A czy IG i IH to nie są rządówki przypadkiem?
Wersja do druku
Trudno samemu sprawdzić?:shock: Production List Search - Planespotters.net Just Aviation
Co rozwód z LOT-em i koniec kontraktu z rządem oznacza dla tych trzech embrionów ELO? Zobaczymy je z logo "eurolot.com" na siatce własnej K2, czy może sprzedadzą je LOT-owi? :)
A czy kontrakt z rzadem wygładał tak
kasa rzad -> ELO ->LOT ? elo był tylko posrednikiem zarabiajacym na marży
a usługa tak
samoloty ELO leasinguje do LOT
załogi daje LOT
oragnizauje całośc LOT
LOT fakturuje całość do ELO
ELO fakturuje rzad
elo tylko przepuszcza faktury i oczywiście daje samolot, na który rzad mu dał kase
Wiec koniec kontraktu moze oznaczac równie dobrze ze nic sie nie zmieni. Poza ostatnim kawałkiem czytaj LOT (jesli wygra) będzie fakturował rzad bez pośrednictwa ELO. Chyba, ze LOT (co rozsądne) zaproponował własne e170 bo dla rzadu to wystarczajacy samolot. Moim zdaniem równie dobry byłby e145.
Inaczej ELO została by z e175 co oznaczałoby no.... masę problemów dla ELO bo oni z tym samolotem nic nie sa w stanie zrobic. Choc formalnie AOC chyba mieli mieć. A rząd na krzywde ELO pewnie nie powoli.
;-)
A nie miał przypadkiem Eurolot sprzedać tych E175? Coś mi się obiło o uszy, ale nie wiem czy to potwierdzona plotka. K2 nie wystartowało w przetargu na wożenie VIP'ów.
wg pudelka eurolot nie jest już właścicielem 2 E75, jednego za długi wzięła ARP (SP-LIG) a drugiego TF Silesia (SP-LIK)