KONKURS »   Konkurs galerii lotnictwo.net.pl   

Zobacz wyniki ankiety: Jakie połączenia według ciebie, powinny być otwarte w następnej kolejności?

Głosujących
142. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Kraków-Poznań

    51 35.92%
  • Kraków-Szczecin

    28 19.72%
  • Kraków-Łódź

    5 3.52%
  • Katowice-Gdańsk

    38 26.76%
  • Katowice-Szczecin

    12 8.45%
  • Katowice-Poznań

    7 4.93%
  • Wrocław-Rzeszów

    18 12.68%
  • Wrocław-Szczecin

    7 4.93%
  • Gdańsk-Rzeszów

    31 21.83%
  • Gdańsk-Poznań

    18 12.68%
  • Łódź-Gdańsk

    12 8.45%
  • Rzeszów-Szczecin

    23 16.20%
  • inne

    13 9.15%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 116
Like Tree15Likes

Wątek: Wypełnienie samolotów EuroLOT.

  1. #21
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Na EDG i EDH dostepnych jest chyba 47 miejsc. Normalnie w kabinie jest 48 ale jedno zajete jest przez osobe z personelu.

  2. #22

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Patrząc ile pasażerów ma EUROLOT ciekawi mnie co myślą w JETAIR.
    Zachciało im się Finlandi jak nie wyszło to Niemcy, a teraz niech siedzą w tym pustym ATR-e i niech płaczą, bo mają powód płakać.
    Brawo EUROLOT.
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  3. #23
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Tylko że ELO teraz we Wrocławiu ma furę billboardów, a do tego prowadził sporo innych akcji marketingowych (np. "wejście do samolotu" w galerii handlowej w Krakowie), nie wspominając już o obecności w mediach. A Jetair nie robił nic, więc takie różnice w wypełnieniu zupełnie nie dziwią.

  4. #24

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Właśnie, właśnie, ale kampani reklamowej nikt im nie zakazał.
    Może nie mają tyle kasy co eurolot na reklame, ale troche mogli przeznaczyć ktoś by przeczytał bilbord w jednym końcu miasta pojechałby na drugi koniec do kumpla i powiedział przy okazji piwka, że takie albo owakie połączenie jest uruchamiane itd.itd...... Jeżeli JETAIR nie zrobił żadnej reklamy to teraz jak napisałem siedzą i płaczą.

    Wniosek:
    Żeby coś chcieć (pasażerów), trzeba coś mieć (reklame)
    P.S. GDA-KRK-GDA nawet bez reklamy wyglądał całkiem, całkiem.
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  5. #25
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Retel Zobacz posta
    Właśnie, właśnie, ale kampani reklamowej nikt im nie zakazał.
    Może nie mają tyle kasy co eurolot na reklame, ale troche mogli przeznaczyć ktoś by przeczytał bilbord w jednym końcu miasta pojechałby na drugi koniec do kumpla i powiedział przy okazji piwka, że takie albo owakie połączenie jest uruchamiane itd.itd...... Jeżeli JETAIR nie zrobił żadnej reklamy to teraz jak napisałem siedzą i płaczą.
    Wniosek:
    Żeby coś chcieć (pasażerów), trzeba coś mieć (reklame)
    P.S. GDA-KRK-GDA nawet bez reklamy wyglądał całkiem, całkiem.
    Zanim Jetair stracił zaufanie u klientów przez częste grzebanie w rozkładzie i ruletkę z odwołanymi lotami, na połączeniach POZ-KRK 2x dziennie uzyskiwał LF takie jak teraz GDN-KRK i to przez dłużej niż pół roku i pewna kampania reklamowa wtedy była. Najtańsze bilety kosztowały tyle ile teraz w Eurolocie i nie było żadnych problemów z zapełnieniem maszyn. Linia w poszukiwaniu większych zysków zabłądziła. Późniejsza ekspansja na loty lokalne w Polsce była już nielogiczna, nerwowa. Byc moze myslano, że skoro z Poznania się udało, to z GDN i WRO uda się tym bardziej i to bez żadnej reklamy.
    Eurolot już na wstępie ma pozycję silniejszą, nie musi budowac zaufania i pewnie nie tak szybko jak JetAir je straci.

    Reasumując, to co ma teraz Eurolot, Jetair już dawno zrobił, tyle, że nie pociągnał sprawy dalej.
    Dziwi mnie bardzo atmosfera sensji w związku z popytem na loty lokalne. To, że jest popyt wiadomo od dawna i to popyt przy cenach gwarantujących zyski.

  6. #26
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    @RobSad - nie możemy porównywać w ten sposób K2 i O2. K2 to inny rozmiar, utrzymywany przede wszystkim przez umowę LOTu. O2 wszystkie swoje służby operacyjne musiał sfinansować ze swojej oferty.

    Sent from my Era G1 using Tapatalk

  7. #27

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    W O2 najgorsze było to, że połączenia zostały ogłaszane 3 tygodnie przed startem i promocja ograniczała się co najwyżej do portalu Pasazer.com i różnego typu portali lokalnych. EuroLOT postawił marketing na pierwszym miejscu. Sieć, galerie handlowe, we wszystkich tych miejscach była obecna bardzo wyraźnie reklama nowych połączeń.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  8. #28
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Krotoszyn/Kraków

    Domyślnie

    GDN-WRO-GDN na okres 15-31.07 na wszystkie rejsy jest >8 biletów dostępnych, oprócz
    GDN-WRO(17.07)- dostępne 4 bilety
    KRK-GDN(15.07-24.07)(ilość wolnych miejsc)
    15.07(rano)- 0
    15.07(popołudniu)- 0
    16.07- 0
    17.07- 0
    18.07(rano)- 0
    19.07 - 7
    22.07(popołudniu)- 0
    23.07 - 7
    24.07 - 1
    GDN-KRK(15.07-24.07)
    15.07(rano) - 1
    15.07(popołudnie)- 0
    16.07 - 3
    17.07 - 0
    18.07(popołudnie)- 5
    19.07 - 8
    20.07(popołudnie) - 1
    22.07(popołudnie) - 1
    24.07(popołudnie) - 0
    wcześniejsze terminy, które są nie wyszczególnione mają >8 dostepnych biletów
    Jak nie pisze rano/popołudniu to znaczy, że w danym dniu jest jeden rejs
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Kraków sprzedaje się świetnie, Wrocław coraz lepiej. Od wrzesnia w systemie dwa loty dziennie co powinno znacznie pomóc lataniu biznesu. Z Kraka nawet na początek wrzesnia ciężko znalezc najnizszą taryfę

  10. #30

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    GDN-KRK cieszy Jednak co do Wrocławia to myślałem, że ten kierunek po prostu będzie mało atrakcyjny dla pasażerów i skończy swój żywot jak weteran polskich krajówek O2. Na szczęście się myliłem.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  11. #31
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie Saab 340 w EuroLOT

    W sobotę (16/07) zamiast ATR EuroLOT na WRO-GDN (09:30-11:00) poleciał Saab 340 SkyTaxi (SP-MRC). Start opóźniony o 30 min, ale doleciał przed 11:00. Ktoś zna przyczynę zmiany? Incydent z SP-LFH z czwartku (14/07) w WAW?
    Saab prawie pełny (33 pax chyba). Dostałem 12F i na początku pomyślałem, że takie zainteresowanie lotem nad morze, że jakiegoś benka puścili, a tu kurnik

  12. #32

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    W sobotę (16/07) zamiast ATR EuroLOT na WRO-GDN (09:30-11:00) poleciał Saab 340 SkyTaxi (SP-MRC). Start opóźniony o 30 min, ale doleciał przed 11:00. Ktoś zna przyczynę zmiany? Incydent z SP-LFH z czwartku (14/07) w WAW?
    Saab prawie pełny (33 pax chyba). Dostałem 12F i na początku pomyślałem, że takie zainteresowanie lotem nad morze, że jakiegoś benka puścili, a tu kurnik
    Powodem było opóźnienie ze strony LOTAMS ze skończeniem prac techniczych nad SP-EDH który dopiero dzisiaj miał lot techniczny. A Benków nie puszczą bo to lot K2 a nie LOT.

  13. #33
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Myślę, że gdyby B735 stał na płycie cały dzień, a K2 miał potrzebę, to i wypożyczenie byłoby możliwe.

  14. #34

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Myślę, że gdyby B735 stał na płycie cały dzień, a K2 miał potrzebę, to i wypożyczenie byłoby możliwe.
    33 pax na benka??

  15. #35
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Myślę, że gdyby B735 stał na płycie cały dzień, a K2 miał potrzebę, to i wypożyczenie byłoby możliwe.
    Hehe napisales to powaznie? Ile to czasu bylo potrzeba, zeby EDG wlaczyc do wykonywania rejsow na siatce lotowskiej a Ty tu piszesz o zorganizowaniu lotu ad-hoc samolotem Lotowskim... (pomijam kwestie bookingu)

  16. #36

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Myślę, że gdyby B735 stał na płycie cały dzień, a K2 miał potrzebę, to i wypożyczenie byłoby możliwe.
    W bajkach... ;-)
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  17. #37
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Heh, pisze o mocno hipotetycznej sytuacji, ze K2 mialby lot z setka chetnych. Myslicie, ze wtedy bylby jakis wielki problem z zalatwieniem ad hoc jakiegos mokrego wypozyczenia, gdyby faktycznie b735 stal na plycie?

  18. #38
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Myslicie, ze wtedy bylby jakis wielki problem z zalatwieniem ad hoc jakiegos mokrego wypozyczenia, gdyby faktycznie b735 stal na plycie?
    Ale dalej pytasz powaznie?
    Zrobil kiedys LO jakis lot za C0?

  19. #39
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nie mam pojecia :-) mowie o czyms, co powinno byc normalna procedura biznesowa - mam marnujace sie zasoby, a ktos obok chcialby z nich skorzystac i jeszcze za to zaplacic; juz abstrahujac od tego, czy bylby to K2 czy inny przewoznik chcacy wykorzystac nieuzywana chwilowo maszyne razem z zaloga. LO od AirItaly wypozycza czasami sprzet, dlaczego takie dziwne mialoby byc w druga strone? Bo K2 zaczyna robic za konkurencje?

  20. #40
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    mam marnujace sie zasoby, a ktos obok chcialby z nich skorzystac i jeszcze za to zaplacic
    A czy nie jest tak, ze od lat wlasnie tak dziala? Tzn marnuje szanse i zasoby? Pax'ow tranzytowych zabiera Lufa, chartery przejal Enter i Yes, krajowki z ominieciem Warszawy Eurolot, majatek sprzedany a pieniadze "wsiakly", rejsy "kontynentalne" nie istnieja bo ciagle czekamy na dreamlinera jak hazardzista co ciagle obstawia ten sam numer w kasynie i wtopil juz tyle, ze wygrana i tak mu nie zwroci strat. Nie napisalem tego, zeby siac defetyzm ale normalnie nie chce mi sie wierzyc, ze powaznie myslisz, ze LOT'owi chcialoby sie podstawic samolot, zeby wykonac rejs za ELO

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •