TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW        B747 AIR INDIA »   26.04 B747 Air India w WAW   

Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 179
Like Tree40Likes

Wątek: Eurolot - rezerwacja biletów: ceny, reklamacje, zmiany itp.

  1. #41

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Szkoda tylko że z Wrocławia ELO lata tylko do Gdańska i Lwowa, do innych miast w naszym kraju pozostaje ciapong albo własny środek transportu a to już nie tak atrakcyjne.

  2. #42
    Awatar mkjp

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Macie chociaż tyle - do Łodzi nie lata wcale.

  3. #43

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała

    Domyślnie

    Dlaczego na stronie Eurolotu od listopada nie można rezerwować połączenia Katowice - Gdańsk, Kraków - Gdańsk? Do likwidacji?

  4. #44
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez borewicz88 Zobacz posta
    Dlaczego na stronie Eurolotu od listopada nie można rezerwować połączenia Katowice - Gdańsk, Kraków - Gdańsk? Do likwidacji?
    eurolot.com Wciąż trwają prace nad zimową siatką połączeń. Ogłosimy ją tak szybko jak to możliwe.

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Nie ma jeszcze rozkładu zimowego, więc i taryfy nie załadowane.

  6. #46
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    A ktoś się orientuje jaka to jest perspektywa? Tydzień / dwa / miesiąc? Sezon zimowy zaczyna się za 2 miesiące przecież...

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    całosciowo rozkład ziwmoy w 2 połowie września dopiero

  8. #48
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No nie.. Już jest. Dwa nowe porty i chyba z 5 nowych połączeń zagranicznych.
    Pozdrawiam

  9. #49
    KRS
    KRS jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie

    Można jakiś link prosić ? Bo na stronie Eurolotu nic nie widzę

  10. #50
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ma być, jak będzie info - zapewne pojawią się linki...
    Pozdrawiam

  11. #51

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    A jest szansa na zwiększenie obsady w CC i wydłużenie godzin? Testowałem kwestię na żywo dwa dni temu, dodzwonienie się w razie problemów to porażka. Handling w GDN już nie ma uprawnień do zmiany rezerwacji (rzekomo).

  12. #52
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie ma szans, bo są tylko 2 jumpseaty. I nie wiem co ma dać niby wydłużenie pracy załóg, które jak Ci już niejednokrotnie napisałem jest ściśle określone przepisami, a każde przekroczenie godzin pracy to nieuchronne kłopoty w razie wykrycia przez ULC. A już nie daj Boże, jakby coś się w przekroczonych godzinach stało...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  13. #53
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Ja myślę, że Puerto chodziło o Call Center
    skorzewski likes this.

  14. #54
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Taaaa... czytanie ze zrozumieniem się kłania Przepraszam, moja kulpa.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  15. #55

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    I nie wiem co ma dać niby wydłużenie pracy załóg, które jak Ci już niejednokrotnie napisałem
    Jak w starym dowcipie z psychiatrą: "Lekarz pokazuje długopis. - Co to? - Goła baba. Pokazuje pióro. - Co to? - Goła baba. - Panie, pan jesteś zboczony. - Jaaaaa? To pan mi ciągle świństwa pokazuje". W moim świecie CC to Call Center.

    Wyobraź sobie taki obrazek parę dni temu wieczorem w GDN - ma odlecieć ELO GDN-WRO o 19:10. Pewnie znowu gate 13? Nie, 19:40, potem next info za 30 minut. Ca 20:30 wysiadka z terminala, wszyscy won, ELO nie leci, zapraszamy do biura GDN AS (dla nietutejszych - równy 1 km spaceru T2-bagaże-płyta-T1-parking-T1). Potem bajzel, handler wymięka, już ma dosyć, tak, owszem, niestety, tak wiem codziennie coś się dzieje, może będzie hotel w Leźnie, nie, to jest tania linia i kuponów żywienionych nie, proszę pytać kierownika, kierownik wypisuje hotele, nie, zmiany rezerwacji nie mogę, na jutro miejsc nie ma, może są ale system wisi, proszę dzwonić, ale nie, nie rano, teraz bo rano biuro nie pracuje i musi pan sam zmienić rezerwację dziś. Nie, Lufa może by to inaczej załatwiła, ale co pan chce, to są tanie linie. Nie, system mi nadal nie działa, nie, na rano lista pasażerów nie jest zmieniona, proszę dzwonić do CC bo ja nic nie mogę. No to ludzkość dzwoni. Jak już się ludzkość dobijała (ca 21:30), odbierały ca dwie osoby, babka i facet. Babka ma już dość, ale trzyma fason, owszem wie, bardzo jej przykro, tak, ona odbiera takie telefony już jakiś czas i zna sytuację. Facet odbiera z komentarzem - Ta? wrocław? odwołany? nie, nic nie wiem. No i leci pyskówka. Kolejka w śmiech, wszyscy słuchamy tych rozmów. - Ja już załatwiłam i mam pana na słuchawce, chce Pan? - O jak fajnie, pani nie może teraz nic załątwić ale zapisała numer i sama do mnie zadzwoni jak się system odwiesi.

    Oszczędzę reszty smaczków.

    Meritum: jeśli taki bajzel ma być nadal, to call center musi być całodobowe i odsadzone podwójnie, potrójnie, poczwórnie, nie wiem. Od momentu decyzji nie lecimy do momentu awantury minęło jakieś 35 minut, zdążyłem dojechać z miasta. W tym czasie można było zadzwonić do każdego z pasażerów i poinformować, że przerzuciliśmy ich na rano, handler wypisze hotel i taksówkę, proszę spokoojnie przejść do biura i serdecznie przepraszamy. Nie - jak zawsze w PL trzeba załatwiać sprawę od d** strony, czyli czekać aż ludzie się wkurzą, znajdą numer, zaczną dzwonić, system się zawiesi. Raptem 20 osób z małego ATR, a już przerasta firmę.

    Uprzedzając pytania - nie byłem paxem, ale byłem organizatorem transportu i miałem nieprzyjemność tego dnia być wielokrotnie na lotnisku.

    A z załogami nie masz racji. Nasza dyskusja kiedyś poszła o Pekin, gdzie crew musi dolecieć, a potem mieć regulaminową przerwę i tu mogę uznać Twoją wyższość. Jeśli jednak firma nie jest w stanie zapewnić załóg na krajówkach trwających 1:20h, to coś jest grubo nie tak. Pewnie z Twojej perspektywy wygląda to inaczej, z mojej - jedno wielkie łatanie i straszliwy bałagan.
    skorzewski likes this.

  16. #56
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras Zobacz posta
    W moim świecie CC to Call Center.

    A z załogami nie masz racji. Nasza dyskusja kiedyś poszła o Pekin, gdzie crew musi dolecieć, a potem mieć regulaminową przerwę i tu mogę uznać Twoją wyższość. Jeśli jednak firma nie jest w stanie zapewnić załóg na krajówkach trwających 1:20h, to coś jest grubo nie tak. Pewnie z Twojej perspektywy wygląda to inaczej, z mojej - jedno wielkie łatanie i straszliwy bałagan.
    W moim 'forumowym' CC to defaultowo 'cabin crew' - przeprosiłem zresztą, bo dokładnie jak w tym dowcipie zareagowałem
    W Eurolocie crew mają tak samo normowany czas pracy. Jak zobaczysz jeszcze przepisy uderzające w linie latające na kraju (czas się drastycznie skraca w zależności do liczby wykonanych operacji w ciągu dnia) to powinieneś to zrozumieć. To nie jest zapewnienie obsady na konkretnym rejsie, to jest zapewnienie ciągłości operacji, na którą wpływa mnóstwo czynników. Ale aby to poznać, to zapraszam do centrum operacyjnego. Kilka godzin tam spędzone daje dobry ogląd tego, z czym się trzeba na bieżąco zmagać.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  17. #57

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    W Eurolocie crew mają tak samo normowany czas pracy.
    Ja wszystko rozumiem Ale pytania są dwa: 1. Dlaczego właściwie załodze się skończył czas pracy? 2. A to nie ma nikogo w zapasie? Naprawdę nie ma?

  18. #58
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Załogi K2 są zbazowane w WAW. Nie ma 'zapasowych załóg', które mogłyby w razie 'W' objąć służbę na samolocie w obcym porcie. Bo GDN to tak samo powiedzmy jak LHR dla LO. Załogi planuje się tak, aby maksymalnie wykorzystać czas ich pracy (wbrew temu co myślisz ), ale sporadycznie, raz na ileśset rotacji (to jest mniej więcej taka proporcja) zdarza się tak, że w połowie dnia pracy, w obcym porcie, obsługując połączenie do kolejnego obcego portu, a dopiero potem do macierzystego, gdzie stacjonują załogi na 'standby' właśnie 'wychodzą godziny'. No i wtedy właśnie pojawiają się takie sytuacje, których doświadczyłeś. A centrum operacyjne szklanej kuli nie ma i wszystkiego nie przewidzi. Natomiast uwierz mi, że celem nadrzędnym tych ludzi jest to, żeby wszyscy pasażerowi dotarli na czas do swojego miejsca przeznaczenia. Jakakolwiek nieregularność nie jest w niczyim interesie, a już zwłaszcza Centrum, które planuje jak w szachach kilka, a nawet kilkanaście ruchów naprzód i jakakolwiek skucha sprawia, że muszą na nowo wszystko zacząć planować.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  19. #59
    Photo Screener
    Awatar zicherka

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    E 18,60484; N 50,06282

    Domyślnie

    AVE
    Nie wiem czy w dobrym dziale, ale ten jest o biletach wiec pytam: Co sie stalo, ze Eurolot nie ma juz biletow po 99zl (konkretnie chodzi mi o Lwow), zaczynaja sie od 199zl - no albo ja sie doszukac nie potrafie. Czekac czy kupowac po 199 bo beda drozsze.

    Zdravim

  20. #60

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez zicherka Zobacz posta
    AVE
    Nie wiem czy w dobrym dziale, ale ten jest o biletach wiec pytam: Co sie stalo, ze Eurolot nie ma juz biletow po 99zl (konkretnie chodzi mi o Lwow), zaczynaja sie od 199zl - no albo ja sie doszukac nie potrafie. Czekac czy kupowac po 199 bo beda drozsze.

    Zdravim
    Hmmm podejrzana sprawa.... najtańsze bilety krajowe w styczniu są po 197 zł!!!! uważam że lekka przesada w sensie marketingowym... myślę że dla nich różnica 50 zł na najtańszych, pojedyńczych biletach to naprawdę niewiele zmienia a dla okazyjnego klienta to już sporo... ja bym się wstrzymał i poczekał na rozwój sytuacji

Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •