787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 126
Like Tree33Likes

Wątek: eurolot.com - opinie, uwagi, dyskusje

  1. #81

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    Pewnie też dlatego jeszcze będzie się starał nieco zagościć na trasach na których ma bezpośrednią konkurencję :-)

  2. #82

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Dzisiaj AMS-GDN podróżowali ludzie z centrali mojej firmy. Ogólnie z lotu byli bardzo zadowoleni, on time, był dobry catering, samolot SP-EQA bardzo ok, nie zauważyli chyba nawet, że to był turboprop ;-)

    Ale powiedzieli coś bardzo ważnego: gdybym im nie powiedział o tym połączeniu i nie wysłał linka do strony eurolotu, przylecieli by LH lub SK bo żadna wyszukiwarka lotów tego połączenia nie widzi ani żaden holenderski travel agent o nim nie wie. W ten sposób eurolot oddaje walkowerem ruch biznesowy na tej trasie (a centrala lata klasą biznes nawet na short haul!).

  3. #83

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    @Danny
    biorąc pod uwagę ostatnie opóxnienia i odwołania eurolotu to odważny jesteś

  4. #84

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Najlepiej jakby K2 wrócił na POZ-KRK bo wcześniej ta trasa miała szanse , jak wszedł OLT to K2 się wycofał a miał ugruntowana pozycję. Powinni się tam masowo po odejściu OLT pojawić i chociaż z innych krajówek to zostawić.

  5. #85
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Najlepiej jakby K2 wrócił na POZ-KRK bo wcześniej ta trasa miała szanse , jak wszedł OLT to K2 się wycofał a miał ugruntowana pozycję. Powinni się tam masowo po odejściu OLT pojawić i chociaż z innych krajówek to zostawić.
    Ciekawe na czym miałby tam latać? na drzwiach od stodoły?

  6. #86

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Wkrótce kolejne dostawy Bombardierów. Może powinni także wprowadzić drobne korekty w godzinach rejsów i wtedy wszystko by sprawniej funkcjonowało. Jak w czerwcu leciałem Eurolotem z Krakowa, to widziałem rano na płycie kilka ich pozamykanych ATRów... (choć może teraz rozkład jest inny, nie wiem).

  7. #87
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    ^^ Rozumiem, że podatnicy zapłacą za dokończenie testowania głębokości popytu metodą uderzeniową na kierunkach skasowanych przez OLT. Damy radę?

    Piotr
    olekorlo, szczurwa and aisle seat like this.

  8. #88

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Haha, PeK, oczywiście, że nie. Ale podczas dzisiejszej konferencji OLT Express podano częściowo błędne dane. Dlaczego, to nie wiem. Może nie chcą do końca ujawniać dlaczego wycofują maszyny ATR. Na pewno KRK-POZ, LCJ-GDN (i chyba coś jeszcze) to nie były złe połączenia pod względem LF. Sam widziałem tłumy wsiadające w Gdańsku do samolotu do Łodzi. ATR leciał pełny.

  9. #89
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Luk@s - dlaczego kasują ATRy jest jasne jak słońce - testowanie struktury popytu głównie na cudzym sprzęcie, to palenie pieniędzy. Było co i po co palić, to palili. Nie ma już co palić, przestali.

    A nawet jak się ma własny sprzęt i niezłe stawki u dostawców, to i tak LF nie wystarczy do rentowności. Badanie punktu przegięcia kosztuje. Pytam czy damy radę?

    Piotr

  10. #90

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    czy damy radę?
    Nie wiem. Na to pytanie odpowiedzą teraz sobie specjaliści z Eurolotu. Oby wykazali się profesjonalizmem - a my zobaczymy owoce ich pracy.

  11. #91

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    OLT Express ogłosiło likwidację ponad połowy swoich połączeń krajowych. Rynek próżni jednak nie lubi i jego największy konkurent już zapowiada rozpoczęcie lotów na części likwidowanych tras. I to od sierpnia.
    OLT Express ogłosiło wczoraj, że od weekendu 10-11 sierpnia likwiduje 14 połączeń. Powody są dwa: niska frekwencja oraz wysokie koszty obsługiwania ich przez samoloty ATR.

    Przewodnik podał, że średnie wypełnienie na wszystkich likwidowanych połączeniach wynosiło zaledwie 11 proc. Do najgorszych należały te, które zlikwidowane zostały już wcześniej, między Wrocławiem a Poznaniem i Łodzią. Tutaj bez żadnej przesady można powiedzieć, że OLT woziło powietrze. Niewiele lepiej było w przypadku lotów na trasie Kraków - Wrocław. Są jednak wśród zlikwidowanych połączeń takie, które puste nie latały, a wręcz przeciwnie - wypełnienie często przekraczało 75 proc. Do nich zaliczyć można trasy Gdańsk - Poznań, Poznań - Kraków, jak też - co jest chyba największym zaskoczeniem - Gdańsk - Łódź.

    - OLT Express zrewolucjonizowało rynek lotniczy w Polsce i pokazało, że Polacy chcą latać po kraju i gdzie jest popyt. A rynek ten nie lubi próżni i jeżeli któreś ze likwidowanych tras mają potencjał, to na pewno pojawi się przewoźnik chcący na nich operować - mówi Tomasz Kloskowski, prezes Portu Lotniczego Gdańsk.

    Na tę próżnię, a przynajmniej jej część, jest już chętny. Lukę po OLT wykorzystać będzie chciał Eurolot, który jako pierwszy rozpoczął latanie po kraju z pominięciem Warszawy.

    - To, co jest dla nas najważniejsze, to dobro klientów. Obecnie Polacy zobaczyli, że po kraju można latać, i to za nieduże pieniądze. Zrobimy wszystko, żeby tak zostało. Już analizujemy pod kątem ekonomicznym wszystkie zlikwidowane przez OLT połączenia i te, na których będzie nam się opłacało latać, włączymy do naszej siatki - wyjaśnia Mariusz Dąbrowski, prezes Eurolotu.

    Przewoźnik nie chce jednak deklarować, jakie kierunki wchodzą w grę i kiedy można się spodziewać ich uruchomienia.

    - Na pewno jakieś połączenia wystartują już w sierpniu - deklaruje Dąbrowski.

    Analizując obłożenie na zlikwidowanych przez OLT połączeniach, największe szanse na reaktywację mają właśnie loty z Gdańska do Łodzi i Poznania oraz z Poznania do Krakowa. Przewoźnik decyzję ogłosić chce jak najszybciej. Wiadomo też, że ceny będą wyższe niż w OLT, choćby dlatego, że połowy biletów za 99 zł w swoich samolotach Eurolot oferować nie będzie.

    Po kraju Eurolot ma czym latać. Jego flota składa się obecnie z 10 ATR-72, 4 ATR-42, 3 odrzutowych embraerów (dwa latają dla rządu, a jeden dla LOT-u). Są też trzy nowe turbośmigłowe bombardiery. Niedługo przyleci pięć kolejnych, które trzeba będzie jakoś zagospodarować.
    Eurolot przejmie likwidowane przez OLT połączenia

    Super, w końcu szybka relacja i szkoda by było zaprzepaścić wysiłku obu linii by przez odejście jednej ludzie odwrócili się od latania a tak chociażby np. KRK-POZ gdzie latali, ale OLT ich wykosił mogli by wrócić. No i Dashe byly by super na tych trasach( jak było w artykule, niedługo 5 nowych ma dotrzeć)- większe i szybsze, ale nie za duże.

  12. #92
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przejęcie bardziej obiecujących połączeń to byłby dobry pomysł. Z tym, że pan Dąbrowski nie osiągnie tego poprzez oświadczenia zamieszczane na Facebooku czy pasażer.com (z całą moją wielką sympatią do tego portalu).

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Wkrótce kolejne dostawy Bombardierów.
    Ja wszystko pójdzie dobrze to w sierpniu 5 sztuk.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 26-07-2012 o 20:42 Powód: Scalenie

  13. #93

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Jak by tak było to super-nic tylko czekać by Eurolot trochę się rozreklamowało no i by samoloty jak najszybciej zaczęły operować.

  14. #94
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    z fb lotniska w Krakowie:

    "Przed chwilą otrzymaliśmy informację od eurolot.com dotyczącą pasażerów OLT Express, którzy mieli polecieć do Szczecina.

    Wszyscy pasażerowie, którzy wykupili bilety OLT Express i nie będą mogli odbyć zaplanowanych podróży na trasie Kraków Airport – Szczecin Airport – Kraków Airport, mogą zgłosić się do Eurolotu z biletem na odwołany lot. Zostanie on zastąpiony biletem na połączenie liniami Eurolot.
    Eurolot gwarantuje, że cena nowego biletu pozostanie niezmienna. Zainteresowani zamianą biletów powinni skontaktować się ze specjalną infolinią Eurolotu (+48 22 574 05 00)."

    Marketingowo dobry ruch.
    Lukasz, skorzewski and elza030 like this.

  15. #95

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Eurolot wejdzie na trasy OLT Express? Eurolot planuje uruchomienie połączeń na niektórych trasach likwidowanych przez OLT Express. Wczoraj (25.07) przewoźnik ten zapowiedział likwidację 13 obsługiwanych przez siebie tras krajowych. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Eurolot planuje już niebawem uruchomienie operacji lotniczych z Poznania do Krakowa. Kolejne są w trakcie analiz.

    - Obecnie Polacy zobaczyli, że po kraju można latać, i to za nieduże pieniądze. Zrobimy wszystko, żeby tak zostało. Już analizujemy pod kątem ekonomicznym wszystkie zlikwidowane przez OLT połączenia i te, na których będzie nam się opłacało latać, włączymy do naszej siatki - mówi w rozmowie z Pasazer.com Mariusz Dąbrowski, prezes Eurolotu.


    Kiedy wystartują nowe połączenia?


    - Jesteśmy pewni, że wystartują już w sierpniu - kwituje Dąbrowski.

    Wystarczy zgłosić się do nas z biletem na odwołany lot, a my zastąpimy go biletem na połączenie liniami Eurolot. Gwarantujemy, że cena nowego biletu pozostanie niezmienna - pisze prezes Eurolotu w komunikacie prasowym przesłanym do naszej redakcji.

    Oferta dotyczy także pasażerów z biletami OLT na trasę Katowice – Szczecin – Katowice, którzy zdecydują się na skorzystanie z lotniska w Krakowie.


    - Czujemy się odpowiedzialni za rozwój rynku lotniczego. Dbamy o wiarygodność i wysoki poziom naszych usług. Szanujemy czas naszych pasażerów, a ich zaufanie jest dla nas największą wartością. Dołożymy wszelkich starań, by pomóc pasażerom, którzy - z przyczyn od nich niezależnych - nie są w stanie odbyć zaplanowanego wcześniej lotu - dodaje Dąbrowski.


    Flota Eurolotu składa się obecnie z 14 ATR-ów, 3 Embraerów (dwa latają dla rządu, jeden dla PLL LOT) i 3 Bombardierów. Wkrótce do floty dołączy pięć kolejnych.
    Eurolot wejdzie na trasy OLT Express? - Pasazer.com

  16. #96
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Czy działa Wam odprawa online? Ja mam KRK-SZZ na jutro i coś nie bardzo...


  17. #97
    Awatar Raven

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Z KTW przydałoby się więcej połączeń k2, bo jak na razie to tylko KTW-WAW jest

  18. #98
    nrm
    nrm jest nieaktywny
    Awatar nrm

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    KTW-WAW to ELO dla LO, mały szczegół ale jest. GDN chyba się nie doczekamy...

  19. #99

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Temat skomplikowanej współpracy LOT i Eurolot wskoczył do mainstreamu.
    Zamieszanie na lotniskach, kłopoty pasażerów. LOT chce rekompensaty od Eurolotu za odwołane rejsy - TVN24
    skorzewski likes this.
    Trevligt att träffas!

  20. #100

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie


    Polecamy

    Wiem, że połączenie GDN,WAW i POZ <->TAT jest stworzone dla polaków kochających góry.
    Moje pytanie brzmi:
    "Czy ktoś wie,ile słowaków lata do GDN i WAW oraz mam nadzieje, że w przyszłości do POZ turystycznie lub traktuje te porty jako okno na świat, a przynajmniej na Europe"
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •