Na mapie pojawiło się połącznie KRK-GDN-HEL (w jedną stronę). Możliwość wyszukiwania połączeń, jednak nie zwraca wyników.
Na mapie pojawiło się połącznie KRK-GDN-HEL (w jedną stronę). Możliwość wyszukiwania połączeń, jednak nie zwraca wyników.
Stawiam dolary przeciwko orzechom, że to GDN-HEL padnie zanim w powietrze wzbije się pierwszy samolot.
To, podobnie jak wszystkie inne nowe połączenia K2, jest trasa, za którą dopłaca samorząd (Eurolot się uczy od Ryanaira), więc nie byłbym taki pewien.
Wyciek kontrolowany z LCJ.
Cały tekst: Lotnisko w Łodzi. Co przyniesie 2014 rokNie wiadomo jeszcze, jakie będą nowe stałe połączenia z łódzkiego lotniska. Władze portu starają się o samolot Eurolotu, który miałby bazę w Łodzi. Samolot obsługiwałby kierunki Edynburg, Mediolan, Paryż i Rzym. W wolnych chwilach mógłby np. latać do Lwowa. Bazujący samolot Eurolotu mógłby w znacznym stopniu ożywić łódzkie lotnisko. Negocjacje są w toku, na razie można jedynie trzymać kciuki za ich powodzenie.
Nie wiem czy płakać czy się cieszyć z braku K2 na krajowjach. Lot poradzi sobie na krajowjach bez K2 czy K2 bez Lotu ?
Rozbawił mnie fragment " w wolnych chwilach". Samolot zarabia gdy lata a nie stoi aczkolwiek wracając do K2 to nigdy nie wsiadłem do zimniejszego samolotu niż do K2 w Krakowie. Musiał stać tam całą dobę. Już w PKP bywa cieplej. Na początku wszyscy łącznie z CC siedzieli w kurtkach i płaszczach zimowych. Dopiero w locie zrobiło się cieplej a wręcz niemiłosiernie gorąco. Znajomy przypłacił to przeziębieniem i zapaleniem płuc.
Ja niestety albo stety nie lecialem K2 nigdy. Zawsze rezerwowalem loty w którtych bezposrednio był Lot. Dlatego nie wiem czy brak K2 na lotach krajowych jakoś wpłynie na ich funkcjonowanie. Mógłby mi to ktoś wyjaśnić ?
I chodzi do to że bezpośrednio operatorem był Lot.
Moim zdaniem to "w wolnych chwilach" jest sensowne.
Załóżmy, że leasing kosztuje tygodniowo 100 jednostek.
Zakładając że ten Rzym, Paryż itd przyniosą eurolotowi 80 jednostek ponad koszty zmienne.... czyli strata...., ale jeśli LCJ znajdzie jeszcze w tych wolnych chwilach połączenia, które dadzą pozostałe 21 jednostek to wychodzi na plus. I o ile zapewnę Łódź-Lwów nie miałoby sensu, gdyby nie baza bo zarabiając np. 1 jednostkę traci się na dostarczeniu maszyny na pusto do LCJ to w przypadku bazy opłaca się każde połączenie, które pokrywa koszty zmienne. Im więcej takich połączeń tym rata leasingowa bardziej jest rozłożona.
K2 planuje jeszcze jakieś nowe połączenia z innych portów lotniczych czy to co już do tej pory ogłosił to wszystko?
^^ No wyżej wspomniana Łódź sądzę, że ma szanse na najbliższy sezon (choć pewnie nie od samego początku).
Jutro mają być rozmowy Prezesa Eurolotu w Krakowie z P Pamułom w sprawie nowych kierunków
Jakby podpisali CSy to będą ważniejszym narodowym przewoźnikiem niż Warsaw Airline LOT.
Zakładki