Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
Like Tree4Likes
  • 3 Post By egon.olsen
  • 1 Post By walter

Wątek: [inf. prasowa] AMS z GDN i KRK i inne połączenia międzynarodowe w siatce Eurolot

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie [inf. prasowa] AMS z GDN i KRK i inne połączenia międzynarodowe w siatce Eurolot


    Polecamy

    Szesnaście nowych połączeń międzynarodowych uruchamiają w tym sezonie linie Eurolot. Od dziś (06.06) z Gdańska i Krakowa polecimy bezpośrednio do Amsterdamu. Ze stolicy Pomorza udamy się też do Bremen. Jutro (07.06) w siatce Eurolotu startuje połączenie z Wilnem. To kolejne nowości w rozkładzie polskiego przewoźnika. Linie kuszą atrakcyjnymi cenami biletów i brakiem dodatkowych opłat za bagaż.

    Z gdańskiego lotniska im. Lecha Wałęsy samoloty do Amsterdamu odlecą w poniedziałki, środy i piątki. Do niemieckiego Bremen wyloty zaplanowano trzy razy w tygodniu, w te same dni. Ze stolicy Małopolski do Holandii pasażerowie polecą cztery razy w tygodniu, w poniedziałki, środy, piątki i niedziele. Ponadto od 7 czerwca z Krakowa dotrzemy na Litwę. Rejsy do Wilna odbywać się będą w czwartki i niedziele.

    Jak informuje Mariusz Dąbrowski, Prezes Eurolot SA, połączenia zostały tak pomyślane, aby ułatwić chętnym dotarcie na Euro 2012. - Tak zaplanowaliśmy loty, aby ułatwić kibicom dotarcie na Mistrzostwa Europy, szybko i w komfortowych warunkach. Liczymy, że bezpośrednie połączenia z Bremen, Amsterdamem i Wilnem ucieszą zarówno turystów z Holandii, Niemiec oraz Litwy, jak również tych, którzy planują wypoczynek poza granicami Polski – mówi Mariusz Dąbrowski, Prezes Eurolot SA.

    Częste połączenia sprzyjają tak długim, jak i weekendowym podróżom. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy wciąż zastanawiają się, gdzie spędzić zbliżający się, długi weekend. Przewoźnik kusi atrakcyjnymi cenami. Najtańsze bilety kosztują już od 199 PLN, dzieci do drugiego roku życia latają bezpłatnie, a młodzież do lat 18 otrzyma 50 proc. zniżki. Ponadto linie nie pobierają dodatkowych opłat za bagaż. Każdy pasażer może wziąć ze sobą walizkę ważącą do 20 kg i 6-kilogramowy bagaż podręczny. - Pasażerowie nie muszą obawiać się ukrytych kosztów. Co więcej, w odróżnieniu od tanich linii, niskie ceny łączymy z komfortem podróżowania – podkreśla Mariusz
    Dąbrowski.

    W maju do floty Eurolotu dołączyły trzy nowe Bombardiery Q400NextGen, najnowszy pasażerski wariant oferowany przez kanadyjskiego producenta. Do
    końca roku przewoźnik wzbogaci się o kolejne pięć nowoczesnych maszyn. Pasażerowie mogą spodziewać się wyciszonej kabiny, wygodnych foteli, większych schowków na bagaż podręczny i przyjaznego oświetlenia. - Zakup Bombardierów oznacza zupełnie nowy komfort latania. To samoloty szybkie, ciche i wygodne. Dzięki tej inwestycji będziemy mogli pochwalić się jedną z najnowocześniejszych flot w Europie – zapewnia Dąbrowski.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    połączenia zostały tak pomyślane, aby ułatwić chętnym dotarcie na Euro 2012
    Taaaa, akurat na Euro, cztery mecze a latać trzeba przynajmniej do końca lata... No i nie piszemy Bremen, tylko Brema, a wg rozkładu będzie tam w piątek np. latać ATR.
    Ciekawe jak pierwsze LF. Na Bremie przejechał się OLT.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dla mnie osobiście (nie znam danych ELO) do wycięcia od już jest Aarhus, Brema, Florencja. Bez zintegrowania z LO i *A również ZRH.
    Lwów i Wilno - ciekaw jestem jak się przyjmą. Stosunkowym pewniakiem jest Chorwacja.

    Mam nadzieję, że jak już wcześniej napisałem, po odejściu osoby, która postanowiła pokłócić się z Lotem i pomachać im szabelką, ELO zacznie z powrotem szukać synergii i prowadzić wspólną sprzedaż itp, co wyjdzie na dobre wszystkim, a na pewno Eurlotowi.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-06-2012 o 15:06
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Dla mnie osobiście (nie znam danych ELO) do wycięcia od już jest Aarhus, Brema, Florencja
    Dlaczego tak sądzisz? Akurat Aarhus patrząc po cenach sprzedaje się bardzo dobrze. Jeszcze za czasów Wizzaira na tej trasie latało wiele osób. To połącenia ma potencjał i jeszcze się rozwinie. Dla mnie akurat to jest największy pewniak z GDN obok...Bremy i Zadaru. Podobnie właśnie jest z Bremą. Jak latał Ryanair, to zainteresowanie było spore (ale wolą niewiadomo czemu latać tam z Łodzi), teraz też z GDN i K2 połączenie rozkręci się na pewno. Tak jak z Aarhus, Gdańsk z Bremą łączą kontakty stoczniowe, portowe, no i oczywiście turystyka i mieszkająca Polonia.
    Mam nadzieję, że będzie dobrze. Gorzej może być z Amsterdamem, gdy wejdzie tam OLT...

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Hmm to ja się wypowiem w sprawie Bremy i Aarhus bo ostatnio w oba miejsca kupowałem bilety.
    Brema - miasto partnerskie Gdanska, dosc silne powiązania od biznesowych po towarzyskie, ale... można tam doleciec Lufthansa z przesiadką w 3h z kawałkiem bez problemu, a cała reszta chętnych leci do Lubeki i szybkie wypozyczenie samochodu lub pociąg. Takie połączenie w Gdansku "od zawsze" tylko jakos chyba nigdy specjalnym sukcesem nie było
    Aarhus - tu związki, poza biznesem i silnym udziałem inwestorów z regionu w Gdansku, jest fatalne połączenie alternatywne, własciwie tylko SAS w astronomicznej cenie. I Politechnika i Uniwersytet maja scisłe kontakty z uczelniami w tamtym regionie, w dodatku przy silnie "obsadzonej" Skandynawi z Gdanska w Danii są loty tylko do Kopenhagi, cała reszta to biała plama. Pytanie jak Eurolot rozreklamuje się w Danii.
    Podsumowując: do Bremy kupowałem bilety LH, bo cena jak i czas rewelacyjne. Aarhus z kolei tylko Eurolotem, inna opcja znajomych to samochód - nie moja bajka, ale czy samo połączenie ma sens? pewnie jest to jakas nisza, ale nawet jesli tak to byłoby miło gdyby było takze na kodzie LO.
    W połączenia typu AMS nie wierze, bo po co leciec tam K2 jak mozna SASem, LH czy LO w wielu opcjach.

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Pytanie jak Eurolot rozreklamuje się w Danii.
    Póki co, widziałem reklamę Gdańska na głównej stronie www Portu Lotniczego Aarhus, która przekierowuje na stronę Eurolotu.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mateusz.el Zobacz posta
    Dlaczego tak sądzisz? Akurat Aarhus patrząc po cenach sprzedaje się bardzo dobrze. Jeszcze za czasów Wizzaira na tej trasie latało wiele osób. To połącenia ma potencjał i jeszcze się rozwinie. Dla mnie akurat to jest największy pewniak z GDN obok...Bremy i Zadaru.
    A widzisz Dlatego warto rozmawiać. Bardzo wyraźnie zaznaczyłem że jest to moja bardzo subiektywna opinia, bo nie mam dla tych tras danych O&D i piszę tylko o swoich odczuciach. Zresztą sam chętnie się w wakacje wybiorę do Aarhus, bo na mojej liście rzeczy do odwiedzenia jest Skagen. Zawsze lecąc za Atlantyk patrzę na ten cypel i obiecuję sobie, że kiedyś tam pojadę.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Awatar walter

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Dla mnie osobiście (nie znam danych ELO) do wycięcia od już jest Aarhus, Brema, Florencja. Bez zintegrowania z LO i *A również ZRH.
    Lwów i Wilno - ciekaw jestem jak się przyjmą. Stosunkowym pewniakiem jest Chorwacja.

    Mam nadzieję, że jak już wcześniej napisałem, po odejściu osoby, która postanowiła pokłócić się z Lotem i pomachać im szabelką, ELO zacznie z powrotem szukać synergii i prowadzić wspólną sprzedaż itp, co wyjdzie na dobre wszystkim, a na pewno Eurlotowi.
    Tak tez mysle. Krotki przyklad z mojego podworka. Chcialem sobie zabookowac wylot w czerwcu do AMS przez moja agencje KRK-AMS, ale zwrotnie otrzymalem info "This is an low costs carrier and can’t be booked by our agency"... No i lece konkurencja bo z wlasnej kieszeni do biznesu dokladal nie bede. Mysle, ze ekspansja jest bardzo dobrym pomyslem, ale separowanie sie od LOTu nie przyniesie zadnych korzysci...
    olekorlo likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez walter Zobacz posta
    Chcialem sobie zabookowac wylot w czerwcu do AMS przez moja agencje KRK-AMS
    A może ELO zacznie od porządku sam ze sobą i pozwoli kupić bilet WRO-GDN-Aarhus na przykład? Choćby i to była airkioskowa wirtualna przesiadka z podwójną odprawą jak w OLT, byle by była. Tak mi się marzy, że będę mógł skoczyć ELO z GDN do FLR z przesiadką w KRK, niech będzie i nawet tym nowym Q400

    Jakieś dwa czy trzy lata temu był taki pomysł, przez moment LO zmienił 9:35 GDN-WAW na GDN-KRK i pojawiły się przesiadki w KRK, ale zanim pomysł wystartował, to upadł. Jeszcze wcześniej W!ZZ chciał latać KTW-GDN-NYO, upadło przez sprzeciw SG. Od tego czasu wiele się zmieniło i może w końcu komuś się uda?

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras
    ;767159Tak mi się marzy, że będę mógł skoczyć ELO z GDN do FLR z przesiadką w KRK, niech będzie i nawet tym nowym Q400
    Niedługo taka opcja będzie dostępna Trzymam za słowo
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-06-2012 o 19:24
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Zresztą sam chętnie się w wakacje wybiorę do Aarhus, bo na mojej liście rzeczy do odwiedzenia jest Skagen. Zawsze lecąc za Atlantyk patrzę na ten cypel i obiecuję sobie, że kiedyś tam pojadę.
    O, to pewnie wolałbyś lecieć do Aalborga (może za jakiś czas uruchomią taką trasę w zwiazku z planowaną ekspansją do Danii ) [oczywiście troche popłynąłem z marzeniami, najpierw niech się rozwinie to co jest, ale potem niech kombinują]

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Inauguracyjny Split - 72pax. Gratulacje!
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Inauguracyjny Split - 72pax. Gratulacje!
    Znaczy na Twoje wyszło. Ale czy to ma sens po wakacjach?

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    W połączenia typu AMS nie wierze, bo po co leciec tam K2 jak mozna SASem, LH czy LO w wielu opcjach.
    Wszystko jednak zalezy jak na to patrzysz.
    Żeby z KRK dolecieć do AMS i dostać się tam o przyzwoitej rannej porze trzeba lecieć albo LO via WAW o kompletnie nieludzkiej godz tzn 6.00 żeby sie potem złapać pierwszy lot do AMS i do tego niestety mieć do czynienia póki co z budą krajową zwaną terminalem, albo LH o 6:45 via MUC. W obu przypadkach wczesny rejs i koniecznosć przesiadki. ELO leci o 7:40 a godzina czy półtorej rano czyni gigantyczną roznice a dolatuje do AMS o 10 więc mniej wiecej w tym samym czasie co WAW i MUC.
    Do tego cena: srednio 2-3 nizsza niż Y w LH/LO kupowane kilkanascie dni przed wylotem.

    Natomiast to, że na te rejsy ELO powinien byc połozony kod LO to nie ulega nawet dyskusji.

  15. #15
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Nie potrafię zrozumieć jednej rzeczy: dlaczego rejsów K2 (oczywiście własnych, nie robionych dla LO) nie ma w żadnym GDS? Rozumiem że to koszta, pewnie musieliby podpisać umowę z kimś kto by w ich imieniu wystawiał bilety, ale skoro nawet LCC to potrafią (U2, DY) to dlaczego nie ELO? Jeden kanał sprzedaży (własna strona www) to zdecydowanie za mało... a tym bardziej przy tak ograniczonej (mało agresywnej) kampanii promocyjnej.

    Mam trochę do czynienia z podróżami korporacyjnymi. Zazwyczaj każda firma ma swoje biuro IATA które kupuje dla niej bilety. Odbywa się to na schemacie: pan Mietek z firmy X dzwoni do pani Krysi z biura: "potrzebuję lot KRK-AMS na ten dzień". Pani Krysia nie jest na bieżąco z rozkładami, nie wie że K2 lata na tej trasie, ona po prostu wbija w swojego Amadeusa czy Galileo trasę, wyskakuje jej LO/LH/SN czy cokolwiek innego i taką opcję przedstawia klientowi. Jest to o wiele prostsze niż śledzenie na bieżąco nowo otwieranych połączeń. A nawet jeśli pani Krysia wie o takim ELO, to nie musi jej się chcieć logować na stronie, płacić kartą biura, zdobywać faktury od linii żeby re-fakturować na klienta - woli przepuszczać wszystko przez GDS.

    Moim zdaniem te nowe połączenia (stworzone raczej głównie dla biznesu) nie przetrwają bez obecności w GDS.

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Z tego co słyszałem obecność w GDSach jest planowana w najbliższym czasie


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Z tego co słyszałem obecność w GDSach jest planowana w najbliższym czasie
    Z LO się śmiejemy że ma spóźniony zapłon a widzę K2 to samo. Takie rzeczy powinno się dużo wcześniej załatwiać, w momencie podjęcia decyzji o otwarciu połączenia...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •