Strona 3 z 19 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 364
Like Tree77Likes

Wątek: EUROLOT - opinie, uwagi

  1. #41
    Awatar symbian

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Bukin1978 Zobacz posta
    ani w grupie z LOT.
    Czyli operacje BEZ kodu LO?


  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    K2 też brzmi dobrze!!!!!!

  3. #43
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Czyli operacje BEZ kodu LO?
    Niezupełnie. Większość lotów będzie wykonywanych jako LO w ramach umowy ACMI z LO. Natomiast własne operacje - początkowo GDNKRKGDN i GDNWROGDN, a później następne trasy, mają być wykonywane jako K2.

    BRGDS TK

  4. #44

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Właśnie o tym jest mowa - "nowe krajówki" będą K2 reszta na razie po staremu.

  5. #45
    L4
    L4 jest teraz aktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    PUKIland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    K2 też brzmi dobrze!!!!!!
    Brzmi jak zero mil, mniejszy bagaż i brak saloników. Ch... daleko od dobrze.
    DaKo likes this.

  6. #46

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    K2 jako LCC brzmi lepiej ? Ale omijasz WAW!!!

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    z tego wszystkiego najbardziej mi brakowac bedzie mil, a samej linii pewnie CS z LOT'em bo to zuepłenie inna mozliwosc sprzedazy biletów

  8. #48
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    z tego wszystkiego najbardziej mi brakowac bedzie mil, a samej linii pewnie CS z LOT'em bo to zuepłenie inna mozliwosc sprzedazy biletów
    Otóż o to właśnie chodzi. Jesli ELO spodziewa się szturmu na swoją stronę internetową zaraz po jej otwarciu (swoją drogą, wszystkie działy wypełnione tak samo: "Zapraszamy już wkrótce"), to się zapewne trochę przeliczą. Już O2 próbowali coś zwojować zerowym marketingiem. Tak naprawdę położenie kodów LO na swoje rejsy i udostępnienie pełnych stocków do sprzedaży przez lot.com może być jedynym źródłem sukcesu.

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Ja jestem ciekaw jak rozwiążą kwestię rbk przy nieregularnościach, ściągania dodatkowych opłat itp. - tutaj niewątpliwie będą musieli korzystać z ticket desków LO.
    Ciekawie też zapowiada się sposób through - checkinu a właściwie jego prawdopodobny brak???
    Generalnie na razie będą zmuszeni do korzystania ze struktur LO, a jak to wypali to pójdą na całość przejmując dalsze operacje na swoich samolotach i poszerzając zakres działalności.
    Co do CS słyszałem, że coś chcą wymyśleć, ale Bóg raczy wiedzieć co...
    Pytań jest na razie więcej niż odpowiedzi, i musimy jeszcze poczekać trochę aby zaspokoić ciekawość.

  10. #50

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Taką linię to powinna sobie uruchomić u nas Lufa.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    A skąd wiesz, że nie mieli takich planów?

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Taką linię to powinna sobie uruchomić u nas Lufa.
    Lufa?? oni nie muszą, tranzyt do Niemiec działa bardzo sprawnie to po co męczyc się z krajówkami bez transferów.

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Żarty, żartami ale K2 KRKGDN idealnie wpasuje się w dowożenie tranzytów dla nowego połączenia SK z GDN

  14. #54
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    Żarty, żartami ale K2 KRKGDN idealnie wpasuje się w dowożenie tranzytów dla nowego połączenia SK z GDN
    Możliwe. W każdym razie z LO SAS ma wybitnie nie po drodze - to kapitalny przykład tak maksymalnego braku współpracy, jak tylko się da. Dla zachowania pozorów wymieniają się kodami na WAWCPH - i to tyle. We Wrocławiu rebookingi dla SAS robi lotniskowe biuro podróży z wielkimi kolejkami i niedoświadczonym staffem, podczas gdy w kasie LO pustki

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Mój poprzedni post też był pewnego rodzaju żartem, bo na serio nie przypuszczam aby nowe połączenie SK wpłyneło na decyzję K2 i odwrotnie.
    Nie wiedziałem, że we WRO aż tak napięta sytuacja panuje...

  16. #56

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zresztą w KRK tez dałoby się przesiadac na inne linie, choc tu sensu nie widzę - jesli LO ma cokolwiek do powiedzenia w K2 (a ma) to nie bedzie feedowac innych linii (nawet ze *Alliance). Ale przesiadki na loty LO (np Ateny, Rzym i Paryz w KRK) - czemu nie

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Ale to wszystko raczej bez możliwości through - checkinu na rejsy LO, i na osobnych biletach.

  18. #58

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Więc jest to bez sensu od początku do końca z biznesowego punktu widzenia.

  19. #59

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Na razie o ile się orientuję nie mają jeszcze CS ale coś ponoć kombinują. Pożyjemy - zobaczymy!

  20. #60

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Strony internetowej nie potrafili nawet zrobić w kilku opcjach językowych. Poza tym bardzo uboga strona.

Strona 3 z 19 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •