Dziś o ile widzę po czasie lotu, ATR GDN-WRO-GDN zamieniony na Dasha WRO-GDN-WRO. Kolejny ATR odpada?
No i dzisiejszy WAW-KTW-WAW 3881-2 też był na daszu ... (o to mi głównie chodziło w rotacji - teściowie z ORD przylatali i chciałem sprawdzić, czy się nie spóźni)
Pitterek
Zaraz malkontent... Ja po prostu Dasha nie lubię. Sprawdziłem go empirycznie jeszcze dłuuugo przed tym jak K2 pomyślał o jego zakupie.
A o rotacjach ateerów czterdziestych drugich nie będziecie pisać ??? :P
Pitterek
Nieźle Pisze się o dopasowaniu maszyn do tras, by było taniej, a jak przychodzi do latania, to na najdłuższych lata to co powinno na najkrótszych - kwestie optymalizacji kosztów mają chyba jednak bardzo niski priorytet.
PS. Właśnie ktoś zauważył, że w POZ jednak zmieniono rotacje i DH4 trafia na loty do MUC.
Tak, ale ile czasu to zajęło... i mimo,że POZ-FRA/MUC były najdłuższymi trasami obsługiwanymi przez ATRy, to Dashe wprowadzono tu w ostatniej kolejności...
Zakładki