Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 229
Like Tree77Likes

Wątek: ATR-y zostaja?

  1. #41

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Fakt jest faktem, że i tak ludzie wolą zapłacić mniej i lecieć turbopropem, niż dopłacać do jeta.
    A kompletnie ignorujecie fakt, że statystyczny Kowalski jeśli dotąd nie leciał, to poleciał w tym roku OLT, a przynajmniej zna kogoś, kto lata. Ludzie o tym rozmawiają, wspominają, krytykują, wymieniają się wrażeniami. Owszem, za pierwszym razem klient nie ma pojęcia, czym leci, za drugim razem skojarzy czy leci tym samym czy czymś innym, ale za piątym razem już świadomie wie, czy śmigło czy nie.

    Reasumując - klient się robi coraz bardziej świadomy, i jeśli ma wybór, wybierze wygodniej (albo taniej, co mu pasuje).

  2. #42

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Napisz mi gdzie zauważyłeś tę Bratysławę w 2013. Najlepiej linka mi podaj.
    Póki co oczekuję na taka informację. Mam nadzieję, że Ty również. A to co napisałem było swoistym puszczeniem oka na wypowiedź, którą zacytowałem w swoim poście.
    Pozdrawiam
    Hothead.

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Tak się jakoś w mojej wypowiedzi zakręciłem dookoła śmigieł ale żeby nie było... to akurat lubię ATRy, Bombardiery, itd. W tych maszynach jest fajny klimat, człowiek czuje, że leci, trochę jest głośniej, trochę trzęsie... ale to ma swój urok. Jako wielki pasjonat lotnictwa to uważam, że każdy samolot ma duszę i 'to coś'. A nikt nic nie poradzi na to, że 'znawcy' latający (jak już) tylko czarterami do Egiptu mają takie, a nie inne zdanie, na temat śmigieł...

    Eurolot ma trudny orzech do zgryzienia.
    Jeżeli lot turbopropem jest lotem widokowym to się zgadzam ale jeżeli lecisz i chcesz wykorzytać ten czas na pracę, rozmowę to nie jest to korzystne.

  4. #44
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dawk Zobacz posta
    Do tego dochodzi tragiczny wręcz czas oczekiwania na bagaż na krajowym terminalu w Balicach...
    Terminalu to chyba za dużo powiedziane, raczej w krajowym namiocie a w obecnych warunkach krajowej saunie


    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Tak się jakoś w mojej wypowiedzi zakręciłem dookoła śmigieł ale żeby nie było... to akurat lubię ATRy, Bombardiery, itd. W tych maszynach jest fajny klimat, człowiek czuje, że leci, trochę jest głośniej, trochę trzęsie... ale to ma swój urok. Jako wielki pasjonat lotnictwa to uważam, że każdy samolot ma duszę i 'to coś'. A nikt nic nie poradzi na to, że 'znawcy' latający (jak już) tylko czarterami do Egiptu mają takie, a nie inne zdanie, na temat śmigieł...

    Eurolot ma trudny orzech do zgryzienia.
    Mimo wszystko pasjonatów lotnictwa, którzy doceniają pewne uroki samolotow turbosmiglowych i cieszą się, że mogą przelecieć się kolejnym typem samolotu jest niewielu. A komfort podróży w jetach jest jednak wyższy więc tu OLT ma przewagę.

  5. #45

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez agentF Zobacz posta
    A komfort podróży w jetach jest jednak wyższy więc tu OLT ma przewagę.
    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    Jeżeli lot turbopropem jest lotem widokowym to się zgadzam ale jeżeli lecisz i chcesz wykorzytać ten czas na pracę, rozmowę to nie jest to korzystne.
    Dokładnie, dlatego napisałem, że szefowie Eurolotu mają teraz wielki problem, bo ludzie w 90% wolą lecieć A320 niż ATR. Ale do ich problemów dochodzą jeszcze inne sprawy, takie jak ogólna wizja firmy i sposób zarządzania, reklamy, sprzedaży, itd.

  6. #46
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Fajnie czyta się Twoją wypowiedz, ale nie ma w niej konkretów, a całosc podsumowane jest "wykancza myslenie rodem z PRL" - mało konkretne. Wg Ciebie K2 powinien latac do Estonii czy Bułgarii? swietnie tylko skąd i po co? oczyiwscie pełen samoloty zawsze mozesz miec, ale chodzi o to aby na tych lotach zarobic
    Skro mają być konkrety to proszę. np. POZ/WRO-BRU GDN-KRK-LJU GDN-Wiedeń (z ew. międzylądowaniem we WRO) GDN-Praga (z ew. mięzylądowaniem w LCJ) KRK-GDN-Ryga LUZ-LCJ-FRA/MUC Takie kilka propozycji. Co do PRL to było oczywiste odniesienie do działania Eurolot typu jest dobrze tak jak jest nic nie ruszamy bo będzie gorzej. W PL rozwinęły się nowe lotniska. Powstaje LUZ, mocno rozwinął się LCJ. Dziwi mnie, że Eurolot nie ma żadnych planów dotyczących tych lotnisk (zwłaszcza, że jeśli boją się o obłożenie to można zastosować to co napisałem w ostatnim punkcie- międzylądowanie).

  7. #47

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Dziwi mnie, że Eurolot nie ma żadnych planów dotyczących tych lotnisk
    Siedziba spółki jest w Warszawie i kraj mamy warszawskocentryczny. Ale martwi mnie że LO/ELO nie chce robić nawet dolotów z LUZ do WAW.

  8. #48
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A możesz mi podać choćby jeden sensowny argument *finansowy* przemawiający za uruchomieniem takiego połączenia?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #49
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Skro mają być konkrety to proszę. np. POZ/WRO-BRU GDN-KRK-LJU GDN-Wiedeń (z ew. międzylądowaniem we WRO) GDN-Praga (z ew. mięzylądowaniem w LCJ) KRK-GDN-Ryga LUZ-LCJ-FRA/MUC Takie kilka propozycji. Co do PRL to było oczywiste odniesienie do działania Eurolot typu jest dobrze tak jak jest nic nie ruszamy bo będzie gorzej. W PL rozwinęły się nowe lotniska. Powstaje LUZ, mocno rozwinął się LCJ. Dziwi mnie, że Eurolot nie ma żadnych planów dotyczących tych lotnisk (zwłaszcza, że jeśli boją się o obłożenie to można zastosować to co napisałem w ostatnim punkcie- międzylądowanie).
    Zgadzam się całkowicie. Jak już podatnicy sfinansowali zakup Dashy, to K2 powinien regularnie odwiedzać wszystkie lotniska w Polsce refinansując w ten sposób inwestycje w infrastrukturę. To byłoby całkiem inne podejście niż w PRLu.

    The last but not the least - dorzucenie Lublina do siatki, to zawsze z paręset tysięcy extra pracowicie wyszukujących w googlach co to K2 i gdzie kupić bilet. Zawsze to parę promili większa szansa na przewiezienie kogoś przy okazji tych odwiedzin z Kolbergiem po kraju.

    Piotr
    puerto.lumbreras likes this.

  10. #50
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A możesz mi podać choćby jeden sensowny argument *finansowy* przemawiający za uruchomieniem takiego połączenia?
    Że jak wejdzie Lufa albo SAS to WAW może zapomnieć o tych pasażerach. A nie wiem czy LOT stać na kolejne straty pasażerów.
    puerto.lumbreras likes this.

  11. #51
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Że jak wejdzie Lufa albo SAS to WAW może zapomnieć o tych pasażerach. A nie wiem czy LOT stać na kolejne straty pasażerów.
    No no. Lufa pcha się do LUZ drzwiami i oknami. Już podpisali list intencyjny, czy port się zastanawia czy ma ochotę z nimi współpracować? Wybacz sarkazm, ale chyba masz dość mgliste pojęcie na temat potencjału portów, które powstały w zasadzie nie wiadomo po co. Jakby Lufa miała latać do każdego portu o potencjale LUZ, to już dawno byłaby w LCJ, chociażby. A ciekawe dlaczego jej tam nie ma...

    Chociaż wiadomo po co powstają takie porty. Koledzy Pana Prezydenta, oraz inni krewniiznajomikrólika muszą mieć jakąś ciepłą synekurę.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 16:35
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #52
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Potwo-orze, Puerto - zejdźta na ziemię:
    Oltexpress.com Site Info
    Lot.com Site Info
    Eurolot.com Site Info
    Jak ta sprawa zostanie załatwiona (choćby wrzuceniem K2 w LO), to można wrócić do razwietki bojem. Póki co ich LF na rejsach własnych nie jest żadnym wskaźnikiem popytu rzeczywistego. Sugerowanie kontynuacji razwietki wejściem w LUZ firmie, której jedyna kasa biletowa świeci pustkami jest kabaretowe.

    Piotr
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 16:30 Powód: sorry, już się poprawiłem :)

  13. #53

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Sugerowanie kontynuacji razwietki wejściem w LUZ firmie, której jedyna kasa biletowa świeci pustkami jest kabaretowe.
    Fajnie, że Cię rozbawiłem Chyba już 15x pisałem, że bez integracji istnienie ELO nie ma dla mnie sensu.

    Ale też nie lubię argumentów w rodzaju że mam mgliste pojęcie (bo ad personam), że nie ma sensu (bo życie nie ma sensu), że lotnisko za blisko innego (leciałem ZRH-MUC), że za małe miasto (Bilbao niby duże?) itd. Nie polatamy do LUZ to się nigdy nie dowiemy, czy było warto.

    Jak nie państwowa firma ma robić takie rzeczy, to kto? Od państwowego przewoźnika nie oczekuję, że będzie mu się opłacało, bo jeśli tak, to wara od moich pieniędzy. A jak już bierze kasę z moich podatków, to niech działa dla dobra wyższego, a nie dla zysków.

  14. #54
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras Zobacz posta
    Jak nie państwowa firma ma robić takie rzeczy, to kto? Od państwowego przewoźnika nie oczekuję, że będzie mu się opłacało, bo jeśli tak, to wara od moich pieniędzy. A jak już bierze kasę z moich podatków, to niech działa dla dobra wyższego, a nie dla zysków.
    Państwowa firma ma latać, bo Panu Wojewodzie i Prezydentowi przyśniło się lotnisko... dobre
    Lukasz, STYRO and GoldenDave like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #55

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Każdy powód jest dobry.
    Rok temu gadali "a kto będzie latał po kraju?" A O'Leary z 5 lat temu - "kto będzie chciał latać do tej Polski?"

    My tu gadu gadu, a ELO ma poważniejsze problemy. Dziś odlot K2 107 z 21:25 z GDN przesunięty na 00:10... Flota padła? Myślisz, że paxy z tego lotu następnym razem wybiorą ELO?

    OT: Chciałem sprawdzić rozkład na stronie ELO. Wcześniej była lista, teraz tylko wyszukiwarka. Każe mi do wyszukiwarki wpisać Kraków, ale nie da się z klawiatury wpisać ó... KRK też nie działa. I tak ze wszystkim.

  16. #56
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    To weź mi daj 1000 złotych. Bo potrzebuję. Skoro każdy powód jest dobry...

    Zamiast pisać o dzisiejszym rejsie podaj statystykę na 1000 operacji - to będzie bardziej miarodajne. Lufthansa miała dzisiaj pewnie ok. 80 operacji opóźnionych >90 minut. I co? I nic, bo jest to tylko jakiś procent. Wyciąganie pojedynczych przypadków i dorabianie na ich podstawie ideologii nie jest chyba zbyt profesjonalne. No chyba że chcesz doszusować poziomem merytorycznym do tego pana, który pisał w 'na temat' o OLT.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 19:00
    Lukasz likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #57
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Nie ta skala ,kolego moderatorze . Eurolot nie ma kilku set samolotów jak Lufthansa , i proporcjonalne wykruszenie się od wczoraj 2 samolotów to duzo za duzo.

  18. #58

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    To weź mi daj 1000 złotych. Bo potrzebuję. Skoro każdy powód jest dobry....
    Jak wyjaśnisz na co i mnie przekonasz, ze warto, to da się zrobić. Ale jak masz mnie znowu skrytykować, to nie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Zamiast pisać o dzisiejszym rejsie podaj statystykę na 1000 operacji - to będzie bardziej miarodajne.
    Jesteś pewien, że tzw. przeciętny pax liczy te tysiące operacji? Pisałem o tych osobach, którym dziś się akurat ELO spóźni, a obok OLT odleci arbuzem o czasie.

  19. #59
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ale to jest forum lotnicze, a nie forum 'zle czujacych sie pasażerów z powodu dzisiejszego opóźnienia Eurolotu'

    Oczywiście jest mi przykro ze bedą w domu w nocy, ale jakbym sie miał obrażać na każda opozniona linie lotnicza, to nie miałbym czym latać

    Pewnie ze każda jedna nieregularnosc to każda jedna za dużo. I oczywiście ze lepiej by było, gdyby Eurolot już latał tylko na Dashach, ale zdecydowanie lepiej chyba jest sie poruszać w obszarach zbliżonych do rzeczywistości niż oddawać sie utopii


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-07-2012 o 07:10
    DaKo and Rafox like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #60
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez puerto.lumbreras Zobacz posta
    Jak nie państwowa firma ma robić takie rzeczy, to kto? Od państwowego przewoźnika nie oczekuję, że będzie mu się opłacało, bo jeśli tak, to wara od moich pieniędzy. A jak już bierze kasę z moich podatków, to niech działa dla dobra wyższego, a nie dla zysków.
    Malev naszym wzorem jest.

    Piotr

Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •