Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
Like Tree4Likes

Wątek: Exin

  1. #1

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie Exin


    Polecamy

    Exin Sp. z o. o.
    ul. Żwirki i Wigury 49
    21 - 040 Świdnik.

    Linia czarterowa operująca na samolotach AN - 26B posiadająca własną szkółkę lotniczą.
    Obecnie linia lotnicza posiada 4 własne samoloty AN - 26B :

    • SP-EKA nr seryjny: 27312008
    • SP-FDR nr seryjny: 11305
    • SP-FDS nr seryjny: 12205
    • SP-FDT nr seryjny: 12102


    EXIN - transport lotniczy


  2. #2
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Exin Sp. z o. o.
    ul. Żwirki i Wigury 49
    21 - 040 Świdnik.

    Linia czarterowa operująca na samolotach AN - 26B posiadająca własną szkółkę lotniczą.
    Obecnie linia lotnicza posiada 4 własne samoloty AN - 26B :

    • SP-EKA nr seryjny: 27312008
    • SP-FDR nr seryjny: 11305
    • SP-FDS nr seryjny: 12205
    • SP-FDT nr seryjny: 12102


    EXIN - transport lotniczy


    Po co zakładać temat o linii która nie wykonuje operacji od dobrych kilkunastu miesięcy ???

  3. #3

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Pierwsze słyszę. Nie posiadałem takiej informacji.

  4. #4
    Awatar Fazi

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Siewierz, Poland

    Domyślnie

    I sprzedaje swoje maszyny.

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    pod skrzydłem

    Domyślnie

    Łącznie z tymi używanymi do szkolenia.

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Ile mają maszyn łącznie ?

  7. #7
    Awatar Fazi

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Siewierz, Poland

    Domyślnie

    W KTW stoi 6 "Antków"... jeden jakieś półtora miesiąca odleciał, cały biały, rega nie pamiętam, ale nie polski.
    Hans353 likes this.

  8. #8
    Awatar sopho56

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Varsovie, Pologne

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fazi Zobacz posta
    jeden jakieś półtora miesiąca odleciał, cały biały, rega nie pamiętam, ale nie polski.
    SP-FDS jako EK-26005 Skiva Air poleciał do Sudanu.
    Fazi likes this.
    Pzdr. Marcin

  9. #9

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Czy coś wiadomo jaki jest powód sprzedaży samolotów ? To plajta spowodowana wypadkami ich samolotów czy może chęć kumulacji pieniędzy i inwestycji w nowy sprzęt ?

  10. #10
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    czy może chęć kumulacji pieniędzy i inwestycji w nowy sprzęt ?
    Raczej nikt nie sadza floty na ziemi wyprzedając pojedynczo celem inwestycji w nowy sprzęt...
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  11. #11

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Czy coś wiadomo jaki jest powód sprzedaży samolotów ? To plajta spowodowana wypadkami ich samolotów czy może chęć kumulacji pieniędzy i inwestycji w nowy sprzęt ?
    Prawo Europejskie, dopuszczające do lotów tylko nowoczesne maszyny, a te pamiętające kryzys Kubański miały tylko dopuszczenie czasowe tylko nie pamiętam do kiedy.

  12. #12

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Byłem świadkiem takiej polityki względem nowych inwestycji więc dlatego przytoczyłem taki przykład z życia wzięty, frik.
    Lelek, myślałem o tym ale takie obostrzeżenia są nie są wydawane z dnia na dzień więc myślałem że firma wiedząc o takim problemie szybciej nim zaradzi.
    Dzięki za odpowiedzi

  13. #13
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Byłem świadkiem takiej polityki względem nowych inwestycji więc dlatego przytoczyłem taki przykład z życia wzięty, frik.
    I te firmy likwidowały swoje jedyne aktywa, pojedynczo, by uzbierać na nowe, które są wielokrotnie droższe od starych? Likwidując całkiem przychody?
    Witek likes this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  14. #14

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Mój były szef z 60 szt. jdnostek transportowych zrezygnował na rzecz przewoźników. A pieniądze ze sprzedaży starych jednostek zainwestował w remont należących do niego hasl magazynowych. Dzisiaj ma 250 tyś miesięcznie z wynajmu przestrzeni magazynowych i pomieszczeń biurowych. Obecnie odbudowuje flotę, ma 6 sztuk i zapewne na tym poprzestanie.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Lelek, myślałem o tym ale takie obostrzeżenia są nie są wydawane z dnia na dzień więc myślałem że firma wiedząc o takim problemie szybciej nim zaradzi.
    Jest tylko jeden warunek: jak masz kontrakt na określony czas, możesz zaplanować sobie finansowanie. Gorzej jak i kontrakt na przewozy był na ukończeniu. A z takimi samolotami to tylko Cargo można wozić, a tu już jest w Polsce duża konkurencja.

  16. #16
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Mój były szef z 60 szt. jdnostek transportowych zrezygnował na rzecz przewoźników.
    Właśnie, nie zrezygnował całkiem z działalności, zmienił jej profil. Exin posadził maszyny na ziemi, wyprzedaje je i nie świadczy żadnych usług z tego co wiem?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  17. #17

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Lelek, jaką konkurencje masz na myśli ? Kojarzę Sprint Air i Wrocław. Z czego firma z Dolnego Śląska obsługuje na ogół "osobówkę".

  18. #18

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    W tej branży konkurencja ma charakter globalny, z tego co wiem akurat cargo dla DHL z m.in. Katowic, Gdańska (poprzednia robota Exin) robi teraz Farnair.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Lelek, jaką konkurencje masz na myśli ?
    Polski rynek przewozów Cargo jest w 90% związany z Przewoźnikami kurierskimi, reszta to poczta ( w granicach Polski) nadana w ostatniej chwili, która nie zabierze się ciężarówką, więc aby dotrzymać terminu wysyła się ją samolotem (niewielkim, ostatnio to saab 2000), reszta drobnego Cargo i poczty nadawana jest na rejsy regularne przewoźników liniowych. Czasem przesyłki Cargo mogą być duże ilościowo więc jeśli nie są gabarytowe to podsyła się większy samolot (lufthansa) reszta naprawdę możesz mi wierzyć bo pracowałem w agencji celnej, do obecnej chwili przewożona jest ciężarówkami do głównych portów cargo typu FRA. Suma summarum jak samolot kurierski się nie wyrabia kogoś zatrudnia ale to koszty, więc jeśli może tego unika.
    Ostatnio edytowane przez lelek7 ; 03-10-2015 o 20:04

  20. #20
    Awatar Fazi

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Siewierz, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    W tej branży konkurencja ma charakter globalny, z tego co wiem akurat cargo dla DHL z m.in. Katowic, Gdańska (poprzednia robota Exin) robi teraz Farnair.
    Farnair wozi dla UPS-a, przynajmniej w KTW, Exin dawno temu woził dla DHL-u, stąd kiedyś jedna czy die maszyny były pomalowane w DHL. Ostatnie przewozy wykonywali we Francji i Estonii...dla kogo nie wiem.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •