Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie Kolejny Boeing 737-800 NG w barwach Air ITALY POLSKA - informacja prasowa


    Polecamy

    Informacja prasowa:

    Informacja prasowa Warszawa, 4 listopada 2010


    Kolejna supernowoczesna maszyna w barwach Air Italy Polska

    Do floty Air Italy Polska dołączył Boeing 737-800 NG. Wyprodukowany w 2005 roku samolot jest już drugą maszyną nowej generacji w barwach AIP . Poprzedni Boeing 737-800 wprowadzony do eksploatacji we wrześniu, zastąpił starszy model B757-200. Tym samym Air Italy Polska posiada obecnie jedną z najnowocześniejszych flot w Polsce, mając jednocześnie dostęp do całej floty Grupy Air Italy składającej się z 15 samolotów, w tym szerokokadłubowych Boeingów 767 dalekiego zasięgu.

    Boeing 737-800 jest najbardziej zaawansowanym technologicznie i najbezpieczniejszym samolotem w swojej klasie. Zabiera na pokład 189 pasażerów. Posiada przestronne wnętrze oraz bardzo wygodne siedzenia. Air Italy Polska jest pierwszym przewoźnikiem w Polsce, który zaoferował swoim klientom nową jakość podróżowania.

    30 października br. AIP rozpoczęła nowy sezon zimowy. Na pokładzie nowoczesnych Boeingów będzie można dolecieć z Warszawy i Katowic m.in. na Wyspy Kanaryjskie (Gran Canarię, Teneryfę i Fuerteventura), do Ovdy w Izraelu oraz Sharm-el-Sheik i Hurghady w Egipcie. Samoloty AIP po raz pierwszy wylądują w egzotycznej Mombasie w Kenii.

    Prezes Air Italy Polska Mariusz Szpikowski powiedział - „Rozpoczynamy czwarty rok naszej działalności na rynku polskim, planując strategię na kolejne lata. Najnowsze technologie, zaawansowana obsługa techniczna, młode samoloty oznaczające niezawodność, bezpieczeństwo i komfort podróży to nowa jakość w naszym kraju. Na polskim rynku nadal obowiązuje podejście zorientowane na rozwiązania przede wszystkim tanie, oparte na starych i przestarzałych technologicznie samolotach oraz oszczędnościach na obsłudze technicznej. Dla nas bezpieczeństwo pasażerów jest największym priorytetem.”.

    „Rynek lotniczy w Polsce jest wciąż w fazie dojrzewania. Większość biur podróży z uwagi na kryterium niskiej ceny nadal współpracuje z liniami lotniczymi eksploatującymi stare, przestarzałe maszyny. Tym samym ich oferta może być nieco tańsza. Świadomość polskiego pasażera będzie jednak coraz bardziej rosła, jak miało to miejsce w turystyce autokarowej. Dziś mało kto korzysta z ofert opartych na przestarzałych autokarach, choć są one najtańsze. A z pewnością nie wybiera ich dla swojej rodziny. Po ostatnich wydarzeniach w Polsce widać coraz większą niechęć społeczeństwa do starych, przestarzałych technologicznie rozwiązań” – dodał Mariusz Szpikowski.

    ***

    Air Italy Polska jest członkiem grupy Air Italy. Przewoźnik lata na krótkich i długich dystansach czarterowych. Air Italy Polska, której baza mieści się w Warszawie, współpracuje także z lotniskami regionalnymi. Główne założenia działalności Air Italy Polska to ustanowienie wysokich standardów bezpieczeństwa, punktualności i jakości usług oraz egzekwowanie ich od swoich partnerów.
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  2. #2

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Po kim są te 738, rocznik 2005?
    Ryanair? Transavia?

  3. #3
    Awatar bartek15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Jasło

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Po kim są te 738, rocznik 2005?
    Ryanair? Transavia?
    SP-IGN ex. I-AIGN Air Italy i ex. B-KBL Hainan Airlines, rocznik 2007
    EI-EOJ ex. LN-KHD Norwegian i ex. G-CDEG Flyglobespan, rocznik 2005
    UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

  4. #4
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    „Rynek lotniczy w Polsce jest wciąż w fazie dojrzewania. Większość biur podróży z uwagi na kryterium niskiej ceny nadal współpracuje z liniami lotniczymi eksploatującymi stare, przestarzałe maszyny. Tym samym ich oferta może być nieco tańsza. Świadomość polskiego pasażera będzie jednak coraz bardziej rosła, jak miało to miejsce w turystyce autokarowej. Dziś mało kto korzysta z ofert opartych na przestarzałych autokarach, choć są one najtańsze. A z pewnością nie wybiera ich dla swojej rodziny. Po ostatnich wydarzeniach w Polsce widać coraz większą niechęć społeczeństwa do starych, przestarzałych technologicznie rozwiązań” – dodał Mariusz Szpikowski

    Fajna autoreklama - tylko jaki wpływ ma klient przy wyborze wycieczki na to czym poleci ?
    Biura podróży współpracują z różnymi liniami i żadne nie gwarantuję jakimi liniami polecisz, albo jak starym samolotem.
    Przykładem może być GTI które lata SkyAirlines mającym w swojej flocie 18 latki i roczne maszyny.



  5. #5

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bartek15 Zobacz posta
    SP-IGN ex. I-AIGN Air Italy i ex. B-KBL Hainan Airlines, rocznik 2007
    EI-EOJ ex. LN-KHD Norwegian i ex. G-CDEG Flyglobespan, rocznik 2005
    Dzięki!

  6. #6
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sandokan1966 Zobacz posta
    „Rynek lotniczy w Polsce jest wciąż w fazie dojrzewania. Większość biur podróży z uwagi na kryterium niskiej ceny nadal współpracuje z liniami lotniczymi eksploatującymi stare, przestarzałe maszyny. Tym samym ich oferta może być nieco tańsza. Świadomość polskiego pasażera będzie jednak coraz bardziej rosła, jak miało to miejsce w turystyce autokarowej. Dziś mało kto korzysta z ofert opartych na przestarzałych autokarach, choć są one najtańsze. A z pewnością nie wybiera ich dla swojej rodziny. Po ostatnich wydarzeniach w Polsce widać coraz większą niechęć społeczeństwa do starych, przestarzałych technologicznie rozwiązań” – dodał Mariusz Szpikowski

    Fajna autoreklama - tylko jaki wpływ ma klient przy wyborze wycieczki na to czym poleci ?
    Biura podróży współpracują z różnymi liniami i żadne nie gwarantuję jakimi liniami polecisz, albo jak starym samolotem.
    Przykładem może być GTI które lata SkyAirlines mającym w swojej flocie 18 latki i roczne maszyny.


    Przede wszystkim nieprawdziwa - bo jakiez to starocie lataja z Polski?
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 05-11-2010 o 10:35 Powód: Polski a nie polski

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Ojoj to znaczy, że świetnie utrzymane 737 Lufthansy są be ? Z czarterowych duża część to samoloty nowe, a nie 18 latki, linie latające często są ich pierwszym użytkownikiem.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  8. #8
    Awatar Jaca_EPKT

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Gliwice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Przede wszystkim nieprawdziwa - bo jakiez to starocie lataja z Polski?
    Starocie to np. Enter Air : SP-ENA , SP-ENB , SP-ENC
    Pozdrawiam

  9. #9
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    No to ciekawe.

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Myślę, że k_sko ma rację, liczy się stan utrzymania maszyn.


  11. #11
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Przede wszystkim nieprawdziwa - bo jakiez to starocie lataja z Polski?
    Calkiem sporo: SAGA Airlines A-310 oraz B734, Khartago B733, Air Cairo A320, Memphis A320, Fly Lal B733/4, Dubrovnik MD-80....

  12. #12
    Behemot
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Sprawdzales wiek tych maszyn? I co rozumiesz przez staroc? Bo przy takiej liscie, mozesz dopisac wszystkie lotowskie Benki i polowe flot duzych przewoznikow.


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •