Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 271
Like Tree211Likes

Wątek: Sky Taxi

  1. #101
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Piszac o wyprawie nad morze miałem na myśli Rzeszów - Gdańsk via Zakopane. Ciągle wg Ciebie po drodze?

    Skoro ta firma "tak ma" to może lepiej było zbazowac w IEG? Jestem niemalże pewien, że dostaliby jeszcze lepsze warunki niż w RZE
    Powtórzę - jeśli w styczniu - lutym wykorzystanie będzie na poziomie grudniowym to jednak śmiem twierdzić, że nie za bardzo mają pomysł na swojego Benka...

    Skoro łapią biznes spotowo to jednak zainteresowanym się FedEx który bywa, że kołowo wiezie palety do Wiednia jak im pewien duży klient dowali.
    Lufa cargo od strzału do strzału?

    Potencjał w regionie jest ... nie tylko dla sieciowek.

    Ps' i tak nie jest źle - dobrze że temat MIA umarł śmiercią naturalną ...

  2. #102

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Znalezione w sieci -> miłego oglądania:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y_m9pTJ7Cwk
    saab900 and walusinsky like this.
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  3. #103

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    sven jesteśmy z innych miejscowości, gdy nie napiszesz co masz na myśli nie oczekuj że ja się tego domyśle.

    Przykład z Wiedniem to Road Feeder Services, czyli przewożenie ładunków lotniczych transportem kołowym. Nic nadzwyczajnego szczególnie w małej Europie. Są frachty które nie opłaca się przewozić drogą lotniczą, są materiały niebezpieczne różnych klas których nie można przewozić razem w jednej skrzyni ładunkowej i w końcu są ładunki które dla zleceniodawcy przewozi się lotniczo ale operator logistyczny wybiera transport kołowy ze względu na większy zysk, m in. UPS.

    Dla Ciebie to nie umiejętne zarządzanie środkami transportu. Dla mnie to ich autorski sposób działania. Jeszcze raz napiszę - zobacz jak często latają Saaby a zrozumiesz że B767 też nie często będziesz widział w powietrzu. Chyba że zdarzy się cud transportowy I firma podpisze kontrakt na takiej stawce o której inny będą mogli pomarzyć.

  4. #104
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    /.../
    Dla Ciebie to nie umiejętne zarządzanie środkami transportu. Dla mnie to ich autorski sposób działania. Jeszcze raz napiszę - zobacz jak często latają Saaby a zrozumiesz że B767 też nie często będziesz widział w powietrzu. Chyba że zdarzy się cud transportowy I firma podpisze kontrakt na takiej stawce o której inny będą mogli pomarzyć.
    Powtórzę ... w ramach autorskiego programu chyba trzeba było zbazować się w IEG, a nie latać na pusto z/do RZE. Parafrazując - tak jak RDO jest bliżej Afryki (pod kątem charterów) tak IEG bliżej Lipska czy Frankfurtu Zgodzisz się?

    Wczoraj zdaje się, że robili Kair-Frankfurt, a na wieczór na pusto z FRA do RZE. do Kairu zdaje się, że także na pusto. Widać musi to być bardzo lukratywny biznes skoro na kilku lotach miesięcznie (dosłownie kilku) z pkt A do pkt B można pokryć koszty + jeszcze spić śmietankę.
    Przy czym jeszcze do pkt A trzeba dolecieć, a z pkt B wrócić, do tego na pusto.

    Podtrzymuję - dajmy im z miesiąc-dwa i zobaczymy co się z tego wyjdzie. Jak pociągną tym systemem i z taką częstotliwością dalej do końca 2019 to chyba się przebranżowię ...
    Ja jednak ciągle widzę aktualną sytuację jako etap przejściowy, preludium do wożenia cargo z Podkarpacia. I to niekoniecznie tanich rzeczy Panie Ferdku

  5. #105

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Być może czekają na rozpoczęcie kontraktu. A na razie latają aby pokryć koszty i „nauczyć” się większego samolotu. Najkorzystniej byłoby zbazować samolot w Lipsku.

    Z rynku transportu kołowego : start ciężarówki na pusto z Wrocławia pod Drezno w poniedziałek. Załadunek krzewami i jazda prawie 7200 km pod Irkuck. Powrót na pusto pod Moskwę 5300 km. Załadunki częściowe do PL, najbliżej Czeladź. Powrót do Wrocławia na pusto. Zakładając najmniej korzystny scenariusz zarobek 7800 zł po odliczeniu kosztów i wypłaty.

    Myślę że w transporcie lotniczym operacje są jeszcze bardziej korzystne finansowo.

  6. #106

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    bardziej korzystne finansowo.
    Bezwzględny zysk jest wysoki, ale niewiele to daje po przyrównaniu kosztów. Ogólnie transport lotniczy jest znacznie bardziej niskomarżowy aniżeli transport kołowy.
    STYRO likes this.

  7. #107
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Taka ciekawostka - nasz 767 wcale nie jest taki biały jak myślimy - jak przyjrzeć się mocniej to jego niewinna biel kończy się za linią okien, spód jest już szary albo brudnobiały - tutaj to trzeba by sie jakiejś kobiety spytać, bo one się bardziej znają na kolorach.

    https://finningleygallery.smugmug.co...fHJDzBp6FYgiVA
    sven and myszygon like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  8. #108

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Efekt wyciągania na kontraście.

  9. #109

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Im bardziej Was czytam o tym underutilized 767 stojącym w Rzeszowie, tym bardziej podejrzewam kontrakty specjalne. Bo jakoś nie widzę innej legalnej dziedziny na tyle dochodowej, żeby latać szerokokadłubowym samolotem cargo od święta. I nie wierzę, że wieloletni właściciele lotniczej fimry transportowej nagle bezmyślnie kupili takie coś jako zabawkę zwiększającą prestiż.

    &
    sven likes this.

  10. #110
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Z samego faktu wieloletniej działalności niekoniecznie wynika, że wszystkie przyszłe decyzje biznesowe będą trafne i korzystne dla firmy . Mogli np. mieć nagrany kontrakt na ten samolot, który się w międzyczasie wysypał i zostali z 767 jak ten Himilsbach z angielskim (spekuluję).
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  11. #111

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Zamiast narzekać / gdybać, trzeba dopingować i trzymać kciuki
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  12. #112

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    sholay ta firma przewoziła ładunki specjalne na 100%. Nie mniej jednak w Polsce nie ma tak dużej produkcji i dobrej sprzedaży aby jakikolwiek prywatny przewoźnik kupował taki sprzęt specjalnie pod taką pracę.
    Przykład :
    * sprzedaż amunicji kal. 7.62 mm do AS idący drogą lądową do Trogiru i stamtąd do Rijadu.
    * remont systemów przeciwlotniczych dla Algierii płynął statkami.
    * remont Su-22 dla Angoli płynął statkami.
    * Grom do Gruzji jechał lądem do Ukrainy i stamtąd drogą lotniczo - kołową.
    Jedynie ostatni remont Mi-24 dla Senegalu był wykonywany drogą lotniczą.
    To już nie te lata, nie te sojusze co przed laty. Nie ta wielkość sprzedaży specjalnej co kiedyś. Obecnie to się kurczy a nie powiększa. Polski eksport w tym zakresie jest bardzo dobrze opisany - skąd / dokąd / co / ilość zostało sprzedane. I to liczba tak niska że zalicza się do niej zaopatrzenie naszych kontyngentów za granicami krajów aby to jakoś wyglądało.

  13. #113

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Na tym polega latanie w nierozkładowym cargo, że trzeba mieć stary samolot. Pokażcie mi firmę, która w tym segmencie rynku ma nowe maszyny. Nawet potentaci jak DHL latają na Airbusach A300 i to rozkładowo. Otóż te samoloty z założenia więcej stoją niż latają, więc ich leasing musi być tani, a to że więcej palą ma marginalne znaczenie bo paliwo spalają rzadko. Sa firmy, które potrafią zapłacić olbrzymie pieniądze za transport kartonu o masie 20 kg byleby ktoś to zrobił szybko i od ręki, choćby miało się to wiązać z charterem samolotu o ładowności kilku ton. To są takie stawki, że samolot wykona kilka lotów w miesiącu, zarobi na siebie, pilotów, firmę i jeszcze zysk wygeneruje.
    STYRO likes this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  14. #114
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Sęk w tym, że DHLe w dzień stoją, a w nocy jednak latają. Słowo klucz: latają. Lotnicza drobnica kosztuje sporo, kiedyś FedEx wozil ekonomię transportem mieszanym, teraz Eco idzie drogówką, a priorytety tylko latają.
    Dajmy Sky Taxi te kilka tygodni czy to tylko na przeczekanie i jednak coś stałego się kroi. Jak będą z taką częstotliwością do końca roku latać to trzeba będzie skrzyknąć się i wejść w ten biznes. To widać lepsze od niejednej branzy.

  15. #115
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Jakie to mogą być miesięczne koszty dla tak starego 767?
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  16. #116
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Dajmy Sky Taxi te kilka tygodni
    Spokojnie, już dziś znów poleci zarabiać

  17. #117

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Mhmm, śmiga na zachód... Znowu jakieś Brize Norton czy cuś?

  18. #118
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Mhmm, śmiga na zachód... Znowu jakieś Brize Norton czy cuś?
    Cargo z Rzeszowa do Liverpoolu i powrót do RZE z tego co wiem
    frik and sven like this.

  19. #119

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Mhmm, najsss... Miejmy nadzieję, że jest tego trochę i Smerf nie leci w zastępstwie Saaba.

  20. #120
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skopcon Zobacz posta
    Cargo z Rzeszowa do Liverpoolu i powrót do RZE z tego co wiem
    Ototototo! A dalej niech se podleci do Paryzewa i robi Afrykę

    Ps' wziąwszy pod uwagę jaki kołowrót jest pod Wimea nie wierze aby docelowo nie było zatrudnienia w RZE...
    skopcon likes this.

Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •