Zobacz wyniki ankiety: Jakie połączenia według ciebie, powinny być otwarte w następnej kolejności?

Głosujących
142. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Kraków-Poznań

    51 35.92%
  • Kraków-Szczecin

    28 19.72%
  • Kraków-Łódź

    5 3.52%
  • Katowice-Gdańsk

    38 26.76%
  • Katowice-Szczecin

    12 8.45%
  • Katowice-Poznań

    7 4.93%
  • Wrocław-Rzeszów

    18 12.68%
  • Wrocław-Szczecin

    7 4.93%
  • Gdańsk-Rzeszów

    31 21.83%
  • Gdańsk-Poznań

    18 12.68%
  • Łódź-Gdańsk

    12 8.45%
  • Rzeszów-Szczecin

    23 16.20%
  • inne

    13 9.15%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 116
Like Tree15Likes

Wątek: Wypełnienie samolotów EuroLOT.

  1. #81
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Dzisiejszy GDN-WRO, AT5, 7 pasażerów. Kilka miesięcy wcześniej blisko kompletu latali. Stewka zmartwiona...ta trasa mocno dostaje w tyłek od OLT.

    Porażka ";-(

    Na czym polega motyw, ze nie chcą "latać pod dobrymi skrzydłami" i uratować co się da.
    Czy są to personalne spięcia czy oni zatrudniają tam samych speców od "niedasięyzmu"
    Chyba są ostatnie momenty, czytaj sezon letni, żeby wyjść jakoś z twarzą nie zamykając z hukiem owych połączeń.
    W sezonie zimowym zawsze są cięcia i te nie rokujące będzie można wyciąć. Skoro na ich flagowych połączeniach jest bardzo kiepsko to coś jest nie tak, ryba też psuje się od głowy.

  2. #82

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Skoro na ich flagowych połączeniach jest bardzo kiepsko
    Zaczęło się od GDN-KRK i GDN-WRO. Wro zawsze był tym gorszym połączeniem, ale KRK też siada. Latanie równoległe bez różnicy w rozkładzie (18:** vs. 18:**) przez kolejny miesiąc to szczyt głupoty albo kompletna naiwność. Żeby chociaż trochę zmienić godziny, to tym drugim poleci część paxów, którym pierwszy nie pasuje. Naprawdę taki problem przesunąć rozkład albo chociaż odwrócić rotację?

    Tymczasem dziś z GDN do WRO O2 wylatywa o 18:00, a K2 18:40. KRK przynajmniej ma 3 godziny różnicy (18:00 vs. 20:40).
    No i nieśmiertelny problem wklepania lotów K2 bezposrednio do systemu LO. Nie żadne GDSy, tylko wklepanie bezpośrednio z kodem LO. Naprawdę nie wiem w czym tu problem...

  3. #83

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Zmiana godzin byłaby dobrym pomysłem, ale linia musi też znaleźć finanse na reklamę. OLT Express pokazał że gdy rok temu latem na WRO-GDN jako tako dawało się zapełnić 4W ATR to na jesień celują 10W na Airbusie bo ludzie po prostu wiedzą o czymś takim i im się ciekawość włączyła. Oczywiste jest że w nakładzie reklamowym K2 nie pobije O2, ale wbrew pozorom ogólne zwiększenie zainteresowania lataniem i niewielka reklama pomimo bardzo potężnej konkurencji może i im wyjść na dobre.

  4. #84
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    i niewielka reklama pomimo bardzo potężnej konkurencji może i im wyjść na dobre.
    Niewielka reklama jest już obecnie, bilbordy i reklama radiowa co można chociażby w Zet'ce posłuchać. Jak widać na nic się to zdaje, gdyż nie ma ona żadnego przesłania, wchodzi lewym uchem/okiem a wychodzi prawym, OLT ma reklamy, które się zapamiętuje.

    Na moje "oko" to ktoś powinien wyciągnąć rękę na zgodę, LOT tego nie zrobi bo to nie on ma kłopoty.

    A wystarczyło by parę razy zamiast "Szalonej Środy" zwykłej zrobić "Szaloną Środę z Eurolotem", Była by to LOTowska środa na rejsy operowane przez ELO.
    Nawet jakichś specjalnych taryf nie trzeba by było robić przez to, że jest takie obłożenie (w sensie nie ma) bo jest jak za darmo tylko nikt o tym nie wie.
    Rozumiem, że MSP chce sprzedaż/sprywatyzować obie firmy tylko bankruta chyba nikt nie kupi, no chyba że OLT i będzie tym samym w posiadaniu 20 nowych Q400.

    Nie lepiej dla "wspólnego" dobra zakopać topór wojenny?

    A martwy z reguły sezon zimowy coraz bliżej ...
    olekorlo likes this.

  5. #85
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    20 nowych Q400.
    Jak tak dalej będą działać, to za chwile nie będzie tych 20 Q400, bo Bombardier za darmo ich niestety nie da.

  6. #86
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Zmiana godzin byłaby dobrym pomysłem, ale linia musi też znaleźć finanse na reklamę. OLT Express pokazał że gdy rok temu latem na WRO-GDN jako tako dawało się zapełnić 4W ATR to na jesień celują 10W na Airbusie bo ludzie po prostu wiedzą o czymś takim i im się ciekawość włączyła. Oczywiste jest że w nakładzie reklamowym K2 nie pobije O2, ale wbrew pozorom ogólne zwiększenie zainteresowania lataniem i niewielka reklama pomimo bardzo potężnej konkurencji może i im wyjść na dobre.
    W zasadzie prawda, ale... Przelot w niemal kompletnej ciszy prawie nowym A319, a 20 letnim AT7 różnią się doznaniami. Na korzyść O2. Ja z ciekawości na SZZ-WAW-SZZ wybiorę może raz ELO dla Q400, ale jak mam na stałe A319 to emergency exit row seat 11A/F sprawia, że nic się więcej dla mnie nie liczy.

  7. #87

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Niewielka reklama jest już obecnie, bilbordy i reklama radiowa co można chociażby w Zet'ce posłuchać.
    No sorry ale ta reklama jest beznadziejna, że się tak oględnie wyrażę. Słyszałem jakiś bełkot o połaczeniach krajowych i zagranicznych, kompletnie nic co by przykuło moją uwagę. OLT daje silny wabik ceny, a ELO nie stać w kreacji nawet na minimalny uśmiech w rodzaju "11 lat na polskim niebie, teraz z nowymi połaczeniami". Cokolwiek.

    Na taką reklamę, jak leci, szkoda resztek kasy.

  8. #88

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Niewielka reklama jest już obecnie, bilbordy i reklama radiowa co można chociażby w Zet'ce posłuchać. Jak widać na nic się to zdaje, gdyż nie ma ona żadnego przesłania, wchodzi lewym uchem/okiem a wychodzi prawym, OLT ma reklamy, które się zapamiętuje.
    W domu nie mam telewizji, ale będąc w odwiedzinach kilka razy widziałem i bardzo dobrze zapamiętałem reklamy OLT Express. Tok FM słucham jedynie jak pada i do pracy idę pieszo a nie jadę na rowerze. Billboardów we Wrocławiu nie widziałem - jedynie w zeszłym roku niemrawo klejony tramwaj. Dlatego w oparciu o te dane K2 dla mnie nie istnieje w ogóle w świecie reklamy

    Cytat Zamieszczone przez pR0SiAczek Zobacz posta
    Przelot w niemal kompletnej ciszy prawie nowym A319, a 20 letnim AT7 różnią się doznaniami.
    Zgoda pełna, tylko że niektórym może bardziej zależeć jednak na wybranej godzinie/porze dnia i wtedy K2 ma takiego klienta. Gdy latają o podobnych porach to po prostu przegrywa w ogóle bez szukania sobie niszy.
    Kiedyś prezes opowiadał jak leciał jeszcze tym 18-miejscowym samolotem do Gdańska. Mówił że bał się niesamowicie ale wolał to niż pół dnia za kółkiem w jedną stronę.

  9. #89

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ale o czym my rozmawiamy - wątek jest o wypełnieniu samolotów.
    To ze krajówki K2 są fatalne wszyscy wiemy, to ze wiekszosc tras europejskich takze to tez wiemy i wiadomo to było od momentu ogloszenia tej siatki z tak "rewelacyjnymi" kierunkami jak AMS, Wilno itp.
    Mozna oczywiscie topic dalej w tym pieniądze tylko po co? Czy naprawde uwazacie, ze na trasie np. GDN-WRO mogą latac dwie linie? (oczywiscie nie zakładam odpowiedzi ze 'cena musi byc odpowiednia' bo latanie za 99 zl nie ma sensu ekonomicznego). Tam zwyczajnie nie ma takiego popytu.
    Tak naprawdę to K2 musi sie teraz przeprosic z LOTem, wrocic do latania głównie dla LO i zostawic sobie moze jakies pojedyncze niszowe trasy, na ktorych w dodatku powinien byc takze kod LO, a resztę skasowac. Piszę to ze smutkiem, bo K2 bardzo lubie ale tak to wygląda. Co bedzie za jakis czas i ile czasu na rynku wytrzyma OLT nie wiem, ale na dzis wytrzyma przynajmniej odrobine dluzej niz K2.
    aisle seat likes this.

  10. #90

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    wiadomo to było od momentu ogloszenia tej siatki z tak "rewelacyjnymi" kierunkami jak AMS
    Uważasz, że AMS to zły kierunek? Problem w tym, że loty są 3 razy w tygodniu w środku dnia co wyklucza ruch biznesowy.

  11. #91

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Uważasz, że AMS to zły kierunek? Problem w tym, że loty są 3 razy w tygodniu w środku dnia co wyklucza ruch biznesowy.
    Większy problem jest z tym, że nie da się kupić na przykład biletu GDN-WAW-AMS / AMS -GDN. Albo GDN-KRK-FLR. Albo dowolnej innej kombinacji w ramach LO i ELO. Klient kupuje to co widzi, a nie będzie szukał na siłę.
    lponczek likes this.

  12. #92

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Uważasz, że AMS to zły kierunek? Problem w tym, że loty są 3 razy w tygodniu w środku dnia co wyklucza ruch biznesowy.
    Dokładnie tak, latanie 3 razy w tygodniu nie ma sensu, mozna próbowac kombinacje LO/K2 jak podał kolega puerto, ale bez CS takie latanie tez ma mały sens. To jest kierunek na którym typowo powinien latac LO, jesli ma cos zwiekszac to najwyzej liczbę lotów z WAW do AMS - w koncu w jakims celu buduje się hub

  13. #93
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    - Koniec z głupim dublowaniem godzin OLT i otwieraniem kierunków, które ani nie są biznesowe (częstotliwość, godziny), ani turystyczne (kierunki)
    - CS na wszystkie loty LO/K2
    - naliczanie mil do M&M (vide Augsburg Airways i LH)

    i wtedy można założyć, że w 2013-14 taki dziwoląg biznesowy jak eurolot będzie jeszcze istniał i może nawet będzie całkiem wyraźnie na + w Excelu
    A teraz próbują być brzydszym OLT.
    szczurwa and sven like this.

  14. #94

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    KRK-AMS (9.07): 54/78 pax
    AMS-KRK (11.07): 37/78 pax

  15. #95
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Rewelacji nie ma..
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  16. #96

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie

    KTW-WAW 5/07 08:50 40 pax (ATR 42) - po odwołaniu lotu o 5.50
    WAW-KTW 6/07 16:10 ok 90% LF (ATR)
    KTW-WAW 09/7 08:50 100% LF (po odwołaniu lotu o 5.50), podstawka SAAB, z SprintAir
    WAW-KTW 10/7 18:10 (E170), 70% LF tak na oko
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 17-07-2012 o 22:39 Powód: Usuniecie nieistniejących wyrazów.

  17. #97

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ExGliwice Zobacz posta
    KTW-WAW 5/07 08:50 40 pax (ATR 42) - po odwołaniu lotu o 5.50
    WAW-KTW 6/07 16:10 ok 90% LF (ATR)
    KTW-WAW 09/7 08:50 100% LF (po odwołaniu lotu o 5.50), podstawka SAAB, z SprintAir
    WAW-KTW 10/7 18:10 (E170), 70% LF tak na oko
    ale to są loty LOTu, a nie Eurolotu
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 17-07-2012 o 22:41 Powód: Edycja cytatu

  18. #98
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    ale to są loty LOTu, a nie Eurolotu

    nawet osoby interesujące się lotnictwem maja problem z rozróżnieniem "co jest co i dla kogo" a co dopiero reszta

  19. #99
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    W przypadku KTW nie ma problemu, gdyż Eurolot lata z KTW tylko dla LOT'u. Nie dla siebie.
    Pitterek

  20. #100

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    nawet osoby interesujące się lotnictwem maja problem z rozróżnieniem "co jest co i dla kogo" a co dopiero reszta


    Ale przecież jest subtelna różnica w postaci numeru lotu: LO vs. K2 ;-)

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •