GALERIA »   Nowe zasady dotyczące kategorii: CZĘŚCIOWO ZASŁONIĘTY        TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW   

Zobacz wyniki ankiety: Jakie połączenia według ciebie, powinny być otwarte w następnej kolejności?

Głosujących
142. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Kraków-Poznań

    51 35.92%
  • Kraków-Szczecin

    28 19.72%
  • Kraków-Łódź

    5 3.52%
  • Katowice-Gdańsk

    38 26.76%
  • Katowice-Szczecin

    12 8.45%
  • Katowice-Poznań

    7 4.93%
  • Wrocław-Rzeszów

    18 12.68%
  • Wrocław-Szczecin

    7 4.93%
  • Gdańsk-Rzeszów

    31 21.83%
  • Gdańsk-Poznań

    18 12.68%
  • Łódź-Gdańsk

    12 8.45%
  • Rzeszów-Szczecin

    23 16.20%
  • inne

    13 9.15%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 116
Like Tree15Likes

Wątek: Wypełnienie samolotów EuroLOT.

  1. #41

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Chyba najbardziej prawdopodobnym scenariuszem w takim przypadku byłby czarter samolotu, nie widzę tu innego rozwiązania. A tak na marginesie: skąd K2 weźmie stu pasażerów na jeden rejs...?!
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  2. #42
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Ale dalej pytasz powaznie?
    Zrobil kiedys LO jakis lot za C0?
    Rozumiem, że problemem nie jest wtedy robota papierkowa itd (bo od innego podmiotu przecież tego malucha wzięli jakoś), tylko sam LO?

  3. #43

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    LO latał za C0 nie raz, ostatnio latał jako Enter, więc nie wiem czemu w sytuacji przypływu gotówki miałby nie wypożyczyć wolnego samolotu do k2? oczywiście to abstrakcja (bookingi) ale chyba przeciwwskazań formalnych nie ma

  4. #44
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skaabeusz Zobacz posta
    LO latał za C0 nie raz
    Hmm to ciekawe w takim razie bo pamietam jaki stosunek mialy zalogi LO do C0 i ciezko mi uwierzyc, ze znalezliby sie chetni z dyzuru zeby za nich rejs wykonac...
    Za to pamietam cala mase "wynalazkow" od ATR do MD83 zupelnie obcych przewoznikow, ktorzy wykonywali za nich rejsy.

  5. #45

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Za to pamietam cala mase "wynalazkow" od ATR do MD83 zupelnie obcych przewoznikow, ktorzy wykonywali za nich rejsy.
    Gdyby nie to, to pewnie nigdy nie leciałbym MD83! Pamiętam, że należał do austriackego MapJet'a.
    Rzeczywiście, Centralwings zwykle współpracował z innymi firmami, a od LOTu brali raczej catering i mniej istotne rzeczy. Sprawiali wrażenie dość samodzielnych w wielu kwestiach. Nie wiem, jak było z obsługą techniczną. Wiele linii lotniczych na świecie, nawet gdy tworzą spółki-córki, to te nowe przedsiębiorstwa korzystają z usług firm trzecich i stają się bardziej samodzielne. Podobnie było np. z liniami SunExpress, które pierwotnie powstały jako spółka-córka Turkish Airlines i Lufthansy.

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    od LOTu brali raczej catering
    jak większość linii operujących z Warszawy Precyzując to nie od LOT-u, a od LOT-u Catering.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  7. #47

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    A Eurolot też ma catering od LOTu?
    Jeśli tak, to już nie mogę się doczekać lotu, bo pamiętam, jakie kiedyś dobre kanapki sprzedawali w C0 A w sobotę lecę z KRK do GDN

  8. #48
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    A Eurolot też ma catering od LOTu?
    Jeśli tak, to już nie mogę się doczekać lotu, bo pamiętam, jakie kiedyś dobre kanapki sprzedawali w C0 A w sobotę lecę z KRK do GDN
    Kanapki na krajówce w LO to chyba tylko w klasie C są A tym, które dają gawiedzi na europejskich trasach daleko do dobrych kanapek Może K2 kupuje coś lepszego niż sam LO od LOT Catering

  9. #49

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    To polecę i zobaczę. Pewnie potem gdzieś na forum coś napiszę

  10. #50

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pR0SiAczek Zobacz posta
    Kanapki na krajówce w LO to chyba tylko w klasie C są A tym, które dają gawiedzi na europejskich trasach daleko do dobrych kanapek Może K2 kupuje coś lepszego niż sam LO od LOT Catering
    Nie ma klasy C na krajówkach
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  11. #51
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Nie ma klasy C na krajówkach
    Jest, jest. Czasem nawet kotarą odgrodzona.

  12. #52
    Awatar symbian

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Nie ma klasy C na krajówkach
    Ostatnio WAW-GDN kilku pax, moze transferowych wydaje mi sie, ze w C, za zaslona.


  13. #53
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    C jest tylko dla transferowych. Na pokladzie serwis jest dokladnie taki sam jak w eco, zaslona to wyjatkowa rzadkosc - zwykle wynika raczej z tego, ze podczas przygotowywania samolotu po locie miedzynarodowym zapomniano ja zdjac.

  14. #54

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Tylko, że jeśli kupujemy bilet na krajówkę to nie można bezpośrednio kupić biletu na biznes. Transfery to inna bajka.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  15. #55
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Tylko, że jeśli kupujemy bilet na krajówkę to nie można bezpośrednio kupić biletu na biznes. Transfery to inna bajka.
    Lecą innym samolotem?

  16. #56

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Nie... jeśli chcesz udać błyskotliwego to Ci się nie udało Pasażerowie transferowi na lotach krajowych mają dlatego klasę C, bo ich następny bądź poprzedni rejs (międzynarodowy) odbyty był/będzie w owej taryfie.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  17. #57

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Niekoniecznie trzeba mieć transfer, żeby lecieć w C na krajówce. Czasami też trafia się ta "przyjemność" w ramach upgrade'u operacyjnego -> mnie się zdarzyło to jak dotąd dwa razy.

  18. #58
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Pasażerowie transferowi na lotach krajowych mają dlatego klasę C, bo ich następny bądź poprzedni rejs (międzynarodowy) odbyty był/będzie w owej taryfie.
    Napisz może jeszcze jaki dziś dzień, ale coś równie odkrywczego.
    Dotychczas ślicznie Ci szło podsumowywanie innych wypowiedzi na forum, po co się wychylasz z własną twórczością jeśli bzdury piszesz?
    BTW: można lecieć w "biznesie" na krajówce również bez transferu, ale nawet bez tego faktu Twoje stwierdzenie jest błędne i tyle.

  19. #59
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    żeby było jasne to przypomnę wykłócającym się że użyłem bardzo celowo emota na końcu zdania, ponieważ wiem że catering na odcinku krajowym jest identyczny dla wszystkich - dla tych przed kotarą i z wolnym miejscem obok oraz tych ściśniętych z tyłu - równie tragiczny Za kłótnię już całkiem poważną nie biorę odpowiedzialności

  20. #60
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Aleście się pounosili, niczym ATR w rejsie do Koszalina. To może podsumujmy te wszystkie niewiele wnoszące posty jednym zdaniem. W otwartych kanałach sprzedaży nie da się kupić biletu bez odcinka międzynarodowego w klasie C.

    Tak, oczywiście, poza transferami jest jeszcze możliwość upgrade operacyjnego. Może nawet da się kupić taki bilet pod stołem, choć nie wiem, po co. Moim zdaniem to wyczerpuje temat kotary (vel Szmaty) i innych pokrewnych, możemy wrócić do rozmowy o wypełneniu samolotów ELO tudzież możliwości ewentualnego wypożyczenia czegoś większego, to też się z wypełnieniem bezpośrednio wiąże.

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •