Strona 17 z 23 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 442
Like Tree71Likes

Wątek: Nowe samoloty dla Eurolotu. ATR vs.Bombardier

  1. #321

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie


    Polecamy

    A ja z innej beczki... ciekawe czy nowe Q400 beda widoczne na FR24?
     

  2. #322

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    AA wywala ATRki, Kanada?? First Air no proszę cie. Aerlingus nie zakupił, a wynajął, a Portugalia?? chyba UFO(Bo jedyne linie z turbopropami to SATA która lata na Bombkach).
    Czytałeś listę zamówień... nie? To przeczytaj...

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100
     

  3. #323
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    W przyszłym tygodniu decyzja /czyli przyklepanie/.
     

  4. #324
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Czytałeś listę zamówień... nie? To przeczytaj...
    No to proszę oświeć mnie.

    edit:


    Dalej nie widzę linii z wyżej wymienionych państw.
     

  5. #325

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    FX będzie kupował 72 na regionalne w US (prawdopodobnie przez GECAS), rzeczywiście na liście nie ma Portugalii - trochę dziwnie, może AirlinAir się wycofał (albo też bierze w leasing od kogoś)... Kanada - nie mogę znaleźć nazwy linii, ale pamiętam, że mają po Nunavut latać

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100
     

  6. #326
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    FX będzie kupował 72 na regionalne w US (prawdopodobnie przez GECAS)
    No ale się zdecyduj, czy piszemy o liście zamówień, czy o gdybaniu co kto "prawdopodobnie" kupi.
    FeEx kupi stare ATRki jak już i przerobi je na Cargo.

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    rzeczywiście na liście nie ma Portugalii - trochę dziwnie, może AirlinAir się wycofał (albo też bierze w leasing od kogoś)...
    Francuzi jak coś... i nie wyobrażam sobie by pozwolili na inny produkt jak rodzimy.

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Kanada - nie mogę znaleźć nazwy linii, ale pamiętam, że mają po Nunavut latać
    Jak na razie to z Kanady linie kupują swój rodzimy produkt Q400NG.
    A WestJet już szykuje się na mocny zakup Q400NG, w liczbie 40 maszyn.
    FirstAir ostatnio pozyskał dwa stare ATRki 72 ex.Alitalia( i to właśnie oni latają po Nunavut).

    Tak więc radze najpierw samemu sprawdzić
     

  7. #327

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ale wojna ja was kręcę )))) Melisę wypijcie!!! Wszystko lepsze od starych ATRów Siedzeń będzie 76?
    Inter and jarekch like this.
     

  8. #328
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mówią, że będzie wersja 78 PAX.
     

  9. #329

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    No ale się zdecyduj, czy piszemy o liście zamówień, czy o gdybaniu co kto "prawdopodobnie" kupi.
    FeEx kupi stare ATRki jak już i przerobi je na Cargo.


    Francuzi jak coś... i nie wyobrażam sobie by pozwolili na inny produkt jak rodzimy.


    Jak na razie to z Kanady linie kupują swój rodzimy produkt Q400NG.
    A WestJet już szykuje się na mocny zakup Q400NG, w liczbie 40 maszyn.
    FirstAir ostatnio pozyskał dwa stare ATRki 72 ex.Alitalia( i to właśnie oni latają po Nunavut).

    Tak więc radze najpierw samemu sprawdzić
    Czas na fakty:
    ATR achieves record sales in 2011

    Turboprop manufacturer ATR doubled its order intake in 2011, selling 157 of its regional aircraft which comfortably eclipsed 2010's total of 80.

    Bombardier, where sales of the Q400 have been virtually non-existent and backlog stands at just 29 aircraft.
     

  10. #330
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ale wojna ja was kręcę )))) Melisę wypijcie!!!
    Ja się wcale nie spinam Po prostu nie lubię jak ktoś mi wmawia bzdury, a sam je pisze.
    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Czas na fakty:
    ATR achieves record sales in 2011

    Turboprop manufacturer ATR doubled its order intake in 2011, selling 157 of its regional aircraft which comfortably eclipsed 2010's total of 80.

    Bombardier, where sales of the Q400 have been virtually non-existent and backlog stands at just 29 aircraft.
    Wynik ATRka mnie cieszy, bo lubię turbopropy.
    Napiszę to jeszcze raz, kibicowałem Q400NG ze względu na szanse rozwoju siatki z portów regionalnych(Kraków).
     

  11. #331
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Wynik ATRka mnie cieszy, bo lubię turbopropy.
    Napiszę to jeszcze raz, kibicowałem Q400NG ze względu na szanse rozwoju siatki z portów regionalnych(Kraków).
    Ale świat na Krakowie dla K2 chyba się nie kończy ?
    Pozdrawiam,
    Piotr
     

  12. #332

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    Rozwoju przez duże R Eurolotu z regionów nie będzie. Póki co dobre wyniki mają wyłącznie na trasach WRO-GDN i KRK-GDN, i je zapewne umocnią. Inne trasy idą im cieniutko, i jakoś się nie dziwie... RZE-SZZ, od początku pomysł był 'raczej' nie trafiony. Eurolot w dalszym ciągu latać będzie przede wszystkim dla LOTu, a skoro maszyn biorą tyle ile mają teraz albo i mniej, to sam sobie odpowiedz jak będzie z rozwojem z regionów.
     

  13. #333
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter2020 Zobacz posta
    Ale świat na Krakowie dla K2 chyba się nie kończy ?
    Równie dobrze mogłem wpisać Gdańsk, Wrocław, ale mnie interesuje Kraków i dlatego to miasto wymieniłem.

    Cytat Zamieszczone przez styrian Zobacz posta
    Rozwoju przez duże R Eurolotu z regionów nie będzie. Póki co dobre wyniki mają wyłącznie na trasach WRO-GDN i KRK-GDN, i je zapewne umocnią. Inne trasy idą im cieniutko, i jakoś się nie dziwie... RZE-SZZ, od początku pomysł był 'raczej' nie trafiony. Eurolot w dalszym ciągu latać będzie przede wszystkim dla LOTu, a skoro maszyn biorą tyle ile mają teraz albo i mniej, to sam sobie odpowiedz jak będzie z rozwojem z regionów.
    KRK-SZZ via. POZ też idzie ładnie.

    Włączenie do floty Q400NG nie jest równoznaczne z całkowitym wycofaniem ATRków, tyle w tym temacie.
     

  14. #334

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piter2020 Zobacz posta
    Ale świat na Krakowie dla K2 chyba się nie kończy ?

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Równie dobrze mogłem wpisać Gdańsk, Wrocław, ale mnie interesuje Kraków i dlatego to miasto wymieniłem.
    Jeszcze obok sa KTW a z tamtad jest tez duzy potencjal, szczegolnie kiedy A1 z poludnia bedzie otwarta. Moze ELO zadomowi sie rowniez w KTW.
     

  15. #335

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Eurolot potrzebuje samolotów na krajówkę na Euro2012 ale do tego wystrczy miesięczny wetlease a nie rollover całej floty na nowy typ. Powinni zamówić ATRy serii 600.

    Ale jest nadzieja - flighblogger raportuje, że deal z Bombardierem upadł w ostatniej chwili.
     

  16. #336
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Eurolot potrzebuje samolotów na krajówkę na Euro2012 ale do tego wystrczy miesięczny wetlease a nie rollover całej floty na nowy typ. Powinni zamówić ATRy serii 600.

    Ale jest nadzieja - flighblogger raportuje, że deal z Bombardierem upadł w ostatniej chwili.
    Skoro można budować terminale pod pretekstem kilku dodatkowych czarterów przylatujących na EURO2012 to dlaczego pod tym pretekstem nie zrobić rollovera floty? Taki kraj.

    DKM najpierw ogłosił info o wyborze by po kilku godzinach je zdementować - średnio wygląda wiarygodność tych informacji.
    no risk, no fun ;D

     

  17. #337
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Skoro można budować terminale pod pretekstem kilku dodatkowych czarterów przylatujących na EURO2012 to dlaczego pod tym pretekstem nie zrobić rollovera floty? Taki kraj.
    Żaden terminal nie jest budowany z powodu Euro2012. Budowa wszystkich to realne bierzące potrzeby. Euro2012 zostało ogłoszone gdy procesy inwestycyjne dla większości terminali były już rozpoczęte.
    Dajcie spokój. O sukcesie lub nie działalności Eurolotu na pewno nie zadecyduje wybór maszyn, szczególnie, gdy różnica nie jest wielka. Jest znacznie więcej bardziej istotnych czynników.
     

  18. #338

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Eurolot potrzebuje samolotów na krajówkę na Euro2012 ale do tego wystrczy miesięczny wetlease a nie rollover całej floty na nowy typ. Powinni zamówić ATRy serii 600.

    Ale jest nadzieja - flighblogger raportuje, że deal z Bombardierem upadł w ostatniej chwili.
    Możesz proszę wkleić linka? Czytam flightbloggera regularnie ale nie widzę tej informacji o której piszesz.
     

  19. #339

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gording Zobacz posta
    Możesz proszę wkleić linka? Czytam flightbloggera regularnie ale nie widzę tej informacji o której piszesz.
    Sorry to nie flightblogger tylko DKM to podał jak pisze Gabec, przesłane dalej przez flighbloggera

    https://twitter.com/#!/FlightDKM/sta...03193874907136
     

  20. #340

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie


    Polecamy

    Brak słów
     

Strona 17 z 23 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 26-08-2014, 12:52
  2. 30-06-2014, 10:42
  3. 05-02-2013, 15:56
  4. 06-11-2012, 00:11
  5. 16-10-2012, 00:22
  6. 11-10-2012, 18:58
  7. 04-09-2012, 10:55
  8. 06-08-2012, 16:35
  9. 30-07-2012, 12:46
  10. 23-06-2012, 16:12
  11. 17-06-2012, 23:26
  12. 18-05-2012, 09:05
  13. 05-04-2012, 13:42
  14. 01-04-2012, 21:38
  15. 20-03-2012, 20:16
  16. 06-03-2012, 19:48
  17. 01-03-2012, 08:11
  18. 29-02-2012, 21:15
  19. 27-02-2012, 21:26
  20. 14-02-2012, 11:28
  21. 13-02-2012, 15:33
  22. 12-02-2012, 21:02
  23. 05-02-2012, 22:19
  24. 28-01-2012, 17:14
  25. 28-01-2012, 10:09
  26. 27-01-2012, 07:51
  27. 05-01-2012, 16:59
  28. 03-01-2012, 22:41
  29. 03-01-2012, 20:08
  30. 21-11-2011, 12:00
  31. 21-10-2011, 11:13
  32. 03-10-2011, 10:27
  33. 26-09-2011, 10:28
  34. 08-09-2011, 11:04
  35. 02-09-2011, 23:29

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •