787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree7Likes
  • 1 Post By skorzewski
  • 1 Post By maciek krk
  • 2 Post By sven
  • 2 Post By potwo-or
  • 1 Post By kerad85

Wątek: 1 z 10 czyli nowe trasy K2 z WAW - spekulacje

  1. #1
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie 1 z 10 czyli nowe trasy K2 z WAW - spekulacje


    Polecamy

    żeby nie zaśmiecać wątków "prawdziwych" a znając życie ten za chwile stanie się wielostronnicowy

    EUROLOT plan B - jak Balcerzak:

    Eurolotem z Warszawy do Danii, Słowacji, Niemiec i Rumunii. To niektóre z 12 analizowanych przez spółkę tras ze stolicy. 8-10 zaproponuje przed wakacjami.
    Powinny być atutem naszej siatki i ewentualnie dopełnieniem siatki LOT-u, przy czym nie mogą to być trasy, z których LOT zrezygnował w ramach kompensacji w związku z otrzymaniem pomocy publicznej. Muszą też gwarantować wykorzystanie naszych Bombardierów Q400 NextGen, które najlepiej sprawdzają się na lotach trwających 1-2,5 godziny — mówi Tomasz Balcerzak, prezes Eurolotu.
    nagród za poprawne wytypowanie się nie przewiduje ale przez chwilę będzie się można poczuć specem od siatki ";-)

    jakie są Wasze typy?
    Lukasz likes this.

  2. #2
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Aarhus, Koszyce, Drezno/Norymberga, Kluż, Timiszoara, Kiszynów( ogólnie całe Bałkany moim zdaniem są łakomym kąskiem).
    egon.olsen likes this.

  3. #3
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Skoro juz tak gdybamy:
    - Temeszwer (Timisoara)
    ... proponuje przesledzic przygode Lufy. Zaczynali z 5 polaczeniami/tydzien, teraz lataja 2 czy 3 razy dziennie. Do tego Austrian. Potencjal jest - za sprawa stref ekonomicznych (Timisoara, Arad), do tego lokalni tez musza jakos wydostac sie stamtad do "cywilizacji".

    - Koszyce - w sumie w sam raz dla turbopropa, a do Budapesztu (wieksze lotnisko) kawalek maja.
    - Hannover lub Brema
    - Cluj
    egon.olsen and Lukasz like this.

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Myśle, że można spodziewać się ciekawych połaczeń w kierunku Bałkan. Ostatnio czesto mówi sie o nowym połaczeniu Zagrzeb-WAW na wielu Bałkańskich stronach internetowych. do tego coś w stylu:
    -Bilund
    -Stuttgart
    -Norymberga
    -Hanower
    -Kluż-Napoka

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Powinni uderzać na Bałkany ale kluczowe jest nie tylko gdzie, ale jak często i w jakiej formule (czy z CS z LO). Jeśli to znów będą loty P2P raz albo dwa razy w tygodniu z międzylądowaniem to gdziekolwiek nie polecą, nie będzie to miało żadnego powodzenia.

  6. #6
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Skoro juz tak gdybamy:
    - Temeszwer (Timisoara)
    ... proponuje przesledzic przygode Lufy. Zaczynali z 5 polaczeniami/tydzien, teraz lataja 2 czy 3 razy dziennie. Do tego Austrian. Potencjal jest - za sprawa stref ekonomicznych (Timisoara, Arad), do tego lokalni tez musza jakos wydostac sie stamtad do "cywilizacji".
    To właściwie pewne. Zwłaszcza, że Carpatair, który miał tam hub i mnóstwo CSów prawie zdechł.

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    - Koszyce
    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    - w sumie w sam raz dla turbopropa, a do Budapesztu (wieksze lotnisko) kawalek maja.
    Zwłaszcza, że Koszyce z lądowaniem w BTS (mówię o połączeniu CSA) są średnią konkurencją.

    Obstawiałbym również Pragę (wzmocnienie) i na bank z 2 połączenia do Niemiec.

  7. #7
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    To właściwie pewne. Zwłaszcza, że Carpatair, który miał tam hub i mnóstwo CSów prawie zdechł.
    Skąd to info ?

  8. #8
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Carpatair, złożył wniosek o upadłość w dniu 23 stycznia 2014 r. w celu reorganizacji oraz by móc kontynuować dalej normalną działalność. Pozostały mu z floty 18 samolotów tylko dwa ponad dwudziestoletnie fokkery i jeden 737, pozostałe maszyny musiał oddać do leasingodawców. Do tego wszystkie inne linie wypowiedziały CSy. Spójrz jak wygląda ich rozkład, a porównaj choćby z tym gdzie latali jeszcze niedawno...
    szczurwa and Jerry like this.

  9. #9
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Spójrz jak wygląda ich rozkład, a porównaj choćby z tym gdzie latali jeszcze niedawno...
    Nie wiedziałem. Dziękuję za informację. Pamiętam ich siatkę od FRA czy FCO po Lwów i Odessę + mnóstwo miast w Rumunii, z hubem w Temeszwarze. Szkoda, wydawało mi się, że jako szwajcarski projekt, ma to szansę powodzenia.

  10. #10
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Tym bardziej LOT/ELO powinien uderzyć na Rumunię.

  11. #11

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Mnie wciąż uderza jeden fakt. Coraz więcej przewoźników podpisuje umowy code share zwiększając swoją ofertę. Natomiast LO z ELO wciąż nie może się dogadać.
    Lukasz likes this.

  12. #12
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Powinni uderzać na Bałkany ale kluczowe jest nie tylko gdzie, ale jak często i w jakiej formule (czy z CS z LO). Jeśli to znów będą loty P2P raz albo dwa razy w tygodniu z międzylądowaniem to gdziekolwiek nie polecą, nie będzie to miało żadnego powodzenia.
    Zaraz zaraz - caly czas jest mowa o zacieśnieniu współpracy miedzy LO i K2 zatem nie wyobrażam sobie innej opcji aniżeli CS pomiędzy dwoma przewoźnikami.

    Trochę irytuje mnie jedna sprawa - w roznych wywiadach nowy prezes przekonuje jak to ichniejsze Dashe sa idealne na rejsy do 2,5h. A ja powtórzę jak mantrę: Dash i RZE-BVA czy RZE-FCO traktuje nadal jako ciekawostke przyrodnicza...

    Ps' do listy sugestii z WAW dorzucilbym jeszcze cos w Norwegii - tzn. 1-2 skupiska Polonii. (pod) Oslo odpada - rynek jest doskonale spenetrowany przez innych. Ale takie Bergen czy Trondheim ... tyle, ze az sie prosi o puszczenie EMB. I tu odsylam odpowiedzialnych do przestudiowania systematycznej pracy DY w KRK ... Radza sobie doskonale, bilety nawet do Oslo kosztuja czesto po 500-600zl OW mimo konkurencji ze strony FR.
    Czesciowo moznaby ulatwic zycie Polonii - znam cala mase osob co dopalciloby te 3-4stowki celem unikniecia klimatow ryanowo-landarynowych.
    Druga sprawa taki SAS czy Finnair maja pieknie opanowana Azje, US zawsze byly traktowane po macoszemu za strawa preferencji lokalnych. Moze bylaby zatem szansa pozyskac nieco transferowych na TATL (?)
    Gdyby sie sprezyc i w formule CS zaoferowac np. RZE (inny region PL) - WAW - TRD od 800zl RT to rynek by to lyknal.

  13. #13
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Druga sprawa taki SAS czy Finnair maja pieknie opanowana Azje, US zawsze byly traktowane po macoszemu za strawa preferencji lokalnych. Moze bylaby zatem szansa pozyskac nieco transferowych na TATL (?)
    Myślisz o lotach Norwegia-WAW-Ameryki? Trochę nie po drodze porównując do większych zachodnich graczy, czy to BA czy LH. Musiałoby to być idealnie pod transfery i dodatkowo nie dużo droższe (przy jednoczesnym [o ile to możliwe] krótszym czasie całkowitego lotu).

  14. #14
    KTW
    KTW jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kerad85 Zobacz posta
    Mnie wciąż uderza jeden fakt. Coraz więcej przewoźników podpisuje umowy code share zwiększając swoją ofertę. Natomiast LO z ELO wciąż nie może się dogadać.
    Dziś się dogadali. Teraz tylko czekać na nowe połączenia ELO/LO

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •