Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Tydzień temu leciałem do Burgas ENT 7935. 737-400 ( a konkretnie ) SP-ENE. Poza tym, że samolot swoje już chyba swoje przelatał, to bez zastrzeżeń. Dziś wracałem ENT 7936 ( SP-ENY ). 737-800 więc sporo świeższy ( ale ekranów z trasą "na żywo" nie ma ). Wylądował w BOJ z godzinnym opóźnieniem. Ale przyspieszyli trochę przeładunek, trochę nadrobił po drodze i ostatecznie wyszło ok. 40 min.
Poniżej fotka z kołującym po wylądowaniu Enterem a w tle startujący Luxair
BTW. lądując na WAW podchodziliśmy ( co w sumie normalne ) od południa i "z marszu" siadaliśmy na 33. Tymczasem inne samoloty startowały na 33 a lądowały na 15. Tylko my poszliśmy "pod prąd". Kapitan ma układy w ATC i dlatego nie okrążaliśmy Warszawy ( dzięki czemu pewnie lekko zmniejszył opóźnienie ), czy to normalka.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Ułożył się z wiatrem :P Nie jest możliwe aby starty i lądowała odbywały się jednocześnie na 33/15. Coś Ci się pozajączkowało. Procedura zmiany kierunku startu wymaga kilku minut - inne STARy i SIDy. No chyba że nie ma ruchu i wiatru - jednocześnie. Więc jak lądowaliście jak inne samoloty startowały to jest to raczej normalne Czasem wystarczy ATC poprosić o skrót i jeśli są możliwości (brak ruchu) to dostaniesz.
Pitterek
Pewnie tak właśnie było, z tą różnicą że wiatr do pewnej wartości nie stanowi większego problemu (i pewnie jakiś słaby tam był), ale korzystali z tego, że nie było dużego ruchu a wiatr nie był silny. W Katowicach można czasem obserwować podobne sytuacje, gdy nie ma ruchu jak załogi niektórych linii za zezwoleniem ATC podchodzą prosto z trasy "z wiatrem", żeby nieco zyskać na czasie. Oczywiście w Warszawie o wiele trudniej niż np. w KTW trafić, żeby tego ruchu nie było.
SP-ENF odżył i właśnie wyleciał z Katowic, kieruje się na północ jako ENT101T
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
SP-ENF wrócił dzisiaj do służby, aktualnie lot ENT1016 (Dubrovnik - Bydgoszcz)
SP-ENA wystąpił w reklamie telewizyjnej canal + chyba
Tia, zgubiłem kontekst przeglądając całe forum Przepraszam, byłem przekonany że jestem w którymś z ogólnych wątków.
Z rysunku na stronie Entera (http://www.enterair.pl/dir_upload/si...oje_800_en.jpg) wynika, że rząd 15ty 16ty jest w emergency row. W TUI, w analogicznym configu (Y189) jest też 15/16 rząd (http://www.seatguru.com/airlines/TUI...ng_737-800.php).
Pozdrawiam, Adam
Planuje się kolejny samolot do floty Enter Air:
Boeing 737 -8AS 29926 722 SP- Enter Air ferried 04dec14 QLA-CHR, M-reg for paint prior delivery ex M-ABGY
Ex Ryanair, ex Blueair, ex Travel Service, ex SpiceJet
SpiceJet VT-SGO (Boeing 737 Next Gen - MSN 29926) (Ex EI-CSM YR-BIB ) | Airfleets aviation
A SP-ENU będzie w końcu przemalowywany, czy raczej zostanie taka fajna hybryda?
W 2015 roku Enter Air zamierza dodać kolejny, 15 samolot B737-800 do floty. Nowy samolot powinien wejść do eksploatacji w grudniu 2014r. lub w styczniu 2015r.
Zakładki