Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 85
Like Tree82Likes

Wątek: Sky Taxi

  1. #21
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MichalWroc Zobacz posta
    Z resztą, samolot ma latać i zarabiać na siebie, a nie stać na płycie...
    Oczywiście że tak. Ale fajnie byłoby go również u nas zobaczyć .
    MichalWroc likes this.

  2. #22
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez P4blo Zobacz posta
    Od listopada do operacji wchodzi nowy samolot w konfiguracji cargo 767-200 SP-MRF
    Patrząc na tło na zdjęciu - gdzie on stoi, podpowie ktoś?
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #23
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Założę się, że ten samolot pojawił się we flocie Skytaxi, nie po to żeby czekać na zlecenia tylko pod konkretne potrzeby/kontrakt. Pewnie szczegóły wkrótce wypłyną.

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Patrząc na tło na zdjęciu - gdzie on stoi, podpowie ktoś?
    Wydaje mi się że przy starym terminalu. Ale mogę się mylić.

  5. #25
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Wydaje mi się że przy starym terminalu. Ale mogę się mylić.
    To zdjęcie z pewnością nie jest z Polski.

  6. #26
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Ostatni zarejestrowany lot z regiem N788AX pochodzi z 11 sierpnia z EWR do CVG, więc zapewne tam.
    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam na lotnicze raporty z EPLL- zarówno zdjęciowe jak i informacyjne o samym lotnisku.

    https://maps.google.com/maps/ms?ie=U...3adf423e05c7e6 - mój prywatny przewodnik po Lublinku i okolicach


  7. #27
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez igor289 Zobacz posta
    więc zapewne tam.
    Nie wygląda mi to na CVG po szybkim rzuceniu okiem na JP. CVG to duży hub DHL więc mógł to być jeden z ostatnich lotów dla dehaela.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  8. #28

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Obstawiam loty dla Volvo. Już nie raz firma oddawała frachty na rzecz przewoźników zza Buga. Rozumiem już po co piloci załatwiali wizy do USA. Pewnie na przeszkolenie na typ.

    Zdjęcie na ich stronie B767 na pewno nie jest zrobione we Wrocławiu. Na lotnisku, licząc z cargo nie ma takich odcieni żółtego na budynkach.
    Ostatnio edytowane przez Beteleguese ; 05-10-2018 o 22:08 Powód: Literówki
    STYRO likes this.

  9. #29

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Zatem przepraszam za wprowadzenie w błąd :-)
    STYRO likes this.

  10. #30
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Nieważne skąd, nieważne gdzie. Ważne, aby im wyszło. To pierwszy tak duży samolot cargo z polskim regiem. Może latać z Wrocławia, Poznania, Katowic, Rzeszowa obojetnie skąd, WAW nie wchodzi w gre . Byleby nie wtopili i mieli robotę. I tego im życzę z całego serca.
    pawel111, Pyro1, pb299 and 2 others like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  11. #31

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    SkyTaxi nie narzeka na brak pracy i zleceń. Jakoś nie tak dawno usilnie poszukiwali załogantek i pilotów na Saaby.
    Nie wiem jak jest w lotnictwie. Ale w branży transportowej cesje leasingu można przepisać dopiero po 2 latach od uruchomienia. Pytanie czy to leasing, kredyt czy jeszcze inny sposób finansowania tego samolotu, np. wynajem.
    supermajku likes this.

  12. #32
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Samolot stał w Wilmington (ILN), 5 dni temu poleciał do Roswell (ROW), gdzie otrzyma nowe malowanie. Przylot do Polski planowany w 2 połowie listopada.
    skopcon, mang00d, sven and 1 others like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  13. #33

    Dołączył
    Nov 2015

    Domyślnie

    Jestem strasznie ciekaw ich malowania!

    Nie mam informacji na temat warunków na jakich będą nim operować jednak taka maszyna i koszty eksploatacji to duże wyzwanie które może doprowadzić do ich upadku.


    Poprzez prowadzenie rekrutacji ciężko jest stwierdzić czy mają zamówienia na latanie oraz jak sobie radzą. Dla mnie jest to sygnał związany z brakiem załóg = niskie wynagrodzenie/kiepskie warunki pracy i brak chętnych/dziwne warunki umowy b2b lub umowy o pracę = ... można tak snuć w nieskończoność jednak ciągłe rekrutacje to sygnał problemów z którymi firma sobie nie radzi (uwzględniam oczywiście to że flota raczej topniała na przestrzeni lat niż się rozrastała).

  14. #34

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Yyy, airline white? Naprawdę uważasz, że wożąc cargo trzeba się kolorami firmować?

  15. #35
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Będzie głownie biały, ale to nie znaczy, że cały biały.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  16. #36

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Chyba pomyliłeś firmy Skaut.
    To przedsiębiorstwo od momentu gdy zwiększyło flotę powyżej jednego samolotu cały czas „kręciło” się wokół 2, maksymalnie 3 samolotów.

  17. #37

    Dołączył
    Nov 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Yyy, airline white? Naprawdę uważasz, że wożąc cargo trzeba się kolorami firmować?
    Oczywiście że nie ma w tym nic złego żeby był cały biały ale czy jest coś złego w tym żeby go pomalowali? Reklama dźwignia handlu.


    Firmy nie pomyliłem, myślałem po prostu że mieli więcej samolotów w swojej historii.

    Jestem trochę sceptycznie nastawiony do tego zakupu. Zakładając że to Skytaxi będzie płaciło za naprawy i obsługę tego samolotu myślę że nie wytrzymają tego finansowo.

    Kilka miesięcy temu pojawiło się ogłoszenie dla mechaników na szkolenie na B767 co wskazuje na rozszerzenie zakresu certyfikatu AMO Skytaxi o obsługę liniową B767 a żeby zebrać niezbędne narzędzia, minimalne części i normalia pod ten zakres obsługi należy mieć bardzo dużą ilość pieniędzy.

  18. #38
    Awatar elcin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/EPWR

    Domyślnie

    Będzie generalnie biały z jaszczurką (logo skytaxi podobno). Informacja z jednego z "wewnętrznych" Wrocławskich forów

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skaut Zobacz posta
    Kilka miesięcy temu pojawiło się ogłoszenie dla mechaników na szkolenie na B767 co wskazuje na rozszerzenie zakresu certyfikatu AMO Skytaxi o obsługę liniową B767 a żeby zebrać niezbędne narzędzia, minimalne części i normalia pod ten zakres obsługi należy mieć bardzo dużą ilość pieniędzy.
    To oczywiste, że do obsługi trzeba mieć kilku mechaników przynajmniej (o wyposażeniu, narzędziach i częściach nie wspominając), do tego rozwiązać kwestię obsługi w innych portach - jesli swoim personelem, to tym więcej ich trzeba.
    Przeszkolenie mechanika na tego typu samolot to jedno, drugie to nabycie doświadczenia, któro będzie nieodzowne, gdy pojawią się nietypowe usterki. Moim zdaniem zabieranie się za obsługę nie mając w swoim gronie kilku doświadczonych mechaników (tak powiedzmy z 10 lat w obsłudze samolotów tej kategorii, najlepiej B767) jest ryzykowne. Do tego dochodzi kwestia zarządzania ciągłą zdatnością (na stronie ULC podają, ze na razie nie mają certyfikatu ale może nie aktualizowano listy?) i znowu potrzebujemy doświadczony personel. Program obsługi takiego samolotu to tysiące zadań (można program ograniczyć czasowo do pierwszego interwału strukturalnego, dla B767 to zdaje się 72 miesiące), status dyrektyw raczej ma więcej niż 500 pozycji, w tym sporo powtarzalnych inspekcji. Rocznie pewnie dobrze ponad 100 biuletynów serwisowych i zmian do nich pojawia się - jeden tego prawidłowo nie "obrobi". Ale niech firma się rozwija, może flota dużych samolotów cargo urośnie - trzy B767, to już by było coś
    Skaut likes this.

  20. #40

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Do tej pory mechanicy w tej firmie "jeździli" za samolotami.
    Nie znam dokładnych szczegółów umowy między przewoźnikiem a zleceniodawcą. Ale nie sądzę aby firma działająca nie od wczoraj nie umiała policzyć kosztów serwisu samolotu w stosunku do przychodów.
    To nie jest tak że "SkyTaxi" nabyło samolot i szuka zleceń ale wzięli B767 pod konkretną pracę.
    Krótka Prosta, G@wron and jordanj like this.

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •