Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 126
Like Tree33Likes

Wątek: eurolot.com - opinie, uwagi, dyskusje

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie eurolot.com - opinie, uwagi, dyskusje


    Polecamy

    portal mlecznepodroze.pl udostepnił link do systemu rezerwacyjnego eurolot.com
    Aktualności, promocje, wydarzenia i relacje

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Bierutów, Poland

    Domyślnie

    Wszedłem na ten system rezerwacyjny i bilety KRK-GDN-KRK na początek czerwca są po 1,02zł

  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Toporek Zobacz posta
    początek czerwca są po 1,02zł
    Pewnie dlatego zaczynaja latac od lipca

  4. #4
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Według tego systemu rezerwacji, najtańsza taryfa (199zł) nie zawiera w cenie bagażu rejestrowanego... z bagażem najtaniej to 249. Rozumiem, że celują głównie w biznes ale szkoda że tak ograniczają się na turystów....
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  5. #5
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    W informacjach prasowych podawali, że bagaż i napoje (jedna runda) będą w cenie, więc to może jakiś bug?

  6. #6
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    To niech mi teraz ktoś powie. Jeśli udało mi się zarezerwować loty na czerwiec, za łącznie 1,26 PLN (w tym, sic, 0.26 pln taryfy, 1.00 pln VAT); dostałem potwierdzenie z numerem rezerwacji, a kwota transakcji została zablokowana na mojej karcie kredytowej - to czy tym samym ELO jest odpowiedzialny za tę rezerwację w świetle 261/2004 i czy ma obowiązek mnie przewieźć, ewentualnie przebukować na LO przez Warszawę?

    edit: Przyszedł mail:
    Booking confirmation for Eurolot flights

    Customer name:
    ******

    Your booking reference is: ******

    Please bring this confirmation along with your passport or photo identification to the airport in order to check-in for your flights.

    Booking is confirmed for the following flights:
    Flight Date Depart Arrive Booking Class
    K2 014 4 Jun 2011 Wroclaw 13:00 Gdansk 14:30 Flex
    K2 017 12 Jun 2011 Gdansk 18:00 Wroclaw 19:30 Flex

    Passenger(s):
    Mr. ****** 70000000******
    Mrs. ****** 70000000******
    ****** 70000000******

    Payment:
    Fares including all taxes & fees:
    PLN 2.52

    Check-in time depends on the airport. Please check our website for the exact times.

    Any baggage in excess of 20 kg is chargeable at an excess fee per kilo. Only one piece of hand luggage, not more than 5 Kg and 55 cm x 35 cm x 25 cm, is allowed in the cabin . We recommend that you check in, with your luggage, at least two hours before departure.

    Please read conditions of travel in our office or at the airport.

    Have a pleasant journey!

  7. #7

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    To niech mi teraz ktoś powie. Jeśli udało mi się zarezerwować loty na czerwiec, za łącznie 1,26 PLN (w tym, sic, 0.26 pln taryfy, 1.00 pln VAT); dostałem potwierdzenie z numerem rezerwacji, a kwota transakcji została zablokowana na mojej karcie kredytowej - to czy tym samym ELO jest odpowiedzialny za tę rezerwację w świetle 261/2004 i czy ma obowiązek mnie przewieźć, ewentualnie przebukować na LO przez Warszawę?
    Biorąc pod uwagę, że ta strona wygląda na testowy funkcjonalny mock-up operatora systemu rezerwacyjnego (popatrz na domenę, dokąd prowadzi większość linków, i wszystkie Lorem Ipsum i niedoróbki tłumaczenia), to po pierwsze nie liczyłbym na to, a po drugie nawet bym nie próbował się szarpać o te €250 bo czułbym się jak przebrzydły cwaniak narażając nową (nawet jeśli "nową") linię na straty jeszcze zanim zaczęła operować. Poczekajmy, aż ELO zlinkuje system rezerwacyjny na swojej stronie, i wtedy szukajmy okazji. Od strony technicznej nie zdziwiłbym się, gdyby ELO nawet nie dostawało informacji o tych "rezerwacjach". Jeśli mam rację, to po prostu ktoś w AirKiosku zaliczył wpadkę nie zabezpieczając systemu testowego przed dostępem z zewnątrz.
    skaabeusz and STYRO like this.

  8. #8
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Ale ja nie mówię, że ja to planuję wykorzystać. Choćby z takich względów, o jakich piszesz. A już na pewno nie myślę o 250€. Faktycznie, w tym okresie planuję urlop na Pomorzu Gdańskim, ale jedziemy samochodem

    A angielszczyna, fakt - do bani jest.

  9. #9
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz oraz Poznań

    Domyślnie

    A ja już znalazłem błąd. Jak się płaci kartą to temat e-maila jest: "booking DDDXXX", a jak transferem to "brak tematu".

    O, teraz zobaczyłem DaKo, że "lecimy" tego samego dnia - 12.06.

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    no cóż może się narażę ale uważam, iż "poważna" linia nie powinna dopuścić do takiej wpadki, więc jeżeli rezerwację przyjęli, kasę zabrali umowę powinni zrealizować. Nie naszym (klientów) zadaniem jest sprawdzanie czy strona internetowa linii to jest stroną docelową czy tylko testową.
    Więc jesli nie odszkodowanie to co najmniej jakiś mały miły gest powinni uczynić. Pomylić może się każdy a klase poznaję się po sposobie rozwiązywania problemu.
    Więc bardzo jestem ciekawy jak ELO zareaguje na Wasze rezerwacje.
    pozdrawiam i życzę "udanego" lotu.

  11. #11
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz oraz Poznań

    Domyślnie

    Chyba już wgrali normalne taryfy, bo lotów za złotówkę już nie widzę w systemie.

  12. #12

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Poważna firma testuje swoje systemy przed go-live. Niepoważni bloggerzy publikują niepubliczne linki do testowych systemów. Pieniacze domagają się odszkodowania za nigdy niezaoferowaną przez przewoźnika usługę. Ale proszę, rezerwujcie, wypełniajcie od razu wnioski do ULCu, pokazujcie swoją klasę kultywując to polskie pieniactwo i mi-się-należyctwo, i uwalajcie każdą inicjatywę, jeszcze zanim się zacznie. Powodzenia, EOT z mojej strony.

  13. #13
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Poważna firma testuje swoje systemy przed go-live.
    W taki sposób? Wyłącznie niepoważna. Co do reszty wpisu zgoda.

  14. #14
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zebuu Zobacz posta
    więc jeżeli rezerwację przyjęli, kasę zabrali umowę powinni zrealizować.
    Polecam uwadze sformułowanie "zawarcie umowy pod wpływem błędu"

    Cytat Zamieszczone przez zebuu Zobacz posta
    Nie naszym (klientów) zadaniem jest sprawdzanie czy strona internetowa linii to jest stroną docelową czy tylko testową.
    Tłumaczenie, że kliknąłem w link na jakimś trzeciorzędnym serwisie z widoczną adnotacją "przetestowanie systemu" i nie wiedziałem czy to strona docelowa czy jaka może by przeszło w kraju za wielką wodą gdzie brak ostrzeżenia że "mokra i gorąca herbata może być gorąca i mokra" rzeczywiście kosztuje

    Cytat Zamieszczone przez zebuu Zobacz posta
    Więc jesli nie odszkodowanie to co najmniej jakiś mały miły gest powinni uczynić. Pomylić może się każdy a klase poznaję się po sposobie rozwiązywania problemu.
    Więc bardzo jestem ciekawy jak ELO zareaguje na Wasze rezerwacje.
    pozdrawiam i życzę "udanego" lotu.
    Co najwyżej podwykonawca zarobi kopa w duszę, a autor blogonotki dostanie pozdrowienia od prawnika.
    Ostatnio edytowane przez tigga ; 31-05-2011 o 16:36 Powód: literówka

  15. #15
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No moim zdaniem tego typu sytuacje nie powinny mieć miejsca. Systemy testowe nigdy nie powinny być ogólnodostępne, i są bardzo proste sposoby uniemożliwienia takiego dostępu.

    A zanim ktoś przesadzi z pieniactwem itd., to przypominam swoją deklarację sprzed kilku postów, że nad morze jadę samochodem i ani w głowie mi wyciąganie od ELO czegokolwiek. Nie będę się również domagał zwrotu 4 złotych polskich, jakie wydałem na własne testy tego, jak daleko system testowy pozwoli dojść w procesie rezerwacji.

  16. #16
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz oraz Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Poważna firma testuje swoje systemy przed go-live. Niepoważni bloggerzy publikują niepubliczne linki do testowych systemów. Pieniacze domagają się odszkodowania za nigdy niezaoferowaną przez przewoźnika usługę. Ale proszę, rezerwujcie, wypełniajcie od razu wnioski do ULCu, pokazujcie swoją klasę kultywując to polskie pieniactwo i mi-się-należyctwo, i uwalajcie każdą inicjatywę, jeszcze zanim się zacznie. Powodzenia, EOT z mojej strony.
    Do kogo to pisałeś? Rozumiem, że miałeś zły dzień i musiałeś się trochę wyładować? Przecież nikt tutaj nie chce żadnego odszkodowania, a ja np. sobie zarezerwowałem z ciekawości, bo akurat miałem kilka złotych na Netellerze.

    A tak swoją drogą to nie dostałem jeszcze żadnego maila na temat rezerwacji.

  17. #17

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Aktualności, promocje, wydarzenia i relacje Już ruszył im właściwy system rezerwacyjny... mocne opóźnienie miał... a dalej pracuje chyba troche wolno... albo mi sie wydaje.

  18. #18
    Awatar Kamil_B

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    WAW / EPWA

    Domyślnie

    System rezerwacyjny wygląda ciekawie, działa dość sprawnie. Jest też intuicyjny. Ciekawie pokazany kalendarz. I dla przypomnienia : z okazji dnia dziecka można kupić bilet dla dziecka do lat 14 za 1 (słownie : jeden) PLN http://eurolot.com/badz_na_biezaco/i..._zlotowke.html

    Co do taryf to nie prawdą jest że w najtańszej nie można przewozić bagażu rejestrowego czy podręcznego. Odsyłam tutaj : http://eurolot.com/taryfy/
    W cenie mamy 20 kg rejestrowego + 6 podręcznego
    Pozdrawiam i życzę K2 wielu sukcesów!

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Co zwraca uwagę, to bardzo płaska struktura taryf (KRK-GDN) od 195 do 295 (tyle widać). Ceny za flexy bardzo korzystne i korzystne warunki flexa i semiflexa (zmiana za free do 24h). Ciekawe, czy przy takich taryfach połączenia będą dochodowe...

  20. #20
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    No moim zdaniem tego typu sytuacje nie powinny mieć miejsca. Systemy testowe nigdy nie powinny być ogólnodostępne, i są bardzo proste sposoby uniemożliwienia takiego dostępu.
    Ale system testowy "uogólnodostępnił" autor jakiejś drugoligowej strony albo bloga, w sumie nie wiadomo po co.

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •