Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie Nowe połączenie eurolot.com Gdańsk-Poprad


    Polecamy

    Eurolot.com poleci z Gdańska do Popradu, położonego w sercu Tatr portu lotniczego. Lotnisko w Popradzie sąsiaduje z Tatrzańską Łomnicą, Starym Smokovcem, stąd blisko do Strebskiego Plesa, a to jedne z najbardziej atrakcyjnych oaz dla sympatyków białego szaleństwa, również dla Polaków! Lotnisko Poprad oddalone jest tylko około 50-60 km od Zakopanego.

    Od grudnia - dwa razy w tygodniu - w czwartki i niedziele wozić będziemy Polaków z odległych zakątków północy kraju w Tatry - w półtorej godziny, z bagażem i nartami "niemal na ramieniu" (a tak na poważnie - w luku bagażowym) spragnieni szusowania po stoku będą na miejscu.

    Atrakcją, ale i zupełną nowością, będzie możliwość zakupu na naszej stronie www.eurolot.com nie tylko biletu lotniczego, ale pakietów pobytowych z hotelem, a nawet... ze ski passem. Porozumieliśmy się w tej kwestii z kurortami słowackimi, niebawem rozpoczniemy rozmowy z tymi po polskiej stronie.

    Na trasie Gdańsk - Poprad latać będą turbośmigłowe samoloty ATR-72 mogąc zabrać na pokład 64 pasażerów. Sprzedaż biletów niebawem.
    facebook eurolot.com

    Super. Nie spodziewałem się takiego połączenia. Do tego oprócz biletów można będzie kupić skipassy . Ciekawe jak będzie z rentownością. To się okaże.

  2. #2
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Oprócz tego połaczenia, ELO ogłosił WRO-SZZ oraz KRK-SZZ
    Ze Szczecina do Krakowa i Wrocławia - Pasazer.com

    Martwi mnie brak połączeń z POZ, mam nadzieje, że uzupełną listę połączeń o GDN-POZ i KRK-POZ.
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800 Zobacz posta
    Oprócz tego połaczenia, ELO ogłosił WRO-SZZ oraz KRK-SZZ
    Ze Szczecina do Krakowa i Wrocławia - Pasazer.com

    Martwi mnie brak połączeń z POZ, mam nadzieje, że uzupełną listę połączeń o GDN-POZ i KRK-POZ.
    Gdyby okazało się, że słabo idzie sprzedaż nowych połączeń SZZ-WRO-SZZ, SZZ-KRK-SZZ oraz nastapił spadek sprzedaży GDN-WRO-GDN i GDN-KRK-GDN po sezonie, POZ mógłby spełniać ważną rolę mini-hubu, gdyby wprowadzono połaczenia "nożycowyce" SZZ-POZ-KRK-POZ-SZZ, GDN-POZ-WRO-POZ-GDN. Choć dodatkowy stop wydłużyłby podróż o trochę ponad godzinę, to i tak połączenia nadal byłyby konkurencyjne pod wzgledem czasu wobec kolejowych.
    Edit: Zapomniałem o Rzeszowie.

  4. #4
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Szaleją oby im na zdrowie wyszło. Jak się jeszcze do tego spikną z M&M, będą dawać mile statusowe i będą code-share LO, to już w ogóle będzie pięknie.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Szaleją oby im na zdrowie wyszło. Jak się jeszcze do tego spikną z M&M, będą dawać mile statusowe i będą code-share LO, to już w ogóle będzie pięknie.
    Wątpie żeby dawali mile statusowe, raczej wieksze szanse są na tylko premiowe ; no ale zobaczymy

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Wątpie żeby dawali mile statusowe, raczej wieksze szanse są na tylko premiowe ; no ale zobaczymy
    Gdyby dawali choćby przywlije statusowe to by było już dobrze. Te 125 mil na odcinek łaski nie robi chyba (choć kredyt odcinkowy dla FTL się zawsze przyda).

  7. #7
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Dla mnie ostatnio mile premiowe są miłym dodatkiem do statusowych, na których bardziej mi zależy

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Gdyby dawali choćby przywlije statusowe to by było już dobrze. Te 125 mil na odcinek łaski nie robi chyba (choć kredyt odcinkowy dla FTL się zawsze przyda).
    No jak nie będzie mil statusowych to i przywilejów.
    Oczywiście logiczne byłoby, gdyby K2 przyjeły M&M jako swój program na podobieństwo Luxair. Wtedy byloby bez żadnych problemów, ale nie wiem jak druga strona na to się zapatruje.

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Dla mnie ostatnio mile premiowe są miłym dodatkiem do statusowych, na których bardziej mi zależy
    Premiowe można zawsze sobie kupić w jakiejś mniej lub bardziej pokręconej promocji za mniej niż 1 euro cent, więc mi tam zwisają te ochłapy co za faktycznie latanie dają. Statusowe z kolejnymi "enhancements" też lecą w dół.

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    No jak nie będzie mil statusowych to i przywilejów.
    A dlaczemu nie?

  10. #10
    Awatar damian1982

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    SKAVI

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SP-LSA Zobacz posta
    SZZ-POZ-KRK-POZ-SZZ
    Nie podpowiadaj - chyba jednak polityka idzie w stronę bezpośrednich połączeń. Jednak nad wyraz dziwne, że z POZ brak jakiegokolwiek połączenia do tej pory.

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SP-LSA Zobacz posta
    Gdyby okazało się, że słabo idzie sprzedaż nowych połączeń SZZ-WRO-SZZ, SZZ-KRK-SZZ oraz nastapił spadek sprzedaży GDN-WRO-GDN i GDN-KRK-GDN po sezonie, POZ mógłby spełniać ważną rolę mini-hubu, gdyby wprowadzono połaczenia "nożycowyce" SZZ-POZ-KRK-POZ-SZZ, GDN-POZ-WRO-POZ-GDN. Choć dodatkowy stop wydłużyłby podróż o trochę ponad godzinę, to i tak połączenia nadal byłyby konkurencyjne pod wzgledem czasu wobec kolejowych.
    Edit: Zapomniałem o Rzeszowie.
    Czyli zaczęli by konkurować bezpośrednio z Lotem oferując połączenia z przesiadką - przy dużo mniejszej rozpoznawalności marki, dostępności biletów jak i rozkładu rejsów.

  12. #12

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zrobiłem sondę korytarzową wśród zapalonych narciarzy w Trójmieście. Wynik - pomysł ciekawy, ale ceny muszą być niskie. Dużo niższe niż Lufą do Monachium (+wynajęcie busika na dojazd z lotniska), bo tam są już prawdziwe góry. Ciekawe, sam bym nie wpadł na to, że taki będzie benchmark.

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cubino Zobacz posta
    Zrobiłem sondę korytarzową wśród zapalonych narciarzy w Trójmieście. Wynik - pomysł ciekawy, ale ceny muszą być niskie. Dużo niższe niż Lufą do Monachium (+wynajęcie busika na dojazd z lotniska), bo tam są już prawdziwe góry. Ciekawe, sam bym nie wpadł na to, że taki będzie benchmark.
    Biorąc pod uwagę, że LH ma trzy połączenia dziennie z Monachium i bilety od 399 zł w dwie strony i darmowy bagaż narciarski to mniej więcej daje pojęcie o popycie jaki może być na połączenia Eurolotu w cenie od 199 zł w jedną stronę.
    Samorządy sypną groszem i się bilans zamknie może, ale ja tam bym się do tego połączenia nie przezwyczajał.

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Z Gdańska do Zakopanego w dwie godziny? - Biznes w Onet.pl
    Z Gdańska do Zakopanego w dwie godziny?


    Zaledwie półtoragodzinny lot z Gdańska wprost w Tatry i to jedynie za około 200 złotych w jedną stronę? Taka perspektywa potrafi skusić. Okazuje się, że od połowy grudnia pomiędzy Gdańskiem a oddalonym o 60 km od Zakopanego Popradem otwarta zostanie regularna linia lotnicza.
    To wielka szansa, by przyciągnąć pod Giewont tych turystów, którzy dotychczas nie chcąc stać w kilometrowych korkach na zakopiance rezygnowali z urlopu w polskich górach. Pozostaje jednak pytanie, czy górale będą umieli tę szansę wykorzystać?
    Uruchomienie tatrzańskiego połączenia lotniczego ogłosiła w połowie sierpnia spółka Eurolot, będąca spółką córką LOT. Loty z Gdańska do Popradu odbywać się będą dwa razy w tygodniu - w czwartki i w niedzielę - tak by mieszkańcy Pomorza mieli możliwość szybkiego i taniego weekendowego wypadu na narty. Dodatkowo Eurolot chwali się, że gdy tylko połączenie ruszy, bilet na nie będzie można kupić w pakiecie razem ze skipassem na wyciągi i z noclegami. Problem w tym, że na razie taka możliwość zapowiadana jest tylko na Słowacji.
    - Na razie jesteśmy dogadani z partnerami na Słowacji. Tamtejsze wyciągi i pensjonaty chociażby w Smokowcu czy Łomnicy są z nami. Co do strony polskiej cały czas trwają rozmowy co do sposobów współpracy - mówi Jacek Balcer, rzecznik prasowy Eurolotu. Rzeczywiście, we wtorek w Zakopanem przedstawiciele linii lotniczych spotkali się z miejscowymi przedsiębiorcami. Rozmawiano głównie o tym jak turystów z lotniska w Popradzie dowieźć do Zakopanego. Wychodzi na to, że o porozumienie będzie bardzo trudno. Wszystko jak zwykle rozbija się o pieniądze.
    - Wiem o nowym połączeniu, ale podchodzę do niego bardzo sceptycznie - mówi Marian Strama, przedsiębiorca z Zakopanego, który od kilku lat prowadzi regularną linię autobusową pomiędzy Popradem a Zakopanem. - Wszystko zależy od Eurolotu. Jeśli przez pierwszy okres będą prowadzić loty pomimo strat to w końcu zaczną na nich zarabiać. W innym przypadku loty upadną. Ja sobie na coś takiego jednak nie mogę pozwolić. Nie widzę na razie możliwości podstawienia dodatkowych autobusów do Popradu tylko po pasażerów lotu z Gdańska. To na pewno byłoby w fazie początkowej nieopłacalne.
    Strama dodaje, że byłoby dobrym rozwiązaniem, gdyby na początek podhalańskie hotele i stoki zrzuciły się i zaczęły dążyć do takiego połączenia. Wówczas byłaby spora szansa, że z Popradu pod Giewont dotrze klient indywidualny. Jeśli tak się nie stanie, to jedynymi gośćmi, którzy pojawią się na Podhalu nową drogą lotniczą, będą ci, którzy wykupią w biurach podróży wycieczki zorganizowane.
    - Nie dziwię się podejściu pana Stramy - mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej. - Biznes musi być opłacalny. Dlatego wątpię, żeby "z tortu" pod nazwą loty z Gdańska do Popradu, udało nam się ugryźć duży kawałek. To połączenie jest raczej darem dla Słowaków. Nie mówię, że nie powinniśmy powalczyć o klienta "samolotowego". Ale na to trzeba i czasu, i pomysłu. Czas jest, bo linia ruszy w grudniu, ale jak na razie pomysłów brak
    Dwa połączenia w tygodniu to raptem z setka pasażerów, trudno się dziwić, że specjalnego zainteresowania "branży" nie ma.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Z Gdańska do Zakopanego w dwie godziny? - Biznes w Onet.pl


    Dwa połączenia w tygodniu to raptem z setka pasażerów, trudno się dziwić, że specjalnego zainteresowania "branży" nie ma.
    Hmm tak, ale zapewne wydajacych więcej niz statystyczny klient. W dodatku nie rozumiem co w takim razie jest problemem w podstawieniu busów. Coz..skoro mają takie podejscie klienci polecą gdzie indziej.

  16. #16

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Coz..skoro mają takie podejscie klienci polecą gdzie indziej.
    Poprostu zostaną na Słowacji i tam zostawią pieniądze.
    P.S. Szczerze mówiąc na Słowacji wszystko jest lepsze niż u nas: stoki, hotele, wyciągi....
    Więc klientowi narciarskiemu nawet lepsza Słowacja niż Polska
    Ostatnio edytowane przez Retel ; 08-09-2011 o 12:28 Powód: literówka
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •