Wiadomo czy użytkownik (Euro Lot) dokonał już odbioru zakupionych maszyn? Wszystko już klepnięte?
Wiadomo czy użytkownik (Euro Lot) dokonał już odbioru zakupionych maszyn? Wszystko już klepnięte?
Co tu napisać....
Jeszcze tylko oficjalne przekazanie (wizyta premiera w Kanadzie) i już będą ......
Pozdrawiam
Mario
Nie ja lecialem, a właśnie moje lepsze 0,5 zaladowany AT7 po sam dach. I
znowu w GDN padł system transportu bagażu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Wraz z coraz blizszym przylotem Q400 szkolenie pilotow idzie pelna para w Kanadzie i UK.
Dash 8 Q400 Base Training - Sim - YouTube
Wczoraj na trasie WAW-GDN-WAW na malym ATRku tez byl prawie komplet paxow.
AllOver
Wrzuciłem na naszego fejsa Wygląda super!
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Pytanko: Q400 ma możliwość Powerback'u?
Tak Q400 moze zrobic Powerback'a ale nie jest to tak praktykowane jak w ATRach. APU do uzytku tylko na ziemi. Krotka list MEL ale za to ATC bedzie prowadzic Q400 jak jeta a nie turbopropa. I to wznoszenie... Choc nadal bylo by szkoda ATR42-500.
AllOver
Z powodu konstrukcji przedniego podwozia. Mozna robic powerback ale tylko po prostej. Chociaz podobno i wtedy byly przypadki, ze na mokrej lub nierownej plycie sie wylamywaly. Cos na zasadzie kolek w wozku sklopowym jak chcemy zmienic kierunek jazdy na przeciwny.
Dzięki za odpowiedź panowie.
Na tym filmiku nie szkoli się załoga ELO. ELO w UK szkoli się w Farnborough a nie w Exeter. Szkolenie szło, ale stanęło. Kolejne grupy zostały wstrzymane. Ostatnia grupa pojechała na początku maja. I tylko oni jeszcze się szkolą.
Do do powerbacka to Dash ma możliwość robienia tego manewru ale w opcji i za dodatkową opłatą. Wątpię, żeby ELO zdecydowało się na taki pakiet (modyfikacja podwozia przedniego).
APU działa tylko na ziemi a do tego ma duże ograniczenia pracy. W praktyce w czasie ciepłych dni (wtedy gdy jest najbardziej konieczne dla schłodzenia kabiny) nie można go uruchamiać. W ATRe nie ma tego problemu. Rolę APU spełnia silnik nr 2 w Hotel Mode (zahamowane śmigło). A to już tylko wymysł operatora/obsługi naziemnej, że nie stosuje się go zbyt często (np podczas załadunku, rzadko podczas boardingu itp. Tymczasem producent jasno twierdzi, że wszelkie operacje związane z obsługą naziemną (oczywiście z wyjątkiem tankowania i obsługi samego silnika) można przeprowadzać przy włączonym silniku w HM.
Zakładki