Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 187
Like Tree80Likes

Wątek: Eurolot - Nowe / Skasowane Połączenia 2014

  1. #21
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    To byłaby jedna z większych paranoi naszego życia gospodarczego.
    Całkowicie się nie zgadzam. Póki co raczej nam jest potrzebny typowy przewoźnik regionalny (jak w innych państwach) dowożący do największych hubów w Europie niż globalny przewoźnik. Z całym szacunkiem, ale widać jak przewoźnicy "globalni" podczepiali się stopniowo pod grupę LH. Bruksels, Austrian, Swiss, jakiś czas temu mówiło się też,że SAS zmierza w tym kierunku. A gdzie SAS (i bogaci skandynawowie), a gdzie PLL LOT.

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Tak jest. I za nasze pieniądze ma latać na stratach, powiększając do tego straty Lotu. Przemyślałeś choś trochę swoją światłą ideę? Kumasz, że te linie mają jednego właściciela?

    Może spróbuję Ci to wytłumaczyć: załóżmy, że masz na bazarze stragan i sprzedajesz na nim dary ziemi. Kiepsko idzie Ci ten interes i musisz do niego dokładać. Czy w ramach racjonalizacji działalności otworzysz na tym samym bazarze, zaraz obok pierwszego kramu, jeszcze jedną budę z zieleniną? A może zaczniesz na inne konkurencyjne stragany dostarczać co bardziej soczyste pomidory i zieleńsze ogórki po atrakcyjnych cenach, tak aby oferta konkurencji jawiła się potencjalnym klientom niemniej nęcąca od Twojej?
    Rafal K likes this.

  3. #23

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Póki co raczej nam jest potrzebny typowy przewoźnik regionalny (jak w innych państwach) dowożący do największych hubów w Europie niż globalny przewoźnik.
    Przyklady? Najlepiej takie, gdzie linie nie zbankrutowaly lub nie sa w drodze do bankructwa.
    Pozdrowionka

  4. #24
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    No tak, bo nasz LOT to przynosi miliardy zysku.

  5. #25

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań / Berlin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    No tak, bo nasz LOT to przynosi miliardy zysku.
    A co ma jedno do drugiego? Odpowiesz na pytanie Rafała? Przydałby się argument na poparcie Twojej tezy.

  6. #26
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Bo równie dobrze mógłbym poprosić o wskazanie trwale rentownej linii podobnej do LOT. Niestety w branży lotniczej rentownych firm jest zdecydowana mniejszość. A przewoźnik "regionalny" dowożący do hubu miałby wpływ gospodarczy na rozwój całego kraju, a nie głównie mazowsza.

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Przegladajac system rezerwacyjny K2 zauważyłem ze zwiększaja oferowanie z KRK (w porównaniu do S13)

    KRK - AMS z 1.3.5.7 (4x) na 12345.7 (6x)
    KRK - ZRH z 1.345.7 (5x) na 12345.7 (6x)

    byla jakas oficjalna informacja na ten temat? bo nie zauwazylem zeby sie chwalili
    thewho likes this.

  8. #28
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Trzeba dać robotę tym 11-tu samolotom. Nie jest to takie proste.

  9. #29
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Od kwietnia też GDN - AMS z 1.3.5..(3x) na 12345.. (5x)

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    To tak jeszcze dla pełnego obrazu K2 w KRK S14

    Amsterdam:
    KRK - AMS - KRK
    K2 411/412 - 12345.. (5x) (rano)
    K2 417/418 - ......7 (1x) (wieczorem)
    (pn,wt,śr,cz,pt,nd) -(6x)

    Zurych:
    KRK - ZRH - KRK
    K2 487/488 - 12345.7 (6x) (wieczorem)
    (pn,wt,śr,cz,pt,nd) -(6x)

    Dubrownik:
    KRK - DBV - KRK
    K2 627/628 - .....6. (1x) (wieczorem)
    (sb)-(1x)

    Split:
    KRK - SPU - KRK
    K2 641/642 - ......7 (1x) (rano)
    (nd)-(1x)

    Gdańsk:
    KRK - GDN - KRK
    K2 102/101 - 1.3.... (2x) (rano)
    K2 108/107 - ....5.. (1x) (wieczorem)
    GDN - KRK - GDN
    K2 101/102 - .2.4.6. (3x) (rano)
    K2 107/108 - 1234..7 (5x) (wieczorem)
    KRK - GDN (drugi samolot GDN-KRK)
    K2 102 - ....5.. (1x) (rano)
    (pn,pn,wt,wt,śr,śr,cz,cz,pt,pt,sb,nd)-(12x)

  11. #31
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wczoraj na szybie taxi w Gdańsku zobaczyłem reklamę Eurolotu. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że była to reklama połączenia Gdańsk-Wiedeń!

    Nie ma takiego połączenia na stronie eurolot.com.

    Czyżby dział handlowy swoje, a marketing swoje?!?

  12. #32
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Za mało chętnych na loty z Gdańska do Hamburga Eurolot odwołał loty z Gdańska do Hamburga | rp.pl

    Eurolot zrezygnował z uruchomienia planowanych na 16 kwietnia rejsów z Gdańska do Hamburga. Nie było odpowiedniej liczby zainteresowanych tym połączeniemPasażerom, którzy już kupili bilety na tę trasę, przewoźnik zwróci pieniądze. Zaproponuje im też zamianę na inne loty.
    - Na podstawie wyników sprzedaży dokonaliśmy weryfikacji naszej siatki połączeń. Połączenie Gdańsk - Hamburg nie spotkało się z wystarczającym zainteresowaniem podróżnych. W związku z tym podjęliśmy decyzję o nieuruchamianiu tego kierunku w najbliższym sezonie – mówi cytowany w komunikacie firmy dyrektor handlowy Eurolotu Mateusz Kokosiński. - Serdecznie przepraszamy pasażerów, którzy kupili bilety na tej trasie.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Pisałem już o tym wcześniej - kilka linii już próbowało i nie dali rady z tą trasą teraz odpadł Eurolot
    l410driver likes this.

  14. #34
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    kilka linii już próbowało i nie dali rady
    Pamiętam, że za komuny to połączenie funkcjonowało, trudno było nabyc bilety - miałem wówczas kilku dobrych kumpli w Trójmieście, których rodzice pracowali w Hamburgu i okolicach, a oni odwiedzali ich drogą powietrzną, dużo tańszą niż pociągiem. Latała tutka 134, rejs z WAW miał międzylądowanie w GDN.

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Pamiętam, że za komuny to połączenie funkcjonowało, trudno było nabyc bilety - miałem wówczas kilku dobrych kumpli w Trójmieście, których rodzice pracowali w Hamburgu i okolicach, a oni odwiedzali ich drogą powietrzną, dużo tańszą niż pociągiem. Latała tutka 134, rejs z WAW miał międzylądowanie w GDN.
    ja pamiętam nawet później, w połowie lat 90tych, jak latał 737, który z Hamburga do GDN i zaraz do WAW. Potem coraz mniejsze samoloty az do AT4. Niestety lata Wizz niedaleko i nie ma szans

  16. #36
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kasacji będzie więcej, bo prezez B. zabiera się za wycinanie nierentownych połączeń. Może to i dobrze, bo jakby utrzymał kurs prezesa D. to byśmy mieli nową wersję artykułu z Pudelka zamiast "Ile kosztował eksperyment OLT Express" - będzie "Ile kosztował eksperyment K2 prezesa D."
    thewho and olekorlo like this.

  17. #37
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    Kasacji będzie więcej, bo prezez B. zabiera się za wycinanie nierentownych połączeń. Może to i dobrze, bo jakby utrzymał kurs prezesa D. to byśmy mieli nową wersję artykułu z Pudelka zamiast "Ile kosztował eksperyment OLT Express" - będzie "Ile kosztował eksperyment K2 prezesa D."
    Projekt naznaczony "grzechem poczecia". Jezeli faktycznie glownym corem biznesu mial byc feed dla LO to nie trzeba bylo robic pokazowki pt. DH4 tylko wybrac ATRy. Pare osob na niniejszym Forum udowodnilo juz, ze ATR na krajowkach jest tanszy.
    Teraz "mamy" chec zacisniecia/powrotu do wspolpracy z LO i drozszy aeroplan + nie za bardzo pomysl dokad latac z regionow tak aby mialo toto sens biznesowy ... i nie wchodzic zarazem w parade glownemu chlebodawcy.

    Dobrze, ze udalo sie dogadac z wladzami lokalnymi i latac na trasach RZE-BVA i RZE-FCO ... ale ciagle traktuje DH4 na takich trasach jako ciekawostke przyrodnicza Przecwiczylem osobiscie - jest znosnie, a p2p bardzo wygodne ale bez doplat polaczenia wyleca z rozkladu.

    KRK-ZRH na Dashu jak najbardziej OK ale BVA (?) Szkoda, ze nie odpala STN albo LTN z Polski, a licznik dostepnych miejsc w systemie rezerwacyjnym nie zablokuja na 45pax.

  18. #38

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Dobrze, ze udalo sie dogadac z wladzami lokalnymi i latac na trasach RZE-BVA i RZE-FCO ... ale ciagle traktuje DH4 na takich trasach jako ciekawostke przyrodnicza Przecwiczylem osobiscie - jest znosnie, a p2p bardzo wygodne ale bez doplat polaczenia wyleca z rozkladu.
    Może się doczekamy, że E70 będzie latać do BVA/FCO a DH4 na krajówkach, a nie vice versa. Wtedy będą mogli sprzedać wszystkie miejsca w samolocie a i limit bagażu zwiększyć do 20kg.

  19. #39

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Teraz "mamy" chec zacisniecia/powrotu do wspolpracy z LO i drozszy aeroplan + nie za bardzo pomysl dokad latac z regionow tak aby mialo toto sens biznesowy ... i nie wchodzic zarazem w parade glownemu chlebodawcy.
    No to pomyślmy:
    - napewno latać GDN-KRK i WRO bo to wypaliło i o ile FR ich nie przegoni to tylko latać i najlepiej 2x dziennie,
    - latać z regionów tam, gdzie nie stanowi to wielkiej straty dla latania LO przez Warszawę, na przykład: KRK-ZRH, GDN- Skandynawia, WRO/POZ- DUS, BRU,
    - latać z Warszawy dla LO tam gdzie może to dawać dobry feed dla siatki a nie opłaca się wysyłać Embraera, na przykład: KSC, TAT, KGD (może nie w tej chwili), TLL(zamiast EMB), w drugą stronę można NUE i HAJ spróbować Dash'em,
    a oprócz tego ile się da po kraju dla LO i już mamy pracę dla 11 samolotów.

  20. #40

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    TLL(zamiast EMB)
    TLL to już jest względnie daleko. Natomiast VNO, RIX, BUD, PRG, LWO, VIE jak najbardziej.

Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •