FX będzie kupował 72 na regionalne w US (prawdopodobnie przez GECAS), rzeczywiście na liście nie ma Portugalii - trochę dziwnie, może AirlinAir się wycofał (albo też bierze w leasing od kogoś)... Kanada - nie mogę znaleźć nazwy linii, ale pamiętam, że mają po Nunavut latać
No ale się zdecyduj, czy piszemy o liście zamówień, czy o gdybaniu co kto "prawdopodobnie" kupi.
FeEx kupi stare ATRki jak już i przerobi je na Cargo.
Francuzi jak coś... i nie wyobrażam sobie by pozwolili na inny produkt jak rodzimy.
Jak na razie to z Kanady linie kupują swój rodzimy produkt Q400NG.
A WestJet już szykuje się na mocny zakup Q400NG, w liczbie 40 maszyn.
FirstAir ostatnio pozyskał dwa stare ATRki 72 ex.Alitalia( i to właśnie oni latają po Nunavut).
Tak więc radze najpierw samemu sprawdzić
Czas na fakty:
ATR achieves record sales in 2011
Turboprop manufacturer ATR doubled its order intake in 2011, selling 157 of its regional aircraft which comfortably eclipsed 2010's total of 80.
Bombardier, where sales of the Q400 have been virtually non-existent and backlog stands at just 29 aircraft.
Rozwoju przez duże R Eurolotu z regionów nie będzie. Póki co dobre wyniki mają wyłącznie na trasach WRO-GDN i KRK-GDN, i je zapewne umocnią. Inne trasy idą im cieniutko, i jakoś się nie dziwie... RZE-SZZ, od początku pomysł był 'raczej' nie trafiony. Eurolot w dalszym ciągu latać będzie przede wszystkim dla LOTu, a skoro maszyn biorą tyle ile mają teraz albo i mniej, to sam sobie odpowiedz jak będzie z rozwojem z regionów.
Skoro można budować terminale pod pretekstem kilku dodatkowych czarterów przylatujących na EURO2012 to dlaczego pod tym pretekstem nie zrobić rollovera floty? Taki kraj.
DKM najpierw ogłosił info o wyborze by po kilku godzinach je zdementować - średnio wygląda wiarygodność tych informacji.
Żaden terminal nie jest budowany z powodu Euro2012. Budowa wszystkich to realne bierzące potrzeby. Euro2012 zostało ogłoszone gdy procesy inwestycyjne dla większości terminali były już rozpoczęte.
Dajcie spokój. O sukcesie lub nie działalności Eurolotu na pewno nie zadecyduje wybór maszyn, szczególnie, gdy różnica nie jest wielka. Jest znacznie więcej bardziej istotnych czynników.
Sorry to nie flightblogger tylko DKM to podał jak pisze Gabec, przesłane dalej przez flighbloggera
https://twitter.com/#!/FlightDKM/sta...03193874907136
Zakładki