowiada duża część mieszkańców Europy, którzy ignorowali zagrożenie i nie chcieli słyszeć o zablokowaniu lotów do Chin. Do tego politycy, WHO, UE, wszyscy nie zrobili nic aby tutaj chińskiego syfa nie zawlec. Latali jeszcze po chorych, pamiętacie? Wszyscy oni powinni siedzieć w więzieniach, za to co nam zafundowali, za zaniechania jakich się dopuścili, ale jakoś nikt nikogo karać nie chce. Jest COVID siedź w domu, bankrutuj. Nikt nie protestuje teraz przeciw temu, że wpuszczono do Europy wirusa, ale protestują przeciw obostrzeniom. Dobre! Nikt nie patrzy na przyczyny i na to, że tak naprawdę mamy to na własne życzenie. A Chińczycy, cóż, dobrze postępują bo dbają o siebie i widocznie mają jaja, których Europa jest od dawna pozbawiona.
ps. zapraszam tutaj, poczytajcie sobie, jak wasi koledzy ignorowali zagrożenie i to dzięki takim właśnie mamy to co mamy, więc bez narzekań.
CHINY by LO - informacje
Co to za herezje, przecież wszystkie organy regulujące lotnictwo od samego początku nam wpajają że wirus jest wygodnicki i wybiera tylko połączenia bezpośrednie
Dlatego trzeba się dwoić i troić wypisując zakazy bezpośrednich lotów do Polski z Urugwajów czy innych Brunei
Ba, nawet z San Marino mu sie nie uda!
Kwarantanny, testy, czyli dokalnie to co mamy teraz my. Oraz ograniczenie turystyki i masowych lotów nie samo de facto zamykanie wszystkiego. Tego rok temu z Azją nie zrobiono. Olano sprawę. Zero planów kryzysowych, a po kilku tygodniach było już za późno. A to że zrobiono to po jakimś czasie to nic nie dało ani w USA ani w Europie. Teraz tak naprawdę Ameryka i Europa mogą się na siebie otworzyć bo trzymanie zakazów teraz to już przyznam rację głupota. Niemniej jednak mało kto teraz poleci gdziekolwiek to raz, a dwa kraje z pojedynczymi przypadkami COViD słusznie będą zamykać się przed Europą i Ameryką. To co my mieliśmy zrobić rok temu przed Azją robią nam. Wszystkich wracających na kwarantanne i testy. Dziś wszystko byłoby dużo bardziej normalne, a może i całkiem normalne.
Znowu brednie jak rok temu piszesz. Bezsensowne? Ty z konfederacji? Ludzie na ulicach i w domach mają umierać? Wtedy lockdown będzie miał sens?
Co do Chin to mają lepiej niż teraz my i mają swoje powody i bardzo dobrze. Kiedy oni opanowali epidemie radykalnymi środkami Europa a później USA straciły kontrolę (doklanie najpierw Włosi). A rok temu miał być zakaz lotów turystycznych do Chin plus scisła kwarantanna i testy dla tych którzy lecieć musieli i wszystkich którzy z stamtąd wracali. Ja się dziwie, że koledzy z tego forum związani z branżą lotniczą narażeni na najwiekszy kryzys lotniczy w historii jeszcze takie twoje głupie opinie mają cierpliwość czytać. Kryzys miało się szansę zatrzymać w styczniu. Teraz to już nic nie da, a z perspektywy Europy możemy nie mieć żadnych ograniczeń. Możemy latać po Europie wszędzie, żaden zakaz już nic nie da i hamowanie w sierpniu Hiszpanii i Malty to był objaw już jakiegoś urojenia. Niestety jest juz za późno aby ludzie w ogóle chcieli latać nawet po Europie i chocby w 75% LF tego co było. A kraje bez COVID nas nie chcą i w ogóle im się nie dziwie. Niestety ale to tak, że Europa sama się o to prosiła i ma totalny paraliż zamiast tylko z Azją na kilka mc to z całym światem na wiele miesięcy i wewnątrz UE również .
Również uważam, że liberlana demokracja jest przereklamowana
Zostawiając bajki o szczepionce na 19, trzeba sobie jasno powiedzieć, że na dzień dzisiejszy są dwie sensowne strategie:
1. Totalny, bezwzględnie egzekwowany lockdown, zamrażamy całą aktywność społeczną i skazujemy covida na śmierć głodową.
2. Otwieramy wszystko i budujemy tzw odporność stadną.
Reszta to jest przysłowiowe sranie w banie, warte tyle co poniższy głos wybitnego eksperta..
Ale do tego trzeba mieć wizję wykraczającą poza perspektywę najbliższych wyborów czy ilości lajków w mediach społecznościowych..
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Niestety to jest niemożliwe bo podobne działania musiałby zrobić cały świat, więc robienie czegoś takiego w tak małym kraju jak Polska to jest takie p*** kotka za pomocą młotka bo prędzej czy później zaraza wróci a szkód będzie więcej niż pożytku.
Globalnie nikt nie ma pomysłu na tę pandemię, jedyna nadzieja w lekach bądź szczepionce.
Wracając do tematu wątku: z rozkładu listopadowego wypada: SVO, KIV, TLV.
Są dostępne na grudzień.
Z grudniowego znika CMB, by wrócić w JAN21.
Anulowano także SIN, które jest dostępny dopiero 29/03/2021
Zaczyna się robić ciekawie. LOT od 11.11.2020 zaczyna operacje na trasie OSR-PRG (1-3456-).
Zakładki