Wczoraj lecialem LO3941 Q400 Wrazenia super... przelot do Poznania tylko 35 min , a nie 1 h, zdecydowanie ciszej... ale jakos dziwnie buja z tylu samolotu jak jedzie po plycie.. ogolne wrazenie super. Dziwnie wyglada golen wychodzaca z silnika ale mozna podziwiac jak to wyglada jak samolot uderza po kladowaniu o ziemie Troszke ograniczona widocznosc z okien miedzy rzedami 8 a 18... Niestety szybko sie brudza stoliki - od wyborczej...
cieszylem sie na powrot jutro znowu dash'em ale dzis mi zmienili na ATR...
aaa i jeszcze pytanie - czy kazdy lot jest z pilotem kanadyjczykiem? czy dlugo beda w ELO? to jakis kontrakt dopolki nasi piloci dostana uprawnienia kapitana?
DH8D wzbudzają pewną konsternację wśród kontrolerów zbliżania, bo na krótkich odcinkach mają lepsze wznoszenie i prędkość od E-jetów załadowanych na dłuższe trasy...
maj minal a gdzie EQD?
i co z pozostalymi czterema? dotra w lipcu i sierpniu??
c/n Aircraft Type Reg Airline Delivered Became Prev. Reg Remark 4411 De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8 SP-EQD Eurolot Due 05-2012 On Order C-GNHD 4417 De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8 SP-EQE Eurolot Due 07-2012 On Order C-GOCX 4422 De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8 SP-EQF Eurolot Due 07-2012 On Order 4423 De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8 SP-EQG Eurolot Due 07-2012 On Order 4424 De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8 SP-EQH Eurolot Due 08-2012 On Order
A może więcej chętnych na lot?
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Nie no, serio? Ile latało po SID na zachód?
Zakładki