Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 181
Like Tree3Likes

Wątek: Nowy AT5 dla Eurolot - oficjalna informacja

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Nowy AT5 dla Eurolot - oficjalna informacja


    Polecamy

    ATR 42-500 jest samolotem krótkiego zasięgu (1500 km) o maksymalnej prędkości przelotowej 532 km/h, długości 22,67 m oraz rozpiętości 24,57 m. Na jego pokładzie znajduje się 48 foteli pasażerskich. Obecnie w barwach Spółki EuroLOT będzie latać 11 samolotów turbośmigłowych,w tym 8 egzemplarzy typu ATR 72-202 oraz 3 typu ATR 42-500. Juz w kwietniu pojawi się we flocie kolejny ATR 42-500. Na tym nie koniec, Spółka poszukuje kolejnych samolotów ATR do realizacji swojej swojej strategii rozwoju, zarowno na rynku polskim, jak i regionalnym.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Tak dla przypomnienia, ile lat ma ta nówka?

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    DaKo bez złośliwości. Każdy kto interesuje się tematem to wie ma lat.
    Ja osobiście uważam,że jak się nie ma kasy. To trzeba coś wymyśleć .I pozyskanie 10 letnich Atr to dobry ruch. Wymiana 20-letnich 72 na 10 letnie 72-500 też będzie dobrym posunięciem.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Czyli te dwa nowe ATR powinny pomoc zeby sytuacji z odwolywanie lotow do Katowic lub Bydgoszczy był jak najmniej? Jak rozumiem te samoloty latac będą głownie do KTW, BZG, BTS?

  5. #5
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tepes Zobacz posta
    DaKo bez złośliwości. Każdy kto interesuje się tematem to wie ma lat.
    Ja osobiście uważam,że jak się nie ma kasy. To trzeba coś wymyśleć .I pozyskanie 10 letnich Atr to dobry ruch. Wymiana 20-letnich 72 na 10 letnie 72-500 też będzie dobrym posunięciem.
    Ależ ja wcale nie jestem złośliwy. Pytałem poważnie. Z tą nówką to jakoś tak wyszło, bo w temacie się słowo "Nowy" pojawiło, i do niego nawiązałem. I też wcale nieuważam, że 10-letnie maszyny (bo tyle, rozumiem, mają) są złym pomysłem - choć oczywiście lepiej i więcej ich, i młodszych. Kwestia gustu, czy ATR czy Q400 - nie napiszę swojej preferencji, bo nie o to w tym temacie chodzi. Welcome onboard.

  6. #6
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No właśnie, wiadomo coś o tej strategii?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Ile tych ATRow sie mozna spodziewac?

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Jak wół masz napisane w pierwszym poście.

  9. #9
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tepes Zobacz posta
    I pozyskanie 10 letnich Atr to dobry ruch.
    Albo specjalnie przeinaczasz fakty albo nie wiesz jaka byla historia z tymi samolotami.
    Otoz dokladnie rok temu firma oddala 4 dokladnie takie same ATR42-500, placa niemale pieniadze za doprowadzenie ich do stanu w jakim mogly byc zwrocone do leasingodawcy...
    Teraz pozyskuje sie takie same samoloty placac kolejne pieniadze zwiazane z obsluga nazwijmy to prawna jak i cala nowa dokumentacja.
    Jeszcze gdyby byly to ATR'y 72 to bym zrozumial bo zawsze mozna sie wytlumaczyc, ze oddalismy male a wzielsmy duze, ktore sa tansze "na miejsce" i maja lepszy zasieg/udzwig.
    Natomiast powrot do ATR42 to tylko kolejna strata pieniedzy i przyznanie sie do tego, ze decyzje sprzed roku byly bledne...
    Cytat Zamieszczone przez tepes Zobacz posta
    Ja osobiście uważam,że jak się nie ma kasy. To trzeba coś wymyśleć
    Biedny bo glupi, glupi bo biedny. Chyba to caly komentarz do sytuacji...
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 29-03-2011 o 19:56

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skaabeusz Zobacz posta
    Jak wół masz napisane w pierwszym poście.
    No tak, ale tez jest napisane ze spolka poszukuje kolejnych ATR-ow. Do tego na pasazer.com jest taki tekst:

    ATR 42-500 to samolot idealny do krajowych oraz krótkich międzynarodowych połączeń, oferowanych przez LOT. Zasięg maszyny sięga półtora tysiąca kilometrów, a jego o maksymalna prędkość przelotowa - 532 km/h. Samolot zabiera na pokład 48 pasażerów.

    Obecnie w barwach Spółki EuroLOT będzie latać 11 samolotów turbośmigłowych,w tym 8 egzemplarzy typu ATR 72-202 oraz 3 typu ATR 42-500. Już w kwietniu pojawi się we flocie kolejny ATR 42-500. Na tym nie koniec, spółka poszukuje kolejnych samolotów ATR do realizacji swojej swojej strategii rozwoju, zarówno na rynku polskim, jak i regionalnym.

    Z nieoficjalnych informacji wynika, że spółka-córka LOTu może nas w tym roku zaskoczyć, znacznie rozszerzając swoją flotę (nie uwzględniając dostaw Embraerów).


    Dostarczony do EuroLOT samolot otrzymał rejestrację SP-EDG.

    A wiec do tego nawiazywalem moje pytanie, ile w 2011 mozna sie spodziwac ATR-ow?

  11. #11
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    przyznanie sie do tego, ze decyzje sprzed roku byly bledne...
    Ale ON tęskni. Czyli chciał dobrze... My nie ogarniamy,ale ON na pewno chciał dobrze.
    A

  12. #12
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    Ale ON tęskni. Czyli chciał dobrze... My nie ogarniamy,ale ON na pewno chciał dobrze.
    "I am trying to make the best out of a bad situation! I don't need to hear crap, from a bunch of hippie freaks living in denial! Screw you guys! I'm going home."

    YouTube - Cartman - Sc*3w you guys , im goin home

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Witajcie w świecie absurdu - 1 - słownie jeden o którym wszyscy wiedzą DBSSS!
    I tak pewnie będzie najlepszy pod względem osiągów ( ale to może niech wypowie się np.: thewho )
    O ile doleci za pierwszym razem!

  14. #14

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W hangarze już stoi SP-EDG z nowym regiem.

  15. #15

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Nie rozumiem oddawać jedne, pozyskiwać inne, przecież te poprzednie były zupełnie dobre. Jest takie niemieckie przysłowie "Anders ist besser", po naszemu to "inaczej jest lepiej" problem tkwi w tym, że jest to dość dwuznaczne przysłowie. Można je rozumieć tak jak LO, albo jak LH. Kwoty są te same, diabeł tkwi w szczegółach, przed wynikiem LO jest taki mały, maleńki zupełnie nieistotny znaczek "-". Dla mnie najgorsze jest to, że zupełnie bez sensu i bez potrzeby marnuje się pracę, zaangażowanie wszystkich tych, którzy latają, albo opiekują się tymi maszynami na ziemi. Oni się starają, ja jako pax jestem im wdzięczny, a firma pokazuje im (cenzura wycięła). Szkoda, że rozsądek zawsze w naszych realiach przegrywa z interesem kolegi, strategią na następny tydzień, pomysłem na premię, itp itd.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2 Zobacz posta
    Nie rozumiem oddawać jedne, pozyskiwać inne, przecież te poprzednie były zupełnie dobre. Jest takie niemieckie przysłowie "Anders ist besser", po naszemu to "inaczej jest lepiej" problem tkwi w tym, że jest to dość dwuznaczne przysłowie. Można je rozumieć tak jak LO, albo jak LH. Kwoty są te same, diabeł tkwi w szczegółach, przed wynikiem LO jest taki mały, maleńki zupełnie nieistotny znaczek "-". Dla mnie najgorsze jest to, że zupełnie bez sensu i bez potrzeby marnuje się pracę, zaangażowanie wszystkich tych, którzy latają, albo opiekują się tymi maszynami na ziemi. Oni się starają, ja jako pax jestem im wdzięczny, a firma pokazuje im (cenzura wycięła). Szkoda, że rozsądek zawsze w naszych realiach przegrywa z interesem kolegi, strategią na następny tydzień, pomysłem na premię, itp itd.
    W sensie? Jeden mały ATRek, a tyle emocjonalnej filozofii...

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Czy SP-EDG lata rozkładowo? Ciekawi mnie czy zostało namalowane logo EuroLot-u czy lata biały tylko z regiem?

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    nie lata

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Więc mam nadzieję, że go teraz malują w barwy firmowe

  20. #20

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    W sensie? Jeden mały ATRek, a tyle emocjonalnej filozofii...
    ATRek nie jest tu istotny. Co do reszty, to odrobina emocji chyba jest na miejscu, płacę podatki i to dość konkretne, więc mam prawo skomentować fakt, że nie podoba mi się jak kolesie się za te w jakimś tam maleńkim kawałku moje pieniądze się bawią często kosztem innych. Ponadto nie widzisz różnicy miedzy wynikami LO i LH, bez emocji i filozofii, znak przed liczbami jednak się różni. I tyle, choć fakt OT się z tego robi.

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •