GALERIA »   Nowe zasady dotyczące kategorii: CZĘŚCIOWO ZASŁONIĘTY        TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW   

Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 126
Like Tree33Likes

Wątek: eurolot.com - opinie, uwagi, dyskusje

  1. #21

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Asta Zobacz posta
    Do kogo to pisałeś? Rozumiem, że miałeś zły dzień i musiałeś się trochę wyładować?
    Miałem zły dzień, bo takie wypowiedzi jak w poście zebuu psują mi dzień. I to do niego głównie pisałem. Mam uczulenie na cwaniactwo i postawę roszczeniową, o. Nie ciągnijmy tego wątku już dalej.

    Miał być EOT, ale ze strony technicznej dodam jeszcze, mając styczność z obsługą i testowaniem stron korporacyjnych od drugiej strony - ostatni etap przyzwoitego UAT (User Acceptance Testing) przeprowadza się w rzeczywistych warunkach polowych, czyli z wielu zewnętrznych sieci, a nie tylko na sieci wewnętrznej. Można umożliwiać dostęp do testowego systemu tylko dla wybranych IP lub domen, ale zwykle jest to zwyczajnie niepraktyczne i czasochłonne i stosuje się "security by obscurity" - stawiając kopię systemu live, czasem na tej samej, czasem na innej domenie, i dając odnośnik do niej tylko testerom. W jaki sposób odnośnik ten wyciekł i dlaczego jakiś blogger uznał za stosowne go rozgłosić (nawet zakładając wpadkę ELO lub podwykonawcy), to już pytanie do rzeczonego bloggera.

  2. #22
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nie, on tylko udostępnił link. System był ogólnodostępny już wcześniej. Sorry, ale zabezpieczanie systemu poprzez nadzieję, że nikt nie będzie znał adresu, to g***, a nie zabezpieczenie.

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    jest to zwyczajnie niepraktyczne i czasochłonne i stosuje się "security by obscurity"
    Tylko że to nie jest zabezpieczenie, a tylko nadzieja. Jest nie tyle niepraktyczne, co osoba zarządzająca ryzykiem podejmuje decyzję, że dla oszczędności kosztów na "normalnym" zabezpieczeniu (choćby czas potrzebny na zrobienie filtra IP) podejmuje ryzyko udostępnienia systemu wszystkim. Takie ryzyko niesie za sobą potencjalne konsekwencje, w postaci dostania się do systemu osób niepożądanych, za co nikt nie może mieć do nikogo pretensji. Bloggerzy są, jacy są. I tyle w tym temacie.

  3. #23
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Takie ryzyko niesie za sobą potencjalne konsekwencje, w postaci dostania się do systemu osób niepożądanych
    Dlatego "podziwiam" Cie, ze miales odwage przez ten g.... system przepuscic dane swojej karty kredytowej

  4. #24
    Awatar Marcin Steuer

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Co do systemu rezerwacyjnego - gdzie Katowice, gdzie Warszawa?

  5. #25

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Vienna, Austria, Austria

    Domyślnie

    Dokładnie, to jest moje pytanie ... rozumiem że to jest oficjalna polityka rozdzielenia lotów lokalnych ptp od via WAW ???

    Nic w tym bałaganie nie wyglada dobrze ... temat akurat dotyczy mnie osobiście bo produkuje systemy webowe od 1999 roku i raz że ta stronka nie powinna być szczytem amibcji przewoźnika "ujawniającego" sie klientowi 2011 roku ... a dwa że nie postawienie zwykłego http plain auth czyli jakiegos prostego hasla do beta wersji systemu tego "kalibru" to jest zwykla kompromitacja ...

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin Steuer Zobacz posta
    Co do systemu rezerwacyjnego - gdzie Katowice, gdzie Warszawa?
    Nie latają tam 'sami' to nie sprzedają tam biletów - proste.

  7. #27

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dataflow Zobacz posta
    ... a dwa że nie postawienie zwykłego http plain auth czyli jakiegos prostego hasla do beta wersji systemu tego "kalibru" to jest zwykla kompromitacja ...
    Rzeczywistość niestety jest zupełnie inna. Też siedzę w tym biznesie i widzę że wtopy zdarzają się największym. Przykładem dzisiejszy nasz incydent kiedy to cały serwis był nie do oglądania z powodu błędnie dostarczonych danych głównych z centrali. Bo w nagłówku przypadkowo pojawił się im tag odświeżający stronę co 4 sekundy

  8. #28
    Awatar Marcin Steuer

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    olekorlo, możesz rozwinąć? Co znaczy, że "nie latają tam sami"?

  9. #29
    Awatar Rosenzweigova

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    6 ft under the rainbow

    Domyślnie

    KTW i WAW to 'teren' LOTu. Nowe 'wcielenie' EuroLOTu ma latać z pominięciem Warszawy, a Katowice... cóż, dziwne by było co najmniej, gdyby się pakowali w krajówki z KTW, gdy 100 km dalej mają dużo prężniejsze pasażersko KRK.


  10. #30

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Vienna, Austria, Austria

    Domyślnie

    Jaaaaaasne, bo te samoloty do/z KTW to lataja puściutkie ...

    Odzielenie tych krajówek od siebie uwazam za ostateczny gwozdz do trumny LO/K2.

    Burdel zrobi sie nieziemski, skad jakis biedny zuczek ma wiedziec ze przez WAW leci lotem ?

    A nie przez WAW z elotem ?

    Totalna i bzdurna niekonsekwencja, jak wiekszosc dzialan tych firemek ...

  11. #31

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin Steuer Zobacz posta
    olekorlo, możesz rozwinąć? Co znaczy, że "nie latają tam sami"?
    To znaczy ze tylko wynajmuja swój samolot dla LOTu tam, a własna działalnosc prowadzą na lotach z GDN do WRO i KRK.
    Dataflow - ale ile osób z KTW leci tylko do WAW, a ile to transfery. Przy odległosci KTW od Katowic i braku pociagu tam to taki sredni biznes leciec tam z WAW.
    Jednak mocno zaluje ze nie ma CS z LOTem, przy obecnym braku biletów na loty z WAW do GDN to obstawiam ze czesc osob mogłaby leciec WAW-KRK-GDN A tak na serio przesiadki, przebukowania i obecnosc w systemach LO przede wszystkim to byłby najwiekszy zysk

  12. #32

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Jak się okazuje, struktura taryf nie jest aż tak płaska... Początkowo jest 195/245/295 (eco, semi, flex). Jak się najtańsza wyprzeda, taryfy zmieniają się na 245/295/345. Całkiem z sensem... Na sporo dni - głównie w okolicach weekendów - najtańsze wyprzedane.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    poznań

    Domyślnie

    Z tego jak słyszałem ile biletów poszło w ciągu pierwszych 24h godzin, można napisać że całkiem nieźle. Pytanie czy oczywiście nie były to same najtańsze taryfy - ale wynik mi się podoba!!!

  14. #34
    Awatar szerszen

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Z tego jak słyszałem ile biletów poszło w ciągu pierwszych 24h godzin
    Możesz się podzielić swoją wiedzą?

  15. #35

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Nie, on tylko udostępnił link. System był ogólnodostępny już wcześniej. Sorry, ale zabezpieczanie systemu poprzez nadzieję, że nikt nie będzie znał adresu, to g***, a nie zabezpieczenie.
    Tak dobrze zabezpieczyli, że pod najbardziej intuicyjnym adresem eurolot.pl nadal można znaleźć gabinety dentystyczne

  16. #36
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Dlatego "podziwiam" Cie, ze miales odwage przez ten g.... system przepuscic dane swojej karty kredytowej
    Prawie pusty prepaid, zeby nie bylo watpliwosci ;-)

  17. #37

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Miałem zły dzień, bo takie wypowiedzi jak w poście zebuu psują mi dzień. I to do niego głównie pisałem. Mam uczulenie na cwaniactwo i postawę roszczeniową
    Stnm jak mnie wezwałeś do tablicy to Tobie odpowiem. Jak bym był cwaniakiem to kupiłbym kilka biletów i sprawdził wydolność naszych sądów.
    Napisałem, iż jeśli już pojawił się taki babol i to z winy EUROLOTU to zastanawiam się jak oni zareagują. Wystarczy mail z informacją iż przepraszają za zaistniałą sytuację. właśnie takimi drobnymi gestami buduje się dobre relacje z klientami. I wcale nie są potrzebne jakieś wielkie pieniądze aby wyjść z twarzą a nawet taką sytuację obrócić na swoją korzyść.
    pozdrawiam i życzę samych dobrych dni

  18. #38
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Czy ktoś wie dlaczego nie widać żadnych rejsów K2 w Amadeuszu? Czy linia nie przewiduje sprzedaży poza własną stroną www?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Na 3 lipca, wg systemu ze strony, GDN-KRK zostało tylko 6 biletów, najwyzsza taryfa to 445 zł.

  20. #40
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL
    Wpisów
    108

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy ktoś wie dlaczego nie widać żadnych rejsów K2 w Amadeuszu? Czy linia nie przewiduje sprzedaży poza własną stroną www?
    ??? Ja widze K2 w Orbitz, Cheaptickets, Expedia itd.
    Ostatnio w Blogu: NEO Time

    Pics - www.nonreving.com


Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •