Cienko to bedzie z CV jak nastukasz sobie takie rzeczy jak 2-3 miesiace w firmie ktora masz-to-jak-w-banku zbankrutuje ze zlym PR.Zastanawiałem się,czy nie będą poszukiwać Station Managera w EPKT,ale z kontaktem cieńko...
Kolega Kamiltopgun otrzymał nagrodę w postaci bana.
Działania marketingowe prowadzone przez użytkowników serwisu lotnictwo.net.pl nie są dozwolone bez zgody administracji serwisu.
Cienko to bedzie z CV jak nastukasz sobie takie rzeczy jak 2-3 miesiace w firmie ktora masz-to-jak-w-banku zbankrutuje ze zlym PR.Zastanawiałem się,czy nie będą poszukiwać Station Managera w EPKT,ale z kontaktem cieńko...
4Y ma TYLKO taki rozkład.
A K2 ma już załadowany w systemie W14.
...tymczasem w internetowych serwisach informacyjnych zaczęły wyskakiwać okienka z reklamami tras for ju.
A z 4Y płyną wieści, że od września będą latać na litewskich 737 - na tej samej zasadzie współpracy co dotychczas z Yan Air (samolot + piloci). Ciekawe czy aoc też od nich? No i teraz przeszkalanie załóg na Benki?
Co więcej, gdy patrzy się na flotę linii, która ma być ponoć tym podwykonawcą, to nie widać w niej żadnych samolotów!
Aurela Fleet | Airfleets aviation
//
<--------|
\\
a jakie załogi mają przeszkalać z arbuzów na benki, jeśli to ACMI ??
Załogi kabinowe, popularnie mówiąc - stewardessy.
Do diaska.
Grand Cru Airlines Fleet Details and History - Planespotters.net Just Aviation
Coraz starsze wynalazki.
Z Yanair nie wypaliło?
Ciekawe tylko, czy samoloty od Grand Cru będą zamiast czy oprócz tych z Yanaira.
Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,...#ixzz3BA61uQzOWylecą? Nie wylecą?
W powodzenie przedsięwzięcia nie wierzą eksperci lotniczy, wskazując m.in. na kapitał zakładowy firmy wynoszący zaledwie 600 tys. zł. - Nie ma pewności, czy samoloty 4You Airlines w ogóle wystartują - przestrzega prof. Włodzimierz Rydzkowski z Katedry Polityki Transportowej Uniwersytetu Gdańskiego. - Nie wiadomo, czy przy tym kapitale zakładowym linia w ogóle spełni kryteria dotyczące gwarancji finansowych, jakie stawia Urząd Lotnictwa Cywilnego. O ile czartery mają jeszcze uzasadnienie, to zupełnie nie wierzę w powodzenie regularnych lotów prowadzonych przez linię tej wielkości.
Również Jacek Krawczyk, były przewodniczący rady nadzorczej LOT-u, określa całe przedsięwzięcie jako mocno niepewne. - Przy flocie tej wielkości ryzyko niewykonania lotu jest gigantyczne - uważa Krawczyk. - Była już taka linia, która oferowała loty za symboliczną złotówkę, i pamiętamy, jak skończyła. 4You Airlines również nie wróżę powodzenia. Nie wiem, kto byłby na tyle szalony, by pożyczyć im pieniądze na działalność - kwituje.
To na pewno o nich jest mowa. Oba benki dojrzałe, z dużym doświadczeniem życiowym.
Zastanawiam się cały czas nad istnieniem "tego czegoś".
Ludzie bilety kupią, bo albo są głupi, albo nieświadomi, albo mówią sobie "zaryzykuje te pięć dych". Więc ok, rozumiem.
To że jakieś śmieszne yanairy czy grand cru dadzą samoloty też rozumiem, bo skoro są to gówno warte linie które mogą albo pasać swoje maszyny na płycie albo wejść w ryzykowny biznes, to wybierają w mniejsze (w teorii) zło.
Rozumiem potencjalnych pracowników. Jest robota w zawodzie w którym mamy doświadczenie (co nie oznacza że jesteśmy w tym dobrzy) więc bierzemy. Na miesiąc, dwa, może rok.
Ale już np. taki bank który daje możliwość płatności kartą. Przecież oni muszą wiedzieć że ta efemeryda może zgarnąć kasę a oni będą spłacać niedoszłych paxów. No a może jednak umowa mówi że bank czy organizacja płatnicza przeleje kasę 4YOU dopiero jak zaczną latać? Trudno uwierzyć że bankowcy nie zapewnili sobie dupochronu.
No a co z lotniskami? Dać takim "na krechę" paliwo czy opłaty?
Więc co? Hosztaplerzy?
A może stoi za nimi duża kasa o której dopiero mamy się dowiedzieć?
A jeśli jest duża kasa to jaka i czyja? Bo chyba nikt o zdrowych zmysłach by w to nie wszedł. Żaden, nawet najbardziej ryzykownie grający fundusz w to nie wejdzie. Żaden transparentny przedsiębiorca również nie, bo wie że to wtopa. I nie trzeba zatrudniać audytorów aby zbadali możliwość powodzenia.
Żaden bank nie wyłoży na to kasy.
Oczywiście nie wiemy co Strzylakowie mają w kieszeni, choć biorąc pod uwagę wyniki spółki, to chyba na zabawę w tanie latanie ich nie stać.
Ponadto, ilu touroperatorów ma swoje linie lotnicze? Chyba Alfa Star nie próbuje się porównywać z TUI który tylko na polskim rynku (maleńkim rynku) robi od nich 4 razy większe obroty.
A nawet jeśli touroperator zechcę mieć własne linie do czarterów, to nikt nie wpadnie na kretyński pomysł tanich linii.
Może to źli doradcy którzy zamiast za 5000 zł powiedzieć "to jest głupie" wolą za 500 000 tygodniami mówić "to jest zajefajne, to kura znosząca złote jaja".
A może to wybujałe ego Strzylaków?
Pamiętam gdy przed rokiem z małym hakiem kilku forowiczów z logo OLT w avatarach wyzywało mnie w privach od różnych ch.... że jak śmiem źle mówić o ich wspaniałej firmie. Ciekawe kiedy "forju fan klub" się pojawi.
Ale nawet gdyby wbrew ekonomii i zdrowemu rozsądkowi 4You zagadało, wystartowało i latało, to co powie Jachimek prezesowi Lublinka jeśli MOL przy szklaneczce whisky postanowi że:
A: Za dwa miesiące przestajemy latać z Łodzi.
B: Za dwa miesiące ruszamy z Łodzi tam, tam i tam co by pluskwę zdeptać.
w 100% zgadzam się z tym co napisałeś.
Poza jednym - piszesz o "banku (mając pewnie na myśli operatora) dającym możliwość płacenia kartą" dziwiac sie ze taki jest.
Pamietaj, ze płatności tak naprawdę dokonuje sie nie dla 4You tylko dla jakiegoś agenta turystycznego na Cyprze i za coś co nazywane jes "przelotem trampingowym". Watpię by jakikolwiek bank zrobił chargeback w takim wypadku. Cypryjska firma może sie okazać wałkiem (i pewnie nim jest), a przelot trampingowy... Cóż, gdybym był bankiem to nie oddałbym grosza komuś kto kupił coś imitujacego bilet lotniczy w linii nie mającej koncesji na latanie, płacąc komuś nie prowadzącemu działalności lotniczej.
I może w tym jest cały myk
A dawanie na krechę paliwa? No cóż, skoro Eurolot mógł dać swoje AOC...
Przy płatności przelewem tak, ale już przy użyciu karty sprzedawcą jest Alfa Star i na ich konto trafiają pieniądze. Z reszta domyślam się, że to zostało wymuszone przez operatora płatności i stąd to całe opóźnienie, bo nie zgodzili się na chargeback dla cypryjskiego biura. Dlatego przy zakupie wycieczek w tym biurze tez lepiej unikać przelewów, bo różnie się to może skończyć.
Troche mijasz sie z prawda:
- organizatorem lotu trampingowego jest Alfa Star, jako takima papiery do dzialania jako touroperator,
- na obciazeniu rachunku karty figuruje Alfa Star Radom,
- przelot trampingowy jest takze uluga, a w przypadku braku wykonania takowej masz prawo do charge-back
- swoja szosa dziwie sie, ze jakikolwiek bank wszedl z nimi w platnosci kartami platniczymi ...
Pan Mikołajczak zrobił mi dzień
'Zarząd jest na wyjeździe'
'A kim pan jest?'
'Wiceprezesem'
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 24-08-2014 o 19:25
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
ten material (Fakty TVN) zaczyna obecność medialną pytania o wiarygodność tej ..firmy?;
bo choć wspomniał o kwestii czekających godzinami turystów, przypomniał sceny z maskami tlenowymi w samolocie (już bez tez pasażerów, że samolot pikował a w maskach nie było tlenu, lub w dwóch, a nawet trzech był jeden tlen) - to koncentrował się na 2 aspektach:
- nie jest to linia lotnicza i nie wiadomo, czy w ogóle będzie, że 600 K PLZ to mało;
- kupowanie "biletów" na przyszłe loty jest istotnie ryzykowne;
Rodacy pamiętają chyba, jak ich nie tak dawno OLT zrobiło w jajo z biletami na "za 3, 6 m-cy";
I - wydaje się - sceny, o jakiej wspomniał Egon - 'Zarząd jest na wyjeździe' - 'A kim pan jest?' - 'Wiceprezesem' - robią u nas wrażenie, od progrmaów P.Jaworowicz, czy jeszcze red. Bobera, po dziś dzień
A swoją drogą, ile jeszcze trzeba czekać na wyrażenie stanowiska prze Eurolot ?? uznali, że lepiej milczeć? czy umowa tak podpisana, że nic nie można?
Zakładki