787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Zobacz wyniki ankiety: Jakie połączenia według ciebie, powinny być otwarte w następnej kolejności?

Głosujących
142. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Kraków-Poznań

    51 35.92%
  • Kraków-Szczecin

    28 19.72%
  • Kraków-Łódź

    5 3.52%
  • Katowice-Gdańsk

    38 26.76%
  • Katowice-Szczecin

    12 8.45%
  • Katowice-Poznań

    7 4.93%
  • Wrocław-Rzeszów

    18 12.68%
  • Wrocław-Szczecin

    7 4.93%
  • Gdańsk-Rzeszów

    31 21.83%
  • Gdańsk-Poznań

    18 12.68%
  • Łódź-Gdańsk

    12 8.45%
  • Rzeszów-Szczecin

    23 16.20%
  • inne

    13 9.15%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 116
Like Tree15Likes

Wątek: Wypełnienie samolotów EuroLOT.

  1. #1
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Krotoszyn/Kraków

    Domyślnie Wypełnienie samolotów EuroLOT.


    Polecamy

    Będę w miare moich możliwości dane z systemu rezerwacyjnego dotyczące ilości sprzedanych biletów:
    Oto pierwsze z nich:
    Ilość sprzedanych biletów na trasach ELO:
    XXX-YYY (data, lot przedpołudniowy/w południe, lot popołudniowy/wieczorny)[dostępne bilety](-)-brak lotu
    KRK-GDN
    1.07 0,2
    2.07 2,-
    3.07 -,2
    4.07 7,>8
    5.07 >8,-
    6.07 1,4
    7.07 0,-
    8.07 1,0
    9.07 >8,-
    10.07 -,>8
    11.07 1,>8
    12.07 >8,-
    13.07 >8,>8
    14.07 >8,-
    15.07 4,>8
    16.07 0,-
    GDN-KRK
    1.07 2,0
    2.07 >8,>8
    3.07 -,0
    4.07 3,3
    5.07 >8,-
    6.07 >8,>8
    7.07 >8,-
    8.07 >8,2
    9.07 >8,-
    10.07 -,>8
    11.07 2,>8
    12.07 >8,-
    13.07 >8,>8
    14.07 >8,-
    15.07 >8,>8
    16.07 >8,-
    17.07 -,1
    KRK-GDN-KRK bardzo dobrze według mnie jak na początek tego połaczenia, sądze, że się utrzyma bez problemu także zimą.

    Połaczenie GDN-WRO i WRO-GDN wszystko >8, oprócz 1.07 WRO-GDN gdzie już nie ma biletów, niestety te połaczenia nie rokują tak dobrze jak te wyżej:/
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    japas dzieki za statystyki, na Ciebie zawsze mozna liczyc. Czekamy na więcej

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    1 lipca do GDN i 3 lipca z GDN wypełniłby się pewnie nawet 767. Tak myślę sądząc po tym, że siedzę sam w biurze - kto mógł, pojechał na Open'era...

    3 lata temu sam leciałem do Gdańska w dzień kiedy zaczynał się festiwal - 3/4 pasażerów ustawiło się w kolejce do taksówek i pojechało prosto na Babie Doły.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    dzis w porannym locie z KRK LF 100%, w locie z GDN do KRK 85%. A opener hm...jakos wczoraj i dzis szału ludzi w Gdansku nie widac, pogoda masakryczna.
    Ciekawy bedzie przyszły rok: Gdynia ze swoimi dziwnymi ambicjami budowy lotniska moze zabic to z czego jest najlepiej znana: jesli w Kosakowie zacznie się budowa

  5. #5
    Moderator Photo Screener
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    KRK-SZZ via POZ ;-)

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    WRO-GDN akurat było do przewidzenia, że LF będzie niski. Poczekajmy, dajmy się rozwinąć temu połączeniu. Natomiast KRK-GDN; na to liczyłem, miałem nadzieję względem tej trasy i się nie zawiodłem.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  7. #7

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    @olekorlo - W Gdansku ludzi nie widac bo wszyscy sa w Gdyni a twierdzenie że Gdynia jest najbardziej znana z open'era to rozumiem taka figura stylistyczna Ale że pogoda masakryczna to fakt.

    LF to jedno, zobaczymy czy jak wakacje się skończą, znajdzie się wystarczająco dużo ruchu biznesowego, żeby sprzedać drogie bilety i zapewnić rentowność. Z Warszawy do GDN i WRO lata w dużej mierze biznes (poranne loty WAW-WRO wyglądają czasem jak autobusy zakładowe pewnych firm mających centralę podzieloną między oba miasta). Pytanie czy taki sam ruch będzie między Gdańskiem czy Krakowem i Wrocławiem. Na samych turystach raczej się nie zarobi. Z tego samego powodu nie widzę jakoś innych połączeń pomijających Warszawę. No, może jeszcze KRK-POZ.

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cubino Zobacz posta
    @olekorlo - W Gdansku ludzi nie widac bo wszyscy sa w Gdyni a twierdzenie że Gdynia jest najbardziej znana z open'era to rozumiem taka figura stylistyczna Ale że pogoda masakryczna to fakt.

    LF to jedno, zobaczymy czy jak wakacje się skończą, znajdzie się wystarczająco dużo ruchu biznesowego, żeby sprzedać drogie bilety i zapewnić rentowność. Z Warszawy do GDN i WRO lata w dużej mierze biznes (poranne loty WAW-WRO wyglądają czasem jak autobusy zakładowe pewnych firm mających centralę podzieloną między oba miasta). Pytanie czy taki sam ruch będzie między Gdańskiem czy Krakowem i Wrocławiem. Na samych turystach raczej się nie zarobi. Z tego samego powodu nie widzę jakoś innych połączeń pomijających Warszawę. No, może jeszcze KRK-POZ.
    a GDN-POZ

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    haha zawsze na opener'a w Gdansku byly tlumy ludzi, ktorzy na koncery jechali do Babich Dołów, a dzien spedzali w GDN i Sopocie! A Gdynia z opener'a - to słowa moich znajomych z ...Gdynii, w sumie ztym akurat zgadzam się
    LF pomiedzy Gdanskiem i Krakowem - tu nawet nie chodzi tylko o biznes, ale kogokolwiek kto robi cos zawodowo - znam calkiem sporo nauczycieli (akademickich) ktorzy latali z GDN do KRK, bo inaczej nie ma to sensu. Nawet jak skonczą sie remonty to czas jazdy będzie ok 5h. Po prostu ludzie są coraz bardziej zamozni i taki transport beda wybierac

  10. #10
    Awatar vonMises

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Moim zdaniem im dłużej będzie trwał remont trasy kolejowej W-wa - Gdańsk (E65 Północ) tym dla tych połączeń lotniczych lepiej... Już teraz - mając perspektywę spędzenia w pociągu ok. 10h za cenę 170 zł... całkiem sporo osób prywatnych decyduje się dopłacić i pokonać tą trasę w 2h... a że w biznesie - czas, to pieniądz... myślę, że powinno być ok.
    Z drugiej strony - gdyby firmie Eurolot udało się zjechać z ceną do poziomu 150 zł (najtańsze bilety), to spokojnie - sukces będzie kwestią czasu. Tym bardziej, że nie oszukujmy się, patrząc na obecne ceny w IC, raczej trudno oczekiwać podobnych po wprowadzeniu Pendolino... nie mówiąc o tym, że szybka kolej do Wrocławia pojawi się dopiero wraz oddaniem do użytku "trasy Y"... które to planowane jest na rok 2020 i nawet wtedy czas jazdy Wrocław - Gdańsk wyniesie koło 5h

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    haha zawsze na opener'a w Gdansku byly tlumy ludzi, ktorzy na koncery jechali do Babich Dołów, a dzien spedzali w GDN i Sopocie! A Gdynia z opener'a - to słowa moich znajomych z ...Gdynii, w sumie ztym akurat zgadzam się
    LF pomiedzy Gdanskiem i Krakowem - tu nawet nie chodzi tylko o biznes, ale kogokolwiek kto robi cos zawodowo - znam calkiem sporo nauczycieli (akademickich) ktorzy latali z GDN do KRK, bo inaczej nie ma to sensu. Nawet jak skonczą sie remonty to czas jazdy będzie ok 5h. Po prostu ludzie są coraz bardziej zamozni i taki transport beda wybierac
    Są coraz bardziej zamożni, tylko pytanie jaką mają elastyczność cenową. Wiele razy zdarzało mi się latać do Wrocławia za 600 zł, żeby tylko zmieścić się w daytripie; za prywatne pieniądze szukałbym innego rozwiązania. Znam biznes lotniczy od strony pasażera, a nie controllingu linii lotniczej, ale podejrzewam, że bez tych frajerów co płacą 600 zł połączenie może się nie utrzymać.

    GDN-POZ - nie jestem przekonany. Połączenie drogowe się szybko poprawia, a żadne z tych miast nie jest centrum biznesu na miarę Warszawy czy Wrocławia.

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Jednak LF to nie wszystko, zależy też od taryf w jakich podróżowali pasażerowie.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  13. #13
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Krotoszyn/Kraków

    Domyślnie

    Ale jak LF jest 100% to chyba taryfy nie mają znaczenie
    @cubino Według mnie Gdańśk i Poznań są równorzędnym centrum biznesowym co Wrocław, zwłaszcza Poznań
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  14. #14
    L4
    L4 jest teraz aktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    PUKIland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    haha zawsze na opener'a w Gdansku byly tlumy ludzi, ktorzy na koncery jechali do Babich Dołów, a dzien spedzali w GDN i Sopocie! A Gdynia z opener'a - to słowa moich znajomych z ...Gdynii, w sumie ztym akurat zgadzam się
    Tak, opancerzonymi autokarami żeby ich wilki z drugiego miasta na G nie zjadły :-). Ludzi jest wszędzie sporo, a pogoda chyba częściej niż rzadziej jest taka jak teraz - stąd lans w kaloszach.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    a pogoda chyba częściej niż rzadziej jest taka jak teraz - stąd lans w kaloszach.
    Fakt,ale tym razem podobno duze zapasy kaloszy zrobiono
    Zobaczymy, na razie mocno liczę na to ze od wrzesnia i GDN-WRO i GDN-KRK będa dwa razy dziennie, bo to moim zdaniem warunek konieczny oplacalności tych lotów po sezonie letnim. Szykuje się na lot do WRO we wrześniu, zobaczymy jak będzie

  16. #16

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800 Zobacz posta
    Ale jak LF jest 100% to chyba taryfy nie mają znaczenie
    Mają znaczenie, bo jeśli np. zostanie sprzedane 100% biletów i połowa z nich pójdzie w najdroższej taryfie, a druga część w najtańszej linia zarobi więcej aniżeli wszystkie zostałyby sprzedane w najniższej taryfie. Nie LF wypracowuje zysk dla linii lecz taryfy w jakich sprzedaje swoje bilety.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  17. #17
    L4
    L4 jest teraz aktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    PUKIland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Mają znaczenie, bo jeśli np. zostanie sprzedane 100% biletów i połowa z nich pójdzie w najdroższej taryfie, a druga część w najtańszej linia zarobi więcej aniżeli wszystkie zostałyby sprzedane w najniższej taryfie. Nie LF wypracowuje zysk dla linii lecz taryfy w jakich sprzedaje swoje bilety.
    W teorii. A w praktyce - wiemy jak dynamicznie skonsturowane są taryfy i ile wynoszą.

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Czy ktoś zna ilość miejsc w samolocie na trasach GDA-KRK-GDA i GDA-WRO-GDA
    Przeczytałem kilka artykułów i tragedia, prasa podaje od 33 d0 64 miejsc
    64 - to może ATR 72, ale takie nie latają
    33 - to może SAAB 340, ale takie też nie latają

    Lata ATR 42, który ma 46 miejsc, ale niech ktoś potwierdzi.
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  19. #19

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    ATR72- liczba miejsc: 64
    ATR42- liczba miejsc: 46

  20. #20

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyli dobrze myślałem
    A media to .............
    Lepiej niech nic nie piszą niż mają pisać głupoty i w błąd wprowadzać
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •