Ja proponuję postąpić drogą piłki nożnej... Skoro można grać mecze bez publiczności to niech LOT zacznie latać bez pasażerów! Będzie zajęcie dla załóg i obłożenie maszyn.
PS.
Sorry ale nie mogłem się powstrzymać czytając ten wątek.
Ja proponuję postąpić drogą piłki nożnej... Skoro można grać mecze bez publiczności to niech LOT zacznie latać bez pasażerów! Będzie zajęcie dla załóg i obłożenie maszyn.
PS.
Sorry ale nie mogłem się powstrzymać czytając ten wątek.
Zaczyna się:
"Z lotniczego rynku.
Polskie lonie lotnicze #LOT przekazały do #LOT Polish Airlines SA #ETOPS y na loty długodystansowe."
"Wróblek z Ministerstwa Sasina:
LOT ma upaść tuż po wyborach czyli 13 lipca, stąd zaskakująca inercja i brak uruchamiania nowych połączeń. Umowy na nowe sloty na lotniskach międzynarodowy zostaną podpisane już z nowym podmiotem LOT Polish Airlines.
R.I.P. Żurawiu."
Czy to ma oznaczać, że "wystrzelą w kosmos" klientów, którzy zapłacili za bilety a nie polecieli?
Słusznie prawisz, jednak popełniasz zasadniczy błąd - próbujesz myśleć logicznie.
Pamiętaj, że tematem zajmuje się pan Sasin który dziś dziś obarczył Państwową Komisję Wyborczą winą o to że zmarnowały się "pakiety wyborcze" wydrukowane na wybory które się nie odbyły.
Bo według niego były takie dobre, że można je było wykorzystać.
Mówimy o człowieku który złapany z ręką w cudzej kieszeni powie że to nie jego ręka.
Przepraszam za lekki offtop, ale uważam że możemy spodziewać się wszystkiego co najgorsze bo mamy do czynienia z ludźmi bez jakichkolwiek kwalifikacji i godności.
To byłby wizerunkowo ultra strzał w stopę.
Ani Alitalia, ani Brussels Airlines przy podobnych manewrach nie wystawiły pasażerów do wiatru w ten sposób, żeby nowa spółka nie przejęła zobowiązań wobec pasażerów.
Upadłość dłużnika nie oznacza, że osoba trzecia nie może do długu przystąpić ani, że nie może świadczeń wobec wierzyciela spełnić.
Poczekajmy. Ja biletów wystawionych przez LOT akurat nie mam...
Ja niestety tak. 1 - 16 sierpień WAW-NCE-WAW i biorąc pod uwagę rozwój sytuacji mogę zostać z ręką w nocniku i być zmuszonym kombinować inne bilety lub w ogóle dmuchać na Lazurowe 2 dni w każdą stronę samochodem
Plus te loty które się nie odbyły, a za które kasy się doprosić nie mogę.
A mogłem lecieć AF... To mi się patriotyzmu zachciało...
Nowa spółka przejmie część aktyw starej spółki za nominalną kwotę, w tym przejmą AOC, więc przejmą też zobowiązania wobec pasażerów. Jeśli nowa spółka nie będzie chciała się wywiązać z zobowiązań wobec pasażerów, wtedy chargeback trzeba robić po zwrot gotówki.
Alitalia bankrutowała kilka razy, ale ani razu nie zostawiła pasażerów na lodzie.
W naszej obecnej rzeczywistości rzeczy, które jeszcze niedawno wydawały się nieprawdopodobne, są jak najbardziej możliwe.
Pewne rzeczy przestają już dziwić (co nie znaczy, że nie wkurzają). Hipotetyczne granice stale są przekraczane i przesuwają się tak daleko, że przestają być nie tylko w zasięgu wzroku, ale i wyobraźni. Uniwersalną zasadą staje się brak zasad.
Wszystko może się zdarzyć...
Skoro LO przedłuża obecnie chorą sytuacje w systemie do 14 lipca z zachowaniem ilości lotów jak do tej pory, to nic dobrego dziać się nie będzie. Samobój gotowy na wlasne życzenie. Brak dobrego gospodarza, konkretnych decyzji i beznadzieja w siatce połączeń (brak solidnie zaplanowanych z regionów przesiadek w WAW na inne regionalne lotniska*) przeciągana o kolejne dni ciągnie LO na dno. Politycy utopią naszego Narodowego przewoźnika swymi nieprzemyślanymi decyzjami!
Goodbye LOT flights!
* - a wystarczy dodać z WAW na każde lotnisko regionalne po 22.00 maszyne na nocowanie z wylotem z regionów po 5.00 i siatka poukładana. Ale tam nikt nie mysli.
Ostatnio edytowane przez Martinshmit ; 18-06-2020 o 17:38 Powód: Uzupełnienie nawiasu.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
W sieci huczy, że od 14 lipca operacyjnie zacznie działać nowa spółka. Egon, wiadomo, że teraz już nic nie wolno Ci powiedzieć jako oficjalny niedorzecznik ale chociaż potrzasnij głową
tapnięte..
Skoro LOT Polish Airlines S.A. złożyła wniosek do ULC o przyznanie certyfikatu AOC, to coś w tym jest z prawdy
W innych mediach już też piszą o tym: ... To koniec PLL LOT?
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Jak może wygladać sprawa przeniesienia slot'ow do nowej firmy?
1) moga zostac przekazane za symboliczne 1zł ? - to chyba bylby zarzut niegospodarnosci dla starego kierownictwa
2) kupione po cenie rynkowej - no ale wtedy zasila to kase starej firmy i zwieksza mase upadlosciowa, a chyba nie o to chodzi?
No i teraz pytanie - skoro jest to teoretycznie nowy przewoznik, to rozumiem, ze obejmuja go wszystkie znizki dla nowego przewoznika i nowo otwieranych polaczen? Jakie to sa obecnie bonusy na Okeciu tzn. Chopin Airport?
Zakładki