Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
Like Tree27Likes

Wątek: SFO by LO

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie SFO by LO


    Polecamy

    No i jest w końcu SFO, od 5 sierpnia bezpośrednio z Warszawy:

    WAW-SFO-WAW
    LO35 WAW-SFO 11:35–14:30
    LO36 SFO-WAW 16:25–13:00 [+1]
    (1---5--) B787
    (1---5--) B787
    LO37 WAW-SFO 17:20–20:15
    LO38 SFO-WAW 22:10–18:45 [+1]
    (--3--6-) B787
    (--3--6-) B787

    LO35 idealnie łapie UA1509 na HNL (2h).
    UA372 idealnie łapie LO36 z HNL (1,5h).
    UA724 idealnie łapie LO38 z HNL (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1749 na OGG (3h).
    UA1722 idealnie łapie LO38 z OGG (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1723 na KOA (3,5h).
    UA643 idealnie łapie LO38 z KOA (1h).
    LO35 idealnie łapie UA1684 na LIH (2h).
    UA1152 idealnie łapie LO38 z LIH (1,5h).

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    super!


    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    No i jest w końcu SFO, od 5 sierpnia bezpośrednio z Warszawy:

    WAW-SFO-WAW
    LO35 WAW-SFO 11:35–14:30
    LO36 SFO-WAW 16:25–13:00 [+1]
    (1---5--) B787
    (1---5--) B787
    LO37 WAW-SFO 17:20–20:15
    LO38 SFO-WAW 22:10–18:45 [+1]
    (--3--6-) B787
    (--3--6-) B787

    LO35 idealnie łapie UA1509 na HNL (2h).
    UA372 idealnie łapie LO36 z HNL (1,5h).
    UA724 idealnie łapie LO38 z HNL (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1749 na OGG (3h).
    UA1722 idealnie łapie LO38 z OGG (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1723 na KOA (3,5h).
    UA643 idealnie łapie LO38 z KOA (1h).
    LO35 idealnie łapie UA1684 na LIH (2h).
    UA1152 idealnie łapie LO38 z LIH (1,5h).
    tamibe likes this.
    Piotrek




  3. #3

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    No i jest w końcu SFO, od 5 sierpnia bezpośrednio z Warszawy:

    WAW-SFO-WAW
    LO35 WAW-SFO 11:35–14:30
    LO36 SFO-WAW 16:25–13:00 [+1]
    (1---5--) B787
    (1---5--) B787
    LO37 WAW-SFO 17:20–20:15
    LO38 SFO-WAW 22:10–18:45 [+1]
    (--3--6-) B787
    (--3--6-) B787

    LO35 idealnie łapie UA1509 na HNL (2h).
    UA372 idealnie łapie LO36 z HNL (1,5h).
    UA724 idealnie łapie LO38 z HNL (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1749 na OGG (3h).
    UA1722 idealnie łapie LO38 z OGG (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1723 na KOA (3,5h).
    UA643 idealnie łapie LO38 z KOA (1h).
    LO35 idealnie łapie UA1684 na LIH (2h).
    UA1152 idealnie łapie LO38 z LIH (1,5h).
    Ale będą CS ? - bo jak nie to, połączenie w SFO z czasem <= 2h to proszenie się o kłopoty, a biorąc biorąc pod uwagę problemy z flotą dalekodystansową LOT to wręcz strzał w kolano.
    tartal, Danny and Witold212 like this.

  4. #4
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Myślę że transfery z Hawajów to będzie raptem po kilka-kilkanaście pax na samolot. Do wzięcia będzie przede wszystkim wysokopłatny ruch z SF i Sillicon Valley.

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Ale będą CS ? - bo jak nie to, połączenie w SFO z czasem <= 2h to proszenie się o kłopoty, a biorąc biorąc pod uwagę problemy z flotą dalekodystansową LOT to wręcz strzał w kolano.
    Nie potrzebujesz codeshare, by kupić bilet łączony WAW-SFO-HNL...
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #6

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Myślę że transfery z Hawajów to będzie raptem po kilka-kilkanaście pax na samolot. Do wzięcia będzie przede wszystkim wysokopłatny ruch z SF i Sillicon Valley.
    Tego ruchu raczej nie będzie tak dużo, jak w teorii, bo firmy generujące dużo wysokopłatnego ruchu mają kontrakty korporacyjne np. z United (przykład: https://onemileatatime.com/united-ai...pple-contract/ ). Więc bez umowy z UA może być ciężko.

  7. #7
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Terefere - są jeszcze kooperanci firm z doliny rozproszeni po regionach (to jest i pieniądz i trafik). Oczywiste z kogo korzystali do tej pory. Tyle, że dwie rotacje tygodniowo mogą być zbyt słabym lewarkiem.

    Piotr

  8. #8
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Tyle, że dwie rotacje tygodniowo mogą być zbyt słabym lewarkiem.
    To dobrze, że będą cztery w tygodniu
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #9

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    LO35 idealnie łapie UA1509 na HNL (2h).
    UA372 idealnie łapie LO36 z HNL (1,5h).
    UA724 idealnie łapie LO38 z HNL (1h).
    LO35 fajnie łapie UA1749 na OGG (3h).
    LO35 fajnie łapie UA1723 na KOA (3,5h).
    (...)
    Bardzo się nie zgodzę. Musisz przejść przez kontrolę paszportową, odebrać bagaż, przejść przez cło, nadać bagaż. Na loty za 1h nie masz żadnej szansy, za 2h jeśli samolot się w ogóle nie spóźni i nie będzie wielkiej kolejki - dopiero te za 3h są w miarę bezpieczne.

    A co do "Nie potrzebujesz codeshare, by kupić bilet łączony WAW-SFO-HNL" - to muszą być spasowane taryfy żeby cena była dobra. Jak już patrzymy na Hawaje (gdzie ruch z Polski jest śladowy) - to WAW-LAX-HNL nie da się kupić w ogóle - a UA ma kilka lotów dziennie np. LAX-HNL. Sprawdziłem stronę LO, Google, ITA i United. Może agent mógłby ręcznie wymusić ale cena będzie kosmiczna. Więc nie spodziewam się zeby z SFO było inaczej.

    Za to zgodzę się z tym co napisał FighterMan - jest do wzięcia ruch z Bay Area - gdzie jest mnóstwo biznesu i $. Ale do tego przydały by się loty codziennie.

  10. #10
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    To dobrze, że będą cztery w tygodniu
    Znacznie lepiej .

    Piotr

  11. #11

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To w kontekscie tych rozwazan mam pytanie. Czy LOT planuje zmienic swoja klase biznes w nowych samolotach? Inne siedzenia, uklad, wifi?

  12. #12

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    @Terefere - są jeszcze kooperanci firm z doliny rozproszeni po regionach (to jest i pieniądz i trafik). Oczywiste z kogo korzystali do tej pory. Tyle, że dwie rotacje tygodniowo mogą być zbyt słabym lewarkiem.

    Piotr
    Masz oczywiście rację, to nie tak, że ruchu wysokopłatnego nie będzie. Ale obawiam się, że będzie go mniej, niż mogłoby być przy umowie z UA, bo niektóre często latające korpo amerykańskie są mało elastyczne jeżeli chodzi o wybór przewoźnika.

    Mimo wszystko, to połączenie cieszy i ciekaw jestem bardzo jak się rozwinie.

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpg774 Zobacz posta
    A co do "Nie potrzebujesz codeshare, by kupić bilet łączony WAW-SFO-HNL" - to muszą być spasowane taryfy żeby cena była dobra. Jak już patrzymy na Hawaje (gdzie ruch z Polski jest śladowy) - to WAW-LAX-HNL nie da się kupić w ogóle - a UA ma kilka lotów dziennie np. LAX-HNL. Sprawdziłem stronę LO, Google, ITA i United. Może agent mógłby ręcznie wymusić ale cena będzie kosmiczna. Więc nie spodziewam się zeby z SFO było inaczej.
    Dobry agent podróży może wystawić bilet, gdzie są połączone dwie taryfy i wtedy cena nie jest wysoka. Warunkiem jest umowa interline, a takowa istnieje między LO i UA.

    Jeśli ani LO, ani UA nie wrzuciło taryfy WAW-HNL, to oznacza, że zapotrzebowanie takim kierunkiem jest znikome.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  14. #14

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Dobry agent podróży może wystawić bilet, gdzie są połączone dwie taryfy i wtedy cena nie jest wysoka. Warunkiem jest umowa interline, a takowa istnieje między LO i UA.
    To bądź proszę tak miły i wrzuć tu przykład wyceny z kodami taryf - dla trasy WAW-LAX-HNL - dowolna data. Bo jak mi agent sprawdzał taką trasę w zeszłym roku cena wychodziła ~35000 pln za biznes - przy waw-lax kosztującym 15000 a lax-hnl 4000 (first).

    Jeśli ani LO, ani UA nie wrzuciło taryfy WAW-HNL, to oznacza, że zapotrzebowanie takim kierunkiem jest znikome.
    Uważam że dokładnie to to oznacza. Linie lotnicze mają dużo informacji o ruch pasażerów - więc od razu by to zrobili jak by to wspomogło sprzedaż.
    Teraz jak idziesz to jakiejkolwiek wyszukiwarki szukając WAW-HNL dostajesz 2 stopy, i niczego na LO (z wyłączeniem dolotu do LHR).

    Poza tym UA nie jest zainteresowane sprzedawaniem niczego na metalu LO - oni mają JV z LH i tam chcą wysyłać pasażerów.

    A co do samych Hawajów: z tego co wiem odwiedza je bardzo mało Polaków. I trasa WAW-LAX-HNL już ten kierunek obsługuje - więc SFO nic nie wnosi nowego.

    Cytat Zamieszczone przez MonteCarloYellow Zobacz posta
    To w kontekscie tych rozwazan mam pytanie. Czy LOT planuje zmienic swoja klase biznes w nowych samolotach? Inne siedzenia, uklad, wifi?
    też bym chciał się coś o tym dowiedzieć - ale zakładam że odpowiedź na najbliższe 5 lat brzmi nie.

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpg774 Zobacz posta
    To bądź proszę tak miły i wrzuć tu przykład wyceny z kodami taryf - dla trasy WAW-LAX-HNL - dowolna data. Bo jak mi agent sprawdzał taką trasę w zeszłym roku cena wychodziła ~35000 pln za biznes - przy waw-lax kosztującym 15000 a lax-hnl 4000 (first).
    Ok, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Dobry agent podróży może w ramach jednej rezerwacji wystawić kilka biletów w różnych taryfach, więc zapłaciłbyś 15000 + 4000 pln + opłata za wystawienie biletu u agenta.

    Wyszukiwarki OTA takich rezerwacji Ci nie znajdą, bo one szukają taryf między dwoma punktami, a OTA nie są zainteresowane sprzedawaniem biletów, które wymagają pracy agenta.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  16. #16

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Bilety już dostępne na lot.com
    Y 5800 PLN
    P 10440 PLN
    C 17890 PLN

    Może się coś jeszcze ładuje bo Matrix tego jeszcze nie widzi.

  17. #17

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ceny mało konkurencyjne, każda klasa x2.

  18. #18
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Ok, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Dobry agent podróży może w ramach jednej rezerwacji wystawić kilka biletów w różnych taryfach, więc zapłaciłbyś 15000 + 4000 pln + opłata za wystawienie biletu u agenta.
    Agent nie może złożyć jednej rezerwacji z taryf, które nie pozwalają na ich łączenie z lotami LO!

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpg774 Zobacz posta
    Uważam że dokładnie to to oznacza. Linie lotnicze mają dużo informacji o ruch pasażerów - więc od razu by to zrobili jak by to wspomogło sprzedaż.
    Teraz jak idziesz to jakiejkolwiek wyszukiwarki szukając WAW-HNL dostajesz 2 stopy, i niczego na LO (z wyłączeniem dolotu do LHR).

    Poza tym UA nie jest zainteresowane sprzedawaniem niczego na metalu LO - oni mają JV z LH i tam chcą wysyłać pasażerów.

    A co do samych Hawajów: z tego co wiem odwiedza je bardzo mało Polaków. I trasa WAW-LAX-HNL już ten kierunek obsługuje - więc SFO nic nie wnosi nowego.
    Sprawdziłem dla Ciebie taryfy LO na trasie WAW-HNL - ceny w PLN bez podatków i opłat, na początek biznes:



    Dozwolony routing:
    Kod:
    /VIA THE ATLANTIC/  TRAVEL MUST BE VIA LAX
    DOM ROUTE VALIDATION APPLIES WITHIN ORIG/DEST COUNTRIES
    MAP CONSTRUCTED LEFT TO RIGHT AND RIGHT TO LEFT
     1. WAW-LO-LAX-HA-HNL
    .
    Czyli LO do LAX, potem Hawaiian do HNL.

    Oraz economy (znów, ceny bez podatków i opłat):



    Wszystkie taryfy economy mają ten sam routing:
    Kod:
    /VIA THE ATLANTIC/  TRAVEL MUST BE VIA LAX
    DOM ROUTE VALIDATION APPLIES WITHIN ORIG/DEST COUNTRIES
    MAP CONSTRUCTED LEFT TO RIGHT AND RIGHT TO LEFT
     1. WAW-LO-LAX-HA-HNL
    .
    United też ma taryfy WAW-HNL w systemie, bez problemu można je znaleźć na ITA Matrix:

    FilipBB and mpg774 like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  20. #20

    Dołączył
    Apr 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzięki - zapomniałem o experflyer.
    Czyli jest ale ciężkie do kupienia i wychodzi kiepsko cenowo - w F (ciągle nie rozumiem czemu LO używa tej litery do biznesu) WAW-LAX 13k + LAX-HNL 4k = 17k - a na jednym bilecie co najmniej 23k. To się nie dziwię że LO nie chce tego pokazywać. I też pokazuje jaką sytuację LO ma w *A.

    "United też ma taryfy WAW-HNL" - to widziałem, ale szukałem z udziałem LO i 1 stop.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •