Kontrolerzy tzw. "Zbliżania" zajmują się również samolotami odlatującymi, i o nich właśnie mówię. Behemot próbuje mi tu jakąś rewolucję nawet wmówić.
Twierdzenie ze ktos w epwa nie byl swiadomy performancu samolotu latajacego tu od lat zwyczajnie nie da sie obronic. Jesli uwazasz ze niektorzy sa tym zaskoczeni to chyba chcesz po prostu zarzucic niekompetencje.
Teraz już wprost próbujesz coś mi wmówić, przeczytaj sobie jeszcze raz mój pierwszy post.
Odpowiedzialem na niego w swoim pierwszym poscie. Ten typ samolotu nie jest w warszawie zadna nowoscia.
Witam
Czy ktoś ma informację czy EQD szykuje się na lot do Polski? (czerwiec powoli się kończy)
Więc czekam(y) WOOW
SPEFI o 8:30 robił KRK - GDN
Leciałem dzisiaj EQA, czyściutko, szybko, w porównaniu z ATRem cicho. I tanio. Tak trzymać
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Jak wygląda kwestia ilości miejsca na nogi porównując do ATR72?
Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 01-07-2012 o 22:51 Powód: Pisownia
Chyba więcej, ale może to subiektywne. Siedziałem przy oknie, czuć że tam jest trochę ciaśniej z boku przy podłodze ale znośnie.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Warto dodać, że w rzędach 1-4 odstępy między fotelami są większe niż w rzędach od 5 w górę więc kupując bilet warto od razu zapolować na miejsce w jednym z pierwszych 4 rzędów.
@ Atco, to oznacza, ze przy oknie jest mniej miejsca? jakiś element tam wystaje?
Zakładki