Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 228
Like Tree77Likes

Wątek: ATR-y zostaja?

  1. #1
    Awatar lukka1979

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie ATR-y zostaja?


    Polecamy


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Teraz to juz kompletnie nie rozumiem co K2 robi - to ze zostają AT4 to jasne, ale reszta?? nic nie rozumiem, boje sie co i czy rozumie zarząd.
    A tak przy okazji to będą mieli juz chyba 19 maszyn - ciekawe co chcą z nimi zrobic
    Lukasz likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Otworzą sobie jeszcze jakieś Werony, Genewy, Monachia, Budapeszty, Bratysławy, Kłajpedy a może i Talliny. Po 2 razy w tygodniu w środku dnia, prawie zawsze z opóźnienim

  4. #4
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Moim zdaniem wcale to nie jest głupie. Połączenia z regionalnych portów lotniczych do Bratysławy, Wiednia, Pragi, Wilna czy innych tego typu nie byłyby głupie.
    Zwłaszcza, że porty regionalne dość mocno nam się rozwijają.

    Albo przeczekają upadek OLT i wtedy zgarną pasażerów po Polsce.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cyrk na kółkach!

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Połączenia z regionalnych portów lotniczych do Bratysławy,
    Z Warszawy nie dali rady, to skądś inąd dadzą?

    Grupa LOT jest w stanie położyć nawet loty z Warszawy do Oslo i Rzymu...
    sven, aisle seat and Danny like this.

  6. #6
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    ^^ Do Rzymu zastąpi ich OLT. Więc zobaczymy jak im pójdzie.
    Jeśli by promować Bratysławę jako lowcostowy Wiedeń to kto wie czy by się nie udało.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Jeśli by promować Bratysławę jako lowcostowy Wiedeń to kto wie czy by się nie udało.
    A kto miałby zapewnic low-cost tego przelotu?

    Czytam te wypowiedzi i zaczelismy od utopijnego pomysłu K2 na "rozwój floty" a potem juz kazdy kolejny post jest lepszy - a ta Bratysława z regionów to idealne podsumowanie tej "dyskusji"
    PeK and Danny like this.

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie no Bratysława będzie w 2013 by LOT. Zawsze jest w nieparzyste.

  9. #9
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    To i tak jeszcze kilka kierunków zostaje. Przybędzie im sporo maszyn, więc muszą zwiększyć oferowanie. Pytanie tylko czy w kraju czy za granicą.
    Ja mam nadzieje, że eurolot pojawi się na polskich lotniskach, na których jeszcze nie był.

  10. #10

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec (KTW)

    Domyślnie

    Rezygnacja ze sprzedaży starszych ATRów może być dobrą decyzją - ATR42 i tak by zostały we flocie, więc koszt serwisu maszyn ATR by pozostał; większa liczba maszyn we flocie pozwala na rozbudowanie siatki i podmiany w sytuacjach losowych (większą pewność, punktualność, itd.).

    Jedyna szansa na rozwój Eurolotu to moim zdaniem ułożenie siatki połączeń w taki sposób, aby można z każdego miasta wylecieć rano - i wrócić do niego wieczorem (z wyjątkiem kierunków typowo wakacyjnych); utrzymywanie atrakcyjnych cen, a nie ciche ich podwyższanie; widoczna, dobra kampania reklamowa. Innej drogi do zysków i sukcesu w 'epoce OLT Express' chyba nie widać. Potencjał w Eurolocie jest, tylko trzeba go wykorzystać.

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Przyczyn może być parę na przykład to że ujawniły się wady dash-a - mniejszy udźwig - co skutkuje mnóstwem rushy, apu którego w praktyce się nie używa, tylne schody które blokują taśmę i w praktyce się ich nie podstawia , bagażniki które ciężko ładować bez taśmy (wyższy od AT7) a 5 nie da się w zasadzie otworzyć bez jej użycia...

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Vienna, Austria, Austria

    Domyślnie

    Mały hint dla wszystkich którym kołacze się po głowie pytanie, skąd tak naprawde wzięły się dashe? Quadra FNX

  13. #13
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Olekorlo próbował urealnić dyskusję ale dalej fruniemy w kierunku jak fajnie jest być pięknym i bogatym.
    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Przybędzie im sporo maszyn, więc muszą zwiększyć oferowanie. Pytanie tylko czy w kraju czy za granicą.
    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Jedyna szansa na rozwój Eurolotu to moim zdaniem ułożenie siatki połączeń w taki sposób, aby można z każdego miasta wylecieć rano - i wrócić do niego wieczorem (z wyjątkiem kierunków typowo wakacyjnych); utrzymywanie atrakcyjnych cen, a nie ciche ich podwyższanie; widoczna, dobra kampania reklamowa. Innej drogi do zysków i sukcesu w 'epoce OLT Express' chyba nie widać. Potencjał w Eurolocie jest, tylko trzeba go wykorzystać.
    Jak na razie ich bolakiem #1 jest kanał sprzedaży. Reszta to pikuś.

    Piotr

  14. #14
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Moim zdaniem wcale to nie jest głupie. Połączenia z regionalnych portów lotniczych do Bratysławy, Wiednia, Pragi, Wilna czy innych tego typu nie byłyby głupie.
    Zwłaszcza, że porty regionalne dość mocno nam się rozwijają.
    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Jeśli by promować Bratysławę jako lowcostowy Wiedeń to kto wie czy by się nie udało.
    No to mamy na forum kolejnego zwolennika latania p2p a'la low cost przez grupę LOT

  15. #15
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Kolejny przykład tego, że K2 nie ma pomysłu na progres.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 605KM/700NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  16. #16
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Nie zdziwiłbym się gdyby na te ATRy nie czychał OLT ...

    Ilość samolotów nie jest wymiernikiem sprawnego działania linii co widać po ELO i ich pustawych samolotach.
    Nowocześnie zarządzana firma powinna być bardzo elastyczna na zmieniające się warunki/ czynniki w tym biznesie.
    Skoro mieli kawałek tortu, to powinni go bronić wszelkimi siłami ze spółką mamusią stanąć razem po jednej stronie i nie pozwolić sobie odebrać coraz to większej ilości pasażerów.

    Pytanie też czy to nie jest czysty zabieg marketingowo statystyczny.
    Przykładowo na trasie X-Y miał lecieć Q400 z 78 miejscami, ELO sprzedało 40 biletów, więc w ostatniej chwili podmienia na ATRka i nagle LF z 50% wzrośnie do 91%. Na papierze robi to wrażenie ale jak to się przekłada na finanse to inna sprawa.
    Mówiąc o ruchu p2p bo taki obecnie jest w siatce ELO to łatwo można go przerobić na "coś ciekawszego" współdziałając z LOTem, który ma większą siatkę sprzedaży, bo jak tak dalej pójdzie to ELO skończy z hukiem, widać to po braku działań z ich strony, no ale wszystkie te kwestie zostały już poruszone w innym wątku.
    DaKo, airbus340 and agentF like this.

  17. #17
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    No to mamy na forum kolejnego zwolennika latania p2p a'la low cost przez grupę LOT
    Raczej chodziło mi o "dodatkowy" atut tego lotniska (przy kampanii promocyjnej jest wart wspomnienia. A raczej w Eurolocie widziałbym zbieranie żniw po wycofującym się OLT (na międzynarodowych). To, że na pewne połączenia nie zbiorą się chętni na A320 nie znaczy, że nie zbiorą się na ATR. Poza tym rozwój w nowych kierunkach (zwłaszcza kraje Unii Europejskiej które wstąpiły z nami lub później).

    Poza tym pojawia się LUZ. Widać duży progres na LCJ (ściągnięcie SAS, zaawansowane rozmowy z Lufthansą). Trzeba szukać luki w rynku. Jak się wejdzie pierwszym to jest łatwiej. A Eurolot wykańcza myślenie rodem z PRL (lub PKP).

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Raczej chodziło mi o "dodatkowy" atut tego lotniska (przy kampanii promocyjnej jest wart wspomnienia. A raczej w Eurolocie widziałbym zbieranie żniw po wycofującym się OLT (na międzynarodowych). To, że na pewne połączenia nie zbiorą się chętni na A320 nie znaczy, że nie zbiorą się na ATR. Poza tym rozwój w nowych kierunkach (zwłaszcza kraje Unii Europejskiej które wstąpiły z nami lub później).

    Poza tym pojawia się LUZ. Widać duży progres na LCJ (ściągnięcie SAS, zaawansowane rozmowy z Lufthansą). Trzeba szukać luki w rynku. Jak się wejdzie pierwszym to jest łatwiej. A Eurolot wykańcza myślenie rodem z PRL (lub PKP).
    Fajnie czyta się Twoją wypowiedz, ale nie ma w niej konkretów, a całosc podsumowane jest "wykancza myslenie rodem z PRL" - mało konkretne.
    Wg Ciebie K2 powinien latac do Estonii czy Bułgarii? swietnie tylko skąd i po co? oczyiwscie pełen samoloty zawsze mozesz miec, ale chodzi o to aby na tych lotach zarobic

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Raczej chodziło mi o "dodatkowy" atut tego lotniska (przy kampanii promocyjnej jest wart wspomnienia. A raczej w Eurolocie widziałbym zbieranie żniw po wycofującym się OLT (na międzynarodowych). To, że na pewne połączenia nie zbiorą się chętni na A320 nie znaczy, że nie zbiorą się na ATR.
    Czyli krajówki na Dashu a zagraniczne na ATR?

  20. #20
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie


    Polecamy

    To by nie miało ekonomicznego sensu. Jeśli już to odwrotnie.

Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •