787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 187
Like Tree80Likes

Wątek: Eurolot - Nowe / Skasowane Połączenia 2014

  1. #1
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    BTM

    Domyślnie Eurolot - Nowe / Skasowane Połączenia 2014


    Polecamy

    Pozdrawiam
    dyziojr


  2. #2
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Na mapie pojawiło się połącznie KRK-GDN-HEL (w jedną stronę). Możliwość wyszukiwania połączeń, jednak nie zwraca wyników.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Stawiam dolary przeciwko orzechom, że to GDN-HEL padnie zanim w powietrze wzbije się pierwszy samolot.
    EMB175 likes this.

  4. #4

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    To, podobnie jak wszystkie inne nowe połączenia K2, jest trasa, za którą dopłaca samorząd (Eurolot się uczy od Ryanaira), więc nie byłbym taki pewien.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ale godziny lotów są idiotyczne, loty kilka razy w tyg...fakt ze firm z tego regionu jest sporo w GDN, ale...bez CS z Finnair'em loty do Helsinek nie mają sensu. Nawet jeśli tłumy Finów są na Długiej i w Sopocie to nie są klienci którzy zapewnią opłacalnosc

  6. #6
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Wyciek kontrolowany z LCJ.
    Nie wiadomo jeszcze, jakie będą nowe stałe połączenia z łódzkiego lotniska. Władze portu starają się o samolot Eurolotu, który miałby bazę w Łodzi. Samolot obsługiwałby kierunki Edynburg, Mediolan, Paryż i Rzym. W wolnych chwilach mógłby np. latać do Lwowa. Bazujący samolot Eurolotu mógłby w znacznym stopniu ożywić łódzkie lotnisko. Negocjacje są w toku, na razie można jedynie trzymać kciuki za ich powodzenie.
    Cały tekst: Lotnisko w Łodzi. Co przyniesie 2014 rok

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Mają fatnazję, nie ma co!

  8. #8

    Dołączył
    Nov 2013

    Domyślnie

    Nie wiem czy płakać czy się cieszyć z braku K2 na krajowjach. Lot poradzi sobie na krajowjach bez K2 czy K2 bez Lotu ?

  9. #9
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Rozbawił mnie fragment " w wolnych chwilach". Samolot zarabia gdy lata a nie stoi aczkolwiek wracając do K2 to nigdy nie wsiadłem do zimniejszego samolotu niż do K2 w Krakowie. Musiał stać tam całą dobę. Już w PKP bywa cieplej. Na początku wszyscy łącznie z CC siedzieli w kurtkach i płaszczach zimowych. Dopiero w locie zrobiło się cieplej a wręcz niemiłosiernie gorąco. Znajomy przypłacił to przeziębieniem i zapaleniem płuc.

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2013

    Domyślnie

    Ja niestety albo stety nie lecialem K2 nigdy. Zawsze rezerwowalem loty w którtych bezposrednio był Lot. Dlatego nie wiem czy brak K2 na lotach krajowych jakoś wpłynie na ich funkcjonowanie. Mógłby mi to ktoś wyjaśnić ?

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2013

    Domyślnie

    I chodzi do to że bezpośrednio operatorem był Lot.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    nigdy nie wsiadłem do zimniejszego samolotu niż do K2 w Krakowie. Musiał stać tam całą dobę. Już w PKP bywa cieplej. Na początku wszyscy łącznie z CC siedzieli w kurtkach i płaszczach zimowych. Dopiero w locie zrobiło się cieplej a wręcz niemiłosiernie gorąco. Znajomy przypłacił to przeziębieniem i zapaleniem płuc.
    Takie rzeczy nie tylko w KRK. W WAW na porannych rejsach też tak bywało jak latały AT7. Pasażerowie w kurtkach, załoga w płaszczach. Mogliby wyborową w lodowych kieliszkach serwować, toby przynajmniej klimat był
    pasazernagape and elza030 like this.

  13. #13
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    ale godziny lotów są idiotyczne,
    Godziny K2 nie są zbyt dobre, ale alternatywy są bardzo słabe. W najlepszym przypadku możesz SAS'em polecieć przez CPH - wylot o 6:10, a lądowanie o 10:40. Reszta połączeń jest beznadziejna.

  14. #14
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Rozbawił mnie fragment " w wolnych chwilach". Samolot zarabia gdy lata a nie stoi aczkolwiek wracając do K2 to nigdy nie wsiadłem do zimniejszego samolotu niż do K2 w Krakowie. Musiał stać tam całą dobę. Już w PKP bywa cieplej. Na początku wszyscy łącznie z CC siedzieli w kurtkach i płaszczach zimowych. Dopiero w locie zrobiło się cieplej a wręcz niemiłosiernie gorąco. Znajomy przypłacił to przeziębieniem i zapaleniem płuc.
    Moim zdaniem to "w wolnych chwilach" jest sensowne.
    Załóżmy, że leasing kosztuje tygodniowo 100 jednostek.
    Zakładając że ten Rzym, Paryż itd przyniosą eurolotowi 80 jednostek ponad koszty zmienne.... czyli strata...., ale jeśli LCJ znajdzie jeszcze w tych wolnych chwilach połączenia, które dadzą pozostałe 21 jednostek to wychodzi na plus. I o ile zapewnę Łódź-Lwów nie miałoby sensu, gdyby nie baza bo zarabiając np. 1 jednostkę traci się na dostarczeniu maszyny na pusto do LCJ to w przypadku bazy opłaca się każde połączenie, które pokrywa koszty zmienne. Im więcej takich połączeń tym rata leasingowa bardziej jest rozłożona.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    K2 planuje jeszcze jakieś nowe połączenia z innych portów lotniczych czy to co już do tej pory ogłosił to wszystko?

  16. #16
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    ^^ No wyżej wspomniana Łódź sądzę, że ma szanse na najbliższy sezon (choć pewnie nie od samego początku).

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Małopolska

    Domyślnie

    Jutro mają być rozmowy Prezesa Eurolotu w Krakowie z P Pamułom w sprawie nowych kierunków

  18. #18
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Jakby podpisali CSy to będą ważniejszym narodowym przewoźnikiem niż Warsaw Airline LOT.

  19. #19
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Jakby podpisali CSy to będą ważniejszym narodowym przewoźnikiem niż Warsaw Airline LOT.
    To byłaby jedna z większych paranoi naszego życia gospodarczego.

  20. #20
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mariusz.d Zobacz posta
    Jutro mają być rozmowy Prezesa Eurolotu w Krakowie z P Pamułom w sprawie nowych kierunków
    Pamułą jeśli już

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •