KONKURS »   Konkurs galerii lotnictwo.net.pl   

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 186
Like Tree46Likes

Wątek: Sprint Air

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Sprint Air


    Polecamy

    Witam,

    Ciekawi mnie, na jakich trasach latają samoloty Sprint Air-a dla Poczty Polskiej ?
    Szukając w archiwum forum, znalazłem tylko info o trasie RZE-KRK-WAW-KRK-RZE.
    Ma ktoś może jakieś info o trasach innych samolotów Sprint Air'a ?

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    BZG-WAW-BZG z pocztą na L-410 Turbolet SP-KTL

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Szczecin-Poznan-Wawa i z powrotem. An-26

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    To Szczecin łączą z Poznaniem? Kiedyś Szczecin był łączony z Bydgoszczą jeszcze za czasów jak z pocztą latała WEA na turbolecie, a czasami na ATR42 SP-KCA.

  5. #5
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    WAW-KTW-WAW Saab 340
    Nie wiem czy to jedynyna trasa z KTW, czy sa jeszcze inne.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Do wcześniejszych dodaję GDN-WAW-GDN i WRO-WAW-WRO- obie na SAABie.

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie SprintAir

    Linia lotnicza SprintAir zabiera się za regularny przewóz pasażerów. Pomyślałem, że można założyć o nich temat ponieważ plotki niosą, że to nie jest ostatnie połączenie jakie chcą uruchomić. Jednym słowem chyba planują wejść na rynek przewozów pasażerskich. Bo tworzą własny system rezerwacyjny i do tego możliwość płatności kartą itd.
    Czyżby wchodzili na miejsce Jetaira?? Samoloty mają na pewno fajniejsze... No i mają 5 maszyn, które mogą przystosować do przewozu pasażerów. Mam nadzieję, że im się uda i ze konkurencja na polskim rynku spowoduje rozwój siatki połączeń z regionalnych portów. Chociaż już kiedyś Direct Fly też próbował z Saabami...
    Aktualności, promocje, wydarzenia i relacjeS. Jesli powielam temat prosze o skasowane... ale w wyszukiwarce nie znalazlem osobnego tematu.
    Ostatnio edytowane przez omenair ; 15-06-2011 o 15:13

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    Linia lotnicza SprintAir zabiera się za regularny przewóz pasażerów. Pomyślałem, że można założyć o nich temat ponieważ plotki niosą, że to nie jest ostatnie połączenie jakie chcą uruchomić. Jednym słowem chyba planują wejść na rynek przewozów pasażerskich. Bo tworzą własny system rezerwacyjny i do tego możliwość płatności kartą itd.
    Czyżby wchodzili na miejsce Jetaira?? Samoloty mają na pewno fajniejsze... No i mają 5 maszyn, które mogą przystosować do przewozu pasażerów. Mam nadzieję, że im się uda i ze konkurencja na polskim rynku spowoduje rozwój siatki połączeń z regionalnych portów. Chociaż już kiedyś Direct Fly też próbował z Saabami...
    Aktualności, promocje, wydarzenia i relacjeS. Jesli powielam temat prosze o skasowane... ale w wyszukiwarce nie znalazlem osobnego tematu.
    Direct Fly to dokładnie Sprint Air.

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Przepraszam, że jedno pod drugim ale juz nie mogłem edytowac.

    Pierwszym regularnym połączeniem będzie Zielona Góra (IEG) - Warszawa (WAW)
    Samoloty mają latać od pn-pt i w nd. Ceny zaczynają się od 149zł, 199zł i 249zł. Zakładając, że za pociąg jest 130zł to cena wydaje się przystępna. W cenie biletu jest dojazd busem na lotnisko z Zielonej Góry

    Profil Firmy - Comfortable-Flying

    Ciekawe czy tym razem uda się zainteresować mieszkańców do podróży samolotem do Warszawy.
    Ostatnio edytowane przez omenair ; 15-06-2011 o 16:22 Powód: doczytalem

  10. #10
    Awatar Kasztan

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Życzę sukcesów

    A tak poważnie to daję im rok.
    Kasztan, cztery białe nogi, szeroka łysina, że koń dobry, to nie nowina!

  11. #11
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kasztan Zobacz posta
    A tak poważnie to daję im rok.
    Popatrz, latają już siódmy ;]

    Ten IEG to z dofinansowaniem od województwa?
    Ostatnio edytowane przez frik ; 15-06-2011 o 18:22
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  12. #12

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Tak dofinansowanie jest bardzo wysokie bo wynosi az 3,7mln zl do tego bazuja samolot w IEG wiec pewnie tez nie placa na "nocleg"

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Ruszyla juz mozliwosc rezerwowania lotow na SprintAir SA , oblozenie pierszych 4 lotow wzorowe... przewiezionych 130 osob na 4loty,

    Comfortable-Flying - Nowy portal! opisalem krotko o tej trasie w TEST PILOT

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    130 na 4loty to brzmi dumnie!
    Ale dodaj ile w tym było dziennikarzy, urzędników i dzieciaków które wygrały konkurs na hasło promocyjne dla Babimostu - i wyjdzie, że, nazwijmy to umownie pax komercyjnych było raptem kilku.
    Oczywiście życzę im jak najlepiej, ale nie widzę szans dla tego połączenia. Gdyby nie kasa z dofinansowania byłoby to całkowicie nieopłacalne.

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    dziennikarzy malo a dzieci z opiekunami 8... czyli 16 PAX to te dzieci...

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    a urzędnicy ?
    Zresztą ( aczkolwiek prasa kłamie ) podaje skład pierwszego lotu/do z IEG :

    http://www.zachod.pl/2011/06/z-babim...my-do-stolicy/

  17. #17
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Mam wielką nadzieję, że w końcu zła passa połączenia IEG-WAW zostanie na dobre przełamana i że Sprintair uruchomi jeszcze nie jedną trasę regionalną...
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  18. #18
    Awatar Kasztan

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Popatrz, latają już siódmy ;]
    Lecz jako cargo chyba, z paxami na regularnej trasie tylko wracają do korzeni typu Direct Fly?

    O ile mnie pamięć nie myli jako Direct Fly mieli przeważnie obłożenie rzędu 1-2 sztuk i się zmyli.
    Kasztan, cztery białe nogi, szeroka łysina, że koń dobry, to nie nowina!

  19. #19
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kasztan
    O ile mnie pamięć nie myli jako Direct Fly mieli przeważnie obłożenie rzędu 1-2 sztuk i się zmyli.
    Tyle, że do WRO. W wypadku IEG to mogą mieć w sumie gdzieś obłożenie, bo za latanie płaci im samorząd.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  20. #20
    fly
    fly jest nieaktywny
    Awatar fly

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Tyle, że do WRO. W wypadku IEG to mogą mieć w sumie gdzieś obłożenie, bo za latanie płaci im samorząd.
    Do WRO mieli konkurencję w postaci LO i C0, więc małe obłożenie przy braku reklamy nie dziwi.
    W przypadku IEG konkurencji nie ma, nawet InterCity (TLK) ma tylko jeden bezpośredni pociąg dziennie. Więc obłożenie powinno być lepsze. A przy tej dotacji to pewnie mogą latać nawet na pusto.

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •