Patrząc ile pasażerów ma EUROLOT ciekawi mnie co myślą w JETAIR.
Zachciało im się Finlandi jak nie wyszło to Niemcy, a teraz niech siedzą w tym pustym ATR-e i niech płaczą, bo mają powód płakać.
Brawo EUROLOT.
Kraków-Poznań
Kraków-Szczecin
Kraków-Łódź
Katowice-Gdańsk
Katowice-Szczecin
Katowice-Poznań
Wrocław-Rzeszów
Wrocław-Szczecin
Gdańsk-Rzeszów
Gdańsk-Poznań
Łódź-Gdańsk
Rzeszów-Szczecin
inne
Patrząc ile pasażerów ma EUROLOT ciekawi mnie co myślą w JETAIR.
Zachciało im się Finlandi jak nie wyszło to Niemcy, a teraz niech siedzą w tym pustym ATR-e i niech płaczą, bo mają powód płakać.
Brawo EUROLOT.
Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.
Tylko że ELO teraz we Wrocławiu ma furę billboardów, a do tego prowadził sporo innych akcji marketingowych (np. "wejście do samolotu" w galerii handlowej w Krakowie), nie wspominając już o obecności w mediach. A Jetair nie robił nic, więc takie różnice w wypełnieniu zupełnie nie dziwią.
Właśnie, właśnie, ale kampani reklamowej nikt im nie zakazał.
Może nie mają tyle kasy co eurolot na reklame, ale troche mogli przeznaczyć ktoś by przeczytał bilbord w jednym końcu miasta pojechałby na drugi koniec do kumpla i powiedział przy okazji piwka, że takie albo owakie połączenie jest uruchamiane itd.itd...... Jeżeli JETAIR nie zrobił żadnej reklamy to teraz jak napisałem siedzą i płaczą.
Wniosek:
Żeby coś chcieć (pasażerów), trzeba coś mieć (reklame)
P.S. GDA-KRK-GDA nawet bez reklamy wyglądał całkiem, całkiem.
Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.
Zanim Jetair stracił zaufanie u klientów przez częste grzebanie w rozkładzie i ruletkę z odwołanymi lotami, na połączeniach POZ-KRK 2x dziennie uzyskiwał LF takie jak teraz GDN-KRK i to przez dłużej niż pół roku i pewna kampania reklamowa wtedy była. Najtańsze bilety kosztowały tyle ile teraz w Eurolocie i nie było żadnych problemów z zapełnieniem maszyn. Linia w poszukiwaniu większych zysków zabłądziła. Późniejsza ekspansja na loty lokalne w Polsce była już nielogiczna, nerwowa. Byc moze myslano, że skoro z Poznania się udało, to z GDN i WRO uda się tym bardziej i to bez żadnej reklamy.
Eurolot już na wstępie ma pozycję silniejszą, nie musi budowac zaufania i pewnie nie tak szybko jak JetAir je straci.
Reasumując, to co ma teraz Eurolot, Jetair już dawno zrobił, tyle, że nie pociągnał sprawy dalej.
Dziwi mnie bardzo atmosfera sensji w związku z popytem na loty lokalne. To, że jest popyt wiadomo od dawna i to popyt przy cenach gwarantujących zyski.
W O2 najgorsze było to, że połączenia zostały ogłaszane 3 tygodnie przed startem i promocja ograniczała się co najwyżej do portalu Pasazer.com i różnego typu portali lokalnych. EuroLOT postawił marketing na pierwszym miejscu. Sieć, galerie handlowe, we wszystkich tych miejscach była obecna bardzo wyraźnie reklama nowych połączeń.
GDN-WRO-GDN na okres 15-31.07 na wszystkie rejsy jest >8 biletów dostępnych, oprócz
GDN-WRO(17.07)- dostępne 4 bilety
KRK-GDN(15.07-24.07)(ilość wolnych miejsc)
15.07(rano)- 0
15.07(popołudniu)- 0
16.07- 0
17.07- 0
18.07(rano)- 0
19.07 - 7
22.07(popołudniu)- 0
23.07 - 7
24.07 - 1
GDN-KRK(15.07-24.07)
15.07(rano) - 1
15.07(popołudnie)- 0
16.07 - 3
17.07 - 0
18.07(popołudnie)- 5
19.07 - 8
20.07(popołudnie) - 1
22.07(popołudnie) - 1
24.07(popołudnie) - 0
wcześniejsze terminy, które są nie wyszczególnione mają >8 dostepnych biletów
Jak nie pisze rano/popołudniu to znaczy, że w danym dniu jest jeden rejs
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
W sobotę (16/07) zamiast ATR EuroLOT na WRO-GDN (09:30-11:00) poleciał Saab 340 SkyTaxi (SP-MRC). Start opóźniony o 30 min, ale doleciał przed 11:00. Ktoś zna przyczynę zmiany? Incydent z SP-LFH z czwartku (14/07) w WAW?
Saab prawie pełny (33 pax chyba). Dostałem 12F i na początku pomyślałem, że takie zainteresowanie lotem nad morze, że jakiegoś benka puścili, a tu kurnik
Myślę, że gdyby B735 stał na płycie cały dzień, a K2 miał potrzebę, to i wypożyczenie byłoby możliwe.
Nie mam pojecia :-) mowie o czyms, co powinno byc normalna procedura biznesowa - mam marnujace sie zasoby, a ktos obok chcialby z nich skorzystac i jeszcze za to zaplacic; juz abstrahujac od tego, czy bylby to K2 czy inny przewoznik chcacy wykorzystac nieuzywana chwilowo maszyne razem z zaloga. LO od AirItaly wypozycza czasami sprzet, dlaczego takie dziwne mialoby byc w druga strone? Bo K2 zaczyna robic za konkurencje?
A czy nie jest tak, ze od lat wlasnie tak dziala? Tzn marnuje szanse i zasoby? Pax'ow tranzytowych zabiera Lufa, chartery przejal Enter i Yes, krajowki z ominieciem Warszawy Eurolot, majatek sprzedany a pieniadze "wsiakly", rejsy "kontynentalne" nie istnieja bo ciagle czekamy na dreamlinera jak hazardzista co ciagle obstawia ten sam numer w kasynie i wtopil juz tyle, ze wygrana i tak mu nie zwroci strat. Nie napisalem tego, zeby siac defetyzm ale normalnie nie chce mi sie wierzyc, ze powaznie myslisz, ze LOT'owi chcialoby sie podstawic samolot, zeby wykonac rejs za ELO
Zakładki