Strona 24 z 62 PierwszyPierwszy ... 14 22 23 24 25 26 34 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 480 z 1225
Like Tree442Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #461

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Byly wazniejsze ENT ktore musialy zaczac latac na 100%.
    Oddajac np. Samochód do serwisu nie zawsze odrazu sie zabieraja do jego naprawy prawda ?

  2. #462
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46
    dyziojr and kabelak like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #463
    Awatar mkuldane

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    ~EPWA

    Domyślnie

    Tydzień temu leciałem do Burgas ENT 7935. 737-400 ( a konkretnie ) SP-ENE. Poza tym, że samolot swoje już chyba swoje przelatał, to bez zastrzeżeń. Dziś wracałem ENT 7936 ( SP-ENY ). 737-800 więc sporo świeższy ( ale ekranów z trasą "na żywo" nie ma ). Wylądował w BOJ z godzinnym opóźnieniem. Ale przyspieszyli trochę przeładunek, trochę nadrobił po drodze i ostatecznie wyszło ok. 40 min.
    Poniżej fotka z kołującym po wylądowaniu Enterem a w tle startujący Luxair


    BTW. lądując na WAW podchodziliśmy ( co w sumie normalne ) od południa i "z marszu" siadaliśmy na 33. Tymczasem inne samoloty startowały na 33 a lądowały na 15. Tylko my poszliśmy "pod prąd". Kapitan ma układy w ATC i dlatego nie okrążaliśmy Warszawy ( dzięki czemu pewnie lekko zmniejszył opóźnienie ), czy to normalka.
    Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

  4. #464
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Ułożył się z wiatrem :P Nie jest możliwe aby starty i lądowała odbywały się jednocześnie na 33/15. Coś Ci się pozajączkowało. Procedura zmiany kierunku startu wymaga kilku minut - inne STARy i SIDy. No chyba że nie ma ruchu i wiatru - jednocześnie. Więc jak lądowaliście jak inne samoloty startowały to jest to raczej normalne Czasem wystarczy ATC poprosić o skrót i jeśli są możliwości (brak ruchu) to dostaniesz.
    Pitterek

  5. #465

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    No chyba że nie ma ruchu i wiatru - jednocześnie. Więc jak lądowaliście jak inne samoloty startowały to jest to raczej normalne Czasem wystarczy ATC poprosić o skrót i jeśli są możliwości (brak ruchu) to dostaniesz.
    Pewnie tak właśnie było, z tą różnicą że wiatr do pewnej wartości nie stanowi większego problemu (i pewnie jakiś słaby tam był), ale korzystali z tego, że nie było dużego ruchu a wiatr nie był silny. W Katowicach można czasem obserwować podobne sytuacje, gdy nie ma ruchu jak załogi niektórych linii za zezwoleniem ATC podchodzą prosto z trasy "z wiatrem", żeby nieco zyskać na czasie. Oczywiście w Warszawie o wiele trudniej niż np. w KTW trafić, żeby tego ruchu nie było.

  6. #466
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    SP-ENF odżył i właśnie wyleciał z Katowic, kieruje się na północ jako ENT101T
    https://www.instagram.com/igor.k.photo/
    Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)

    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Fotograficzna działalność lotnicza


  7. #467
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez igor289 Zobacz posta
    SP-ENF odżył i właśnie wyleciał z Katowic, kieruje się na północ jako ENT101T
    Lot techniczny.Kieruje się teraz do warszawy

  8. #468

    Dołączył
    Oct 2012
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    SP-ENF wrócił dzisiaj do służby, aktualnie lot ENT1016 (Dubrovnik - Bydgoszcz)

  9. #469

    Dołączył
    Nov 2013

    Domyślnie

    SP-ENA wystąpił w reklamie telewizyjnej canal + chyba

  10. #470
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jak tam panowie, jakieś kolejne 737NG szykują się w 2015??
    pawel111 likes this.

  11. #471
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Pytanie; które rzędy foteli są przy awaryjnym w modelu B737-800 ?

  12. #472

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sandokan1966 Zobacz posta
    Pytanie; które rzędy foteli są przy awaryjnym w modelu B737-800 ?
    Pytanie: której linii? Bo w lowcostach typu RYR jest inaczej niż w regularnych (a i pewnie między liniami rząd-dwa obsuwy to rzecz normalna).

    Pozdrawiam, Adam

    PS. SeatGuru.com i podobne serwisy.

  13. #473
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Wątek dotyczy Entera czyli ...
    GoldenDave likes this.

  14. #474

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Tia, zgubiłem kontekst przeglądając całe forum Przepraszam, byłem przekonany że jestem w którymś z ogólnych wątków.

    Z rysunku na stronie Entera (http://www.enterair.pl/dir_upload/si...oje_800_en.jpg) wynika, że rząd 15ty 16ty jest w emergency row. W TUI, w analogicznym configu (Y189) jest też 15/16 rząd (http://www.seatguru.com/airlines/TUI...ng_737-800.php).

    Pozdrawiam, Adam

  15. #475
    Awatar petr151

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sandokan1966 Zobacz posta
    Pytanie; które rzędy foteli są przy awaryjnym w modelu B737-800 ?
    W lipcu leciałem B373-800 SP-ENW w nim rząd 15 i 16 są przy awaryjnym, natomiast 11 jest bez okna , 12 ma mocno wysunięte do przodu więc też bardzo uciążliwe żeby przez nie coś zobaczeć.
    Nikon D7100 + Sigma 17-70mm + Tamron 70-300mm, lornetka 15x50

  16. #476
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Jaka maszyna jutro poleci z Katowic do Agadiru o 11.45 ENT 5575 ?

  17. #477
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Jak tam panowie, jakieś kolejne 737NG szykują się w 2015??
    Planuje się kolejny samolot do floty Enter Air:
    Boeing 737 -8AS 29926 722 SP- Enter Air ferried 04dec14 QLA-CHR, M-reg for paint prior delivery ex M-ABGY

    Ex Ryanair, ex Blueair, ex Travel Service, ex SpiceJet
    SpiceJet VT-SGO (Boeing 737 Next Gen - MSN 29926) (Ex EI-CSM YR-BIB ) | Airfleets aviation
    pawel111 likes this.

  18. #478
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    A SP-ENU będzie w końcu przemalowywany, czy raczej zostanie taka fajna hybryda?

  19. #479
    Awatar chojnice1

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Chojnice

    Domyślnie

    W 2015 roku Enter Air zamierza dodać kolejny, 15 samolot B737-800 do floty. Nowy samolot powinien wejść do eksploatacji w grudniu 2014r. lub w styczniu 2015r.

  20. #480

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez chojnice1 Zobacz posta
    W 2015 roku Enter Air zamierza dodać kolejny, 15 samolot B737-800 do floty. Nowy samolot powinien wejść do eksploatacji w grudniu 2014r. lub w styczniu 2015r.
    A jego baza w ...?

Strona 24 z 62 PierwszyPierwszy ... 14 22 23 24 25 26 34 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •