Nie wiem czy jest lepiej bo nadal zamieniają w rezerwacjach Q400 na AT7 (dzisiaj przysłali mi kolejną zmianę).
Widze, że nawet Split z WAW opóźniony dziś o 1h 30 min, czyli nawet najbardziej dochodowe "chorwackie" rejsy też łapią opóźnienia....w sobote rano siostra z przyszłym szwagrem lecą do Zadaru...no ciekawe czy sobie na Okęciu dłużej poczekają.....
Swoją drogą ciekawe, ze Eurolot leci dziś z WAW do IEG i z powrotem.
Dzisiaj jak na razie 7 do 5 dla lotów o czasie. Masakra jakaś, nie wiem jak można doprowadzić do takiej sytuacji.
Pasażerowie kompletnie stracą zaufanie.
Moze za 3-4 miesiace gdy powstanie w Eurolocie kadłubowy maintenance sytuacja sie zmieni .Na razie zwyciezał pogląd niektorych forumowiczów , czyli lejemy wache i jedziem. Na co nam robole. Po bolesnych doswiadczeniach szefowstwo Eurolotu zaczeło ,,mysleć,, choć nadal jak wszyscy polscy ,, manadzerzy,, woleli by gosci ze Kozienic na 1200 pln .
Chodzi mi o zdanie olekorlo "Nie dosc ze sami stworzyli idiotyczna siatkę typu Amsterdam, gdzie malo kto lata" i oblozenie na tej trasie a nie na innych.
K2125 GDN-WRO planowany odlot: 18:40 rzeczywisty czas startu: 11:30 +1
Pozdrawiam
Hothead.
Dzisiejszy LO 3923, WAW-KRK operated by Eurolot - opóźniony 2h z powodu problemów technicznych. AT7 SP-LFC.
Trevligt att träffas!
Dokładnie, właśnie wylądowałem w Gdańsku i poszedłem sobie na nowy terminal i patrze na odloty że Eurolot do WRO mocno opóźniony, a za 2 minuty zapowiadają, że odwołany i przeniesiony na jutro...no i grupka oczekujących pasażerów z dosyć posępnym i zdezorientowanymi minami....
podpisuje sie pod powyzszym postem.
wczorajszy lot o 21.15 z Warszawy do Gdanska został odwołany. Zdziwiłem się, bo to maszyna lotu miała być. Jednakże wyszło na to, że LO bardziej opłacało się odwołać "swój" rejs, bo o 22.40 poleciał E75, a nie ATR.
Tak samo w rozkladzie na LO3825 miał być ATR, poleciał E75 na którego przebukowano kolege z 21.15. Powiedział mi, że E75 był rewelacyjny (jeden z tych trrzech ostatnich nowych), wiec nawet pasazerowie laicy (drugi raz leciał lotem) są w stanie wyczuć różnicę jakościową...
Mysle, że ktoś w K2 powinien zapłacić głową za ten burdel (inaczej nie da się tego określić) i chyba w MS również, bo chyba stąd są plany zrobienia z K2 quasi C0 (późne niezrealizowane plany na bazy w KRK i GDN) tylko ze śmigiełkami.
Ja po ostatnim locie mam już dość ATRów Eurolotu. Po 2 godzinach czekania, 30 minutach na płycie w gorącu i 45 minutach lotu, podczas którego nie słychać własnych myśli. Leciałem z osobą dla której to był pierwszy lot turbopropem i była zdegustowana mocno. Na dodatek samolot w środku wyglądał tragicznie. A trasa, jakby nie było, jedna z ważniejszych w siatce.
Nie rozumiem, dlaczego dobija się Eurolot podbierając mu co lepsze samoloty.
Trevligt att träffas!
Zakładki