Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
Like Tree15Likes
  • 6 Post By costam
  • 3 Post By Szynus
  • 1 Post By mpg774
  • 2 Post By costam
  • 3 Post By megaloman

Wątek: LOT - level of service

  1. #1

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie LOT - level of service


    Polecamy

    ciekawy case... lece w niedziele do ORD z WAW, mialem bilet premium eco na 16:40

    dzis sie dowiaduje zupelnie przypadkiem, ze LOT podmienił maszynę i nie ma premium eco... nikt do mnie nie zadzwonił (mimo, że jestem senatorem), szybko złapałem za telefon i złapałem ostatnie miejsca na wcześniejszy lot tego samego dnia... na pytanie czy mogę w takim razie być upgrade'owany do businessu na pierwotnym locie (co jest rzeczą dość oczywistą w takich przypadkach), odpowiedz oczywiście była negatywna, mimo dostępnych miejsc

    trzeba mieć sporo samozaparcia, żeby podróżować polskim przewoźnikiem

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A można było zwyczajnie załatwić sprawę... jak senator z marszałkiem
    pasazernagape, maciass and tartal like this.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2017
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Czyli nic się nie zmienia w tym jak LO działa - smutne...
    tartal likes this.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez costam Zobacz posta
    ciekawy case... lece w niedziele do ORD z WAW, mialem bilet premium eco na 16:40

    dzis sie dowiaduje zupelnie przypadkiem, ze LOT podmienił maszynę i nie ma premium eco... nikt do mnie nie zadzwonił (mimo, że jestem senatorem), szybko złapałem za telefon i złapałem ostatnie miejsca na wcześniejszy lot tego samego dnia... na pytanie czy mogę w takim razie być upgrade'owany do businessu na pierwotnym locie (co jest rzeczą dość oczywistą w takich przypadkach), odpowiedz oczywiście była negatywna, mimo dostępnych miejsc

    trzeba mieć sporo samozaparcia, żeby podróżować polskim przewoźnikiem
    Involuntary downgrade TATL to bodaj 75% ceny biletu (to w stylu kolegów, którzy zachwalają loty LOTem, bo reperują budżety odszkodowaniami). A tak poważnie: bilet był kupiony w LOT? Bo jeśli przez OTA (czy w ogóle innymi kanałami) to LOT niekoniecznie musi mieć do Ciebie namiary żeby się skontaktować.

  5. #5

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Bilet kupiony na stronie LOT. Mieli moj numer telefonu z konta senatora i z formularza podczas zakupu...

    No slabe to... na serio... co ciekawe dotyczy to wielu osob z mojej firmy, ktorzy jada na event do Chicago... czesc wykupila inne loty, ale maja te sama sytuacje z powrotem

  6. #6

    Dołączył
    Apr 2017
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Involuntary downgrade TATL to bodaj 75% ceny biletu
    I strona poradnika UE mówi że: Zwrot kosztów powinien nastąpić w terminie 7 dni.

    ale nie zdziwił bym się jak będą kombinować i mówić że np. powrotny sektor był droższy żeby to ograniczyć.
    A że LO się nie kontaktuje to wiem ze swojej praktyki - widać są konsekwentni.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A możesz mi PM PNR?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Poszło

  9. #9

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Dodam tylko, ze sporo osob z mojej firmy sie przebookowalo na LH. Szkoda straconego ruchu w premium eco dla LOT...
    stefann and MalyEPWA like this.

  10. #10

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Szczesliwie wczoraj wrocilem. Nawet bez opoznien (ludzie ktorzy wracali we wczesniejszych dniach mieli 2-4 godzinne opoznienia). Natomiast zrobilem sobie upgrade do BC z premium, wchodze do samolotu, ide do miejsca i nie widze saszetki na fotelu. Pytam sie obslugi czy nie bedzie przeslon na oczy. Pani rozbrajajaco mi odpowiada, ze "nie, bo nie dolecialy z warszawy". Ja cale szczescie mialem jakies stare gleboko w torbie, ale wiekszosc osob nie... obsluga sie tym niestety nie przejela...

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez costam Zobacz posta
    Szczesliwie wczoraj wrocilem. Nawet bez opoznien (ludzie ktorzy wracali we wczesniejszych dniach mieli 2-4 godzinne opoznienia). Natomiast zrobilem sobie upgrade do BC z premium, wchodze do samolotu, ide do miejsca i nie widze saszetki na fotelu. Pytam sie obslugi czy nie bedzie przeslon na oczy. Pani rozbrajajaco mi odpowiada, ze "nie, bo nie dolecialy z warszawy". Ja cale szczescie mialem jakies stare gleboko w torbie, ale wiekszosc osob nie... obsluga sie tym niestety nie przejela...
    Zdarza się najlepszym, ja ostatnio nie dostałem piżamy w QR, a parę tygodni temu pasażer za mną w BA F nie dostał kosmetyczki, bo się skończyły
    tartal, pasazernagape and Not Real like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  12. #12

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez costam Zobacz posta
    Nawet bez opoznien (ludzie ktorzy wracali we wczesniejszych dniach mieli 2-4 godzinne opoznienia)
    A nie zauważyłeś, że na powrót był trochę inny samolot Poprzednik miał opóźnienia bo nawet wylatując pierwszego dnia do ORD już miał obsówę i nie był w stanie go zmniejszyć przez cały czas wypożyczenia.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •