A kompletnie ignorujecie fakt, że statystyczny Kowalski jeśli dotąd nie leciał, to poleciał w tym roku OLT, a przynajmniej zna kogoś, kto lata. Ludzie o tym rozmawiają, wspominają, krytykują, wymieniają się wrażeniami. Owszem, za pierwszym razem klient nie ma pojęcia, czym leci, za drugim razem skojarzy czy leci tym samym czy czymś innym, ale za piątym razem już świadomie wie, czy śmigło czy nie.
Reasumując - klient się robi coraz bardziej świadomy, i jeśli ma wybór, wybierze wygodniej (albo taniej, co mu pasuje).
Terminalu to chyba za dużo powiedziane, raczej w krajowym namiocie a w obecnych warunkach krajowej saunie
Mimo wszystko pasjonatów lotnictwa, którzy doceniają pewne uroki samolotow turbosmiglowych i cieszą się, że mogą przelecieć się kolejnym typem samolotu jest niewielu. A komfort podróży w jetach jest jednak wyższy więc tu OLT ma przewagę.
Skro mają być konkrety to proszę. np. POZ/WRO-BRU GDN-KRK-LJU GDN-Wiedeń (z ew. międzylądowaniem we WRO) GDN-Praga (z ew. mięzylądowaniem w LCJ) KRK-GDN-Ryga LUZ-LCJ-FRA/MUC Takie kilka propozycji. Co do PRL to było oczywiste odniesienie do działania Eurolot typu jest dobrze tak jak jest nic nie ruszamy bo będzie gorzej. W PL rozwinęły się nowe lotniska. Powstaje LUZ, mocno rozwinął się LCJ. Dziwi mnie, że Eurolot nie ma żadnych planów dotyczących tych lotnisk (zwłaszcza, że jeśli boją się o obłożenie to można zastosować to co napisałem w ostatnim punkcie- międzylądowanie).
A możesz mi podać choćby jeden sensowny argument *finansowy* przemawiający za uruchomieniem takiego połączenia?
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zgadzam się całkowicie. Jak już podatnicy sfinansowali zakup Dashy, to K2 powinien regularnie odwiedzać wszystkie lotniska w Polsce refinansując w ten sposób inwestycje w infrastrukturę. To byłoby całkiem inne podejście niż w PRLu.
The last but not the least - dorzucenie Lublina do siatki, to zawsze z paręset tysięcy extra pracowicie wyszukujących w googlach co to K2 i gdzie kupić bilet. Zawsze to parę promili większa szansa na przewiezienie kogoś przy okazji tych odwiedzin z Kolbergiem po kraju.
Piotr
No no. Lufa pcha się do LUZ drzwiami i oknami. Już podpisali list intencyjny, czy port się zastanawia czy ma ochotę z nimi współpracować? Wybacz sarkazm, ale chyba masz dość mgliste pojęcie na temat potencjału portów, które powstały w zasadzie nie wiadomo po co. Jakby Lufa miała latać do każdego portu o potencjale LUZ, to już dawno byłaby w LCJ, chociażby. A ciekawe dlaczego jej tam nie ma...
Chociaż wiadomo po co powstają takie porty. Koledzy Pana Prezydenta, oraz inni krewniiznajomikrólika muszą mieć jakąś ciepłą synekurę.
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 16:35
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Potwo-orze, Puerto - zejdźta na ziemię:
Oltexpress.com Site Info
Lot.com Site Info
Eurolot.com Site Info
Jak ta sprawa zostanie załatwiona (choćby wrzuceniem K2 w LO), to można wrócić do razwietki bojem. Póki co ich LF na rejsach własnych nie jest żadnym wskaźnikiem popytu rzeczywistego. Sugerowanie kontynuacji razwietki wejściem w LUZ firmie, której jedyna kasa biletowa świeci pustkami jest kabaretowe.
Piotr
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 16:30 Powód: sorry, już się poprawiłem :)
Fajnie, że Cię rozbawiłem Chyba już 15x pisałem, że bez integracji istnienie ELO nie ma dla mnie sensu.
Ale też nie lubię argumentów w rodzaju że mam mgliste pojęcie (bo ad personam), że nie ma sensu (bo życie nie ma sensu), że lotnisko za blisko innego (leciałem ZRH-MUC), że za małe miasto (Bilbao niby duże?) itd. Nie polatamy do LUZ to się nigdy nie dowiemy, czy było warto.
Jak nie państwowa firma ma robić takie rzeczy, to kto? Od państwowego przewoźnika nie oczekuję, że będzie mu się opłacało, bo jeśli tak, to wara od moich pieniędzy. A jak już bierze kasę z moich podatków, to niech działa dla dobra wyższego, a nie dla zysków.
Każdy powód jest dobry.
Rok temu gadali "a kto będzie latał po kraju?" A O'Leary z 5 lat temu - "kto będzie chciał latać do tej Polski?"
My tu gadu gadu, a ELO ma poważniejsze problemy. Dziś odlot K2 107 z 21:25 z GDN przesunięty na 00:10... Flota padła? Myślisz, że paxy z tego lotu następnym razem wybiorą ELO?
OT: Chciałem sprawdzić rozkład na stronie ELO. Wcześniej była lista, teraz tylko wyszukiwarka. Każe mi do wyszukiwarki wpisać Kraków, ale nie da się z klawiatury wpisać ó... KRK też nie działa. I tak ze wszystkim.
To weź mi daj 1000 złotych. Bo potrzebuję. Skoro każdy powód jest dobry...
Zamiast pisać o dzisiejszym rejsie podaj statystykę na 1000 operacji - to będzie bardziej miarodajne. Lufthansa miała dzisiaj pewnie ok. 80 operacji opóźnionych >90 minut. I co? I nic, bo jest to tylko jakiś procent. Wyciąganie pojedynczych przypadków i dorabianie na ich podstawie ideologii nie jest chyba zbyt profesjonalne. No chyba że chcesz doszusować poziomem merytorycznym do tego pana, który pisał w 'na temat' o OLT.
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 05-07-2012 o 19:00
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Nie ta skala ,kolego moderatorze . Eurolot nie ma kilku set samolotów jak Lufthansa , i proporcjonalne wykruszenie się od wczoraj 2 samolotów to duzo za duzo.
Jak wyjaśnisz na co i mnie przekonasz, ze warto, to da się zrobić. Ale jak masz mnie znowu skrytykować, to nie
Jesteś pewien, że tzw. przeciętny pax liczy te tysiące operacji? Pisałem o tych osobach, którym dziś się akurat ELO spóźni, a obok OLT odleci arbuzem o czasie.
Ale to jest forum lotnicze, a nie forum 'zle czujacych sie pasażerów z powodu dzisiejszego opóźnienia Eurolotu'
Oczywiście jest mi przykro ze bedą w domu w nocy, ale jakbym sie miał obrażać na każda opozniona linie lotnicza, to nie miałbym czym latać
Pewnie ze każda jedna nieregularnosc to każda jedna za dużo. I oczywiście ze lepiej by było, gdyby Eurolot już latał tylko na Dashach, ale zdecydowanie lepiej chyba jest sie poruszać w obszarach zbliżonych do rzeczywistości niż oddawać sie utopii
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-07-2012 o 07:10
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki